گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

جهانگیری: باید خود را فدای مردم ایران کنیم

اسحاق جهانگیری امروز (دوشنبه) در مراسم روز ملی صادرات اظهار کرد: مراسم امروز نشان دهنده آن است که هرجا دولت و بخش خصوصی در کنار یکدیگر حرکت کرده‌اند نتایج به دست آمده بسیار مثبت بوده است. دولت برگزاری این مراسم را به بخش خصوصی واگذار کرد تا بار دیگر نشان دهد که به این بخش اعتماد بالایی دارد.

وی ادامه داد: البته بخش مهمی از صحبت‌های امروز فعالان بخش خصوصی مربوط به مشکلات آنها و گلایه‌هایشان از شرایطی بود که در سال‌های گذشته با آن روبه‌رو بودند. من امیدوار بودم که این مشکلات کمتر باشد اما با این وجود باید تلاش کرد که ضمن بهبود مشکلات دستاوردهای سال‌های گذشته نیز نادیده گرفته نشود.

معاون اول رییس جمهور با بیان این‌که ایران از سال ۱۳۹۸ سال‌های سختی را در حوزه اقتصاد گذرانده است، اظهار کرد: برای آنکه روزهای سخت بگذرد نیاز به همراهی و همپیمانی وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آنها مربوط به همراهی دولت و بخش خصوصی می‌شود. امروز نیز اقتصاد ایران همچنان با تحریم‌های اقتصادی آمریکا و شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند.

جهانگیری ادامه داد: در شرایط کرونا ممکن است عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی حتی منجر به آن شود که یک دستفروش ساده نیز کار خود را برای مدتی تعطیل کند و همین محدودیت‌ها تا سطوح بالای اقتصادی نیز می‌رسد. در کنار آن تحریم‌ها وجو دارد که دیگر نیازی به توضیح ندارد.

وی با انتقاد از برخی دیدگاه‌ها که مشکلات تحریم را نادیده می‌گیرد بیان کرد: من این سوال را از صادر کنندگان می‌پرسم که آیا شرایط صادرات امروز کالاهایشان با شرایط چهار سال قبل قابل مقایسه است؟ آیا سرویسی که خطوط کشتیرانی به ما می‌دهند با گذشته یکسان است؟ از این‌رو نمی‌توان صرفا از این گفت که مشکلات داخلی هستند و تحریم‌ها اثری ندارد.

معاون اول رییس جمهور یکی از اصلی‌ترین اثرات تحریم‌ها را مربوط به حوزه ارز دانست و گفت: متاسفانه برخی این طور صحبت می‌کنند که موضوع قیمت گذاری دستوری یا ارز چند نرخی برای نخستین بار در اقتصاد ایران دیده شده و در طول چند دهه گذشته هرگز وجود نداشته است. این در حالی است که ما چه در دولت موسوی، چه در دولت هاشمی، چه در دولت خاتمی و چه در دولت احمدی نژاد در دوره‌های مختلف با ارز چند نرخی مواجه بودیم.

جهانگیری با بیان این‌که دولت یازدهم از ابتدای آغاز به کار خود بحث تک نرخی کردن ارز را به طور جدی دنبال کرد، توضیح داد: در شرایطی که ما در رسیدن به این هدف تا حد زیادی موفق بودیم و از ارز ۱۲۲۴ تومانی، ارز ۲۴۷۷ تومانی و ارز آزاد در دولت احمدی نژاد به سمت یک ارز تک نرخی حرکت کرده بودیم، شرایط جنگ اقتصادی این سیاست را دشوار کرد.

وی با اشاره به اهداف دولت آمریکا در راه‌اندازی جنگ اقتصادی توضیح داد: آنها به دنبال از هم پاشیدن اقتصاد ایران بودند و در این بین منابع اقتصادی ایران و منابع ارزی که بانک مرکزی در اختیار داشت نقش مهمی ایفا می‌کردند. ما برخلاف گذشته امکان دخالت مستقیم بانک مرکزی در بازار و وارد کردن میزان زیاد ارز به بازار را نداشتیم و از این‌رو برای مدیریت منابع باید تصمیمات جدی گرفته می‌شد.

معاون اول رییس جمهور درباره‌ چگونگی رسیدن به دلار ۴۲۰۰ تومانی تشریح کرد: در جلسه هیات دولت به اتفاق آرا این تصمیم گرفته شد که ارزی با نرخ ۴۲۰۰ تومان برای تامین کالاهای ضروری و اساسی در نظر گرفته شود البته طرح افزایش قیمت این ارز براساس تورم نیز ارائه شده بود که در جلسه سران سه قوه رد شد و در نهایت همین نرخ ۴۲۰۰ تومانی ثابت ماند. حال این‌که عده‌ای تلاش می‌کنند بگویند این ارز از طرف فلانی انجام شده و تصمیم او بوده است به دور از واقعیت است، زیرا مواضع اقتصادی ما از همان ابتدا روشن و مشخص بودند.

