گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

صرافی ارز دیجیتال چیست؟ و چگونه آن را انجام دهیم؟


در کشوری که خرید و فروش ارزهای دیجیتال به بخش مهمی از اقتصاد جهانی تبدیل شده و با سرعت نور در حال رشد است، صرافی ارزهای دیجیتال ایران معتبرترین صرافی ارز دیجیتال در کشور محسوب می شود. حتی اگر علاقه ای به ورود و معامله ارزهای دیجیتال نداشته باشیم، نمی توانیم نقشی که آنها در اقتصاد امروز ما دارند را نادیده بگیریم.

آنچه بیش از هر خبر دیگری در اخبار اقتصادی دنبال می شود، تغییرات و تحولات جدیدی است که در ارزهای دیجیتال رخ داده است. برخلاف گذشته که دولت مبادلات ارزهای دیجیتال را ممنوع می کرد، خوشبختانه امروز شاهد ایجاد و ادامه فعالیت قانونی پلتفرم هایی هستیم که فقط در این زمینه کار می کنند.

امروزه صرافی های بی شماری در دسترس معامله گران در سراسر جهان است. اما همچنان مشکلات زیادی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی وجود دارد. برخی از صرافی ها به دلیل تحریم ها از ارائه خدمات به کاربران ایرانی خودداری می کنند و یا حساب کاربران خود را بدون هشدار مسدود می کنند.

به عنوان مثال، صرافی Bittrex یکی از اولین صرافی‌هایی بود که حساب کاربران ایرانی فعال در حوزه ارزهای دیجیتال را که در سپتامبر 2016 در این صرافی ثبت نام کردند و دارایی‌های میلیون‌ها دلاری شهروندان را بسته بودند، بستند. از آن زمان، صرافی های دیگری مانند Binance نیز همین روند را دنبال کردند. این موضوع باعث می شود تا کاربران ایرانی هر بار که حساب کاربری خود را مسدود می کنند به صرافی های دیگر سوئیچ کنند.

در