جهانگیری با اشاره به اقدامات مهمی که در اقتصاد ایران برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا صورت گرفت، تصریح کرد: ما نباید بگذاریم که شرایط برای مردم سخت باشد و باید تلاش کنیم خود را فدای مردم ایران کنیم. در طول سال‌های گذشته چه دولت و چه بخش خصوصی تلاش کردند در راستای حفظ اقتصاد ایران گام‌های مهمی بردارند و در شرایطی که بسیاری از کشورهای توسعه یافته در ایام شیوع ویروس کرونا با رکود مواجه شدند، اقتصاد ایران همزمان با تحریم و کرونا توانست به رشد مثبت صنعتی دست یابد.

ایران به دولت و ملت اندونزی تسلیت گفت

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) با ابراز تاسف از سقوط یک فروند هواپیمای خطوط هوایی اندونزی که منجر به کشته شدن همه خدمه و مسافران آن شد، وقوع این سانحه را به دولت و ملت اندونزی تسلیت گفت.

وی همچنین با خانواده‌های جانباختگان ابراز همدردی کرد.

 ظهر روز شنبه ۲۰ دی ماه پرواز شماره «اس‌جی ۱۸۲» با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط «سریویجایا ایر» اندونزی با ۶۲ مسافر و خدمه از صفحه رادار محو و بعد از آن، نیروی دریایی اندونزی اعلام کرد که مختصات مکان سقوط هواپیمای خطوط هوایی «سیرویجی» که لحظاتی پس از برخاستن از فرودگاه جاکارتا از صفحه رادار ناپدید شده را یافته است.

این هواپیمای مسافربری از فرودگاه بین‌المللی «سوئکارنو-هتا» در جاکارتا به مقصد «پونتیانک» شهری در استان «کالیمانتان غربی» اندونزی پرواز کرده بود.

مقامات اندونزی همچنین از پیدا شدن بخش‌هایی از اجساد سرنشینان هواپیمای مسافربری، خبر دادند.

بهترین فروشگاه اینترنتی خرید باتری لپ تاپ

پس از مراجعه به وب سایت لپ تاپ بهار (blsco.ir)  ممکن است در نتایج جست و جو مدلی غیر از آنچه شما سرچ کرده اید نشان داده شود!خوب نیازی نیست به خرید آن باتری شک کنید.فقط کافیه سراغ سازگاری های آن باطری بروید,توی لیست مدل های سازگار قطعا مدل باتری خود را خواهید دید.اگر تعداد مدل ها در لیست زیاد بود از ctrl+f استفاده کنید تا سریعتر بتوانید مدل باتری خودتان را پیدا کنید.

1-تمام باتری های موجود در لپ تاپ بهار دارای 6 ماه گارانتی معتبر می باشند.

2-در صورت عدم سازگاری و یا هرگونه مشکلی باتری مورد نظر به راحتی قابل تعویض و مرجوع می باشد.

باتری سازگار با لپ تاپم را چطور پیدا کنم؟

با وارد کردن تنها بخشی از مدل باطری لپ تاپ مورد نظر و حتی پارت نامبر به راحتی می توانید باتری مورد نظر خودتان را پیدا کنید.
در صورت پیدا نکردن باطری مورد نظر می توانید عکس باطری خود را به شماره ی 09028309135 بفرستین تا شما را در پیدا کردن مدل مورد نظر راهنمایی کنند.

گارانتی باتری های مجموعه لپ تاپ بهار

تمام باتری های موجود در مجموعه دارای 6 ماه گارانتی بدون قید و شرط هستند!در صورت هر گونه ایرادی در عملکرد باتری,ما آن را در سریعترین زمان ممکن با یک نمونه ی سالم جایگزین خواهیم کرد.
به دلیل حساسیت باتری و تاثیری که بر روی سایر قطعات لپ تاپ دارد,بهتر است در صورت مشاهده ی هر گونه علائم خرابی سریعا نسبت به تعویض آن اقدام کنید.در غیر این صورت ممکن است بر روی سایر قطعات آسیب جدی وارد کند و افت عملکرد سیستم شما را در پی داشته باشد.
 

راهنمای خرید باطری لپ تاپ


خوب فکر می کنم باتری جز خرید های پرفروش در فروشگاه های اینترنتی است که خرید آن راحتر از آنچه شما فکر کنید هست! اولین و مهمترین چیزی که شما نیاز دارید,پیدا کردن یک مرجع معتبر برای خرید است.

  • خوب پیشنهاد می کنم در وهله ی اول سراغ قسمت جست و جو سایت بروید.اگر سایت مورد نظر جست و جوی قوی داشته باشد به راحتی و تنها با وارد کردن حتی قسمتی از مدل باطری خود,می توانید باتری مورد نظر را پیدا کنید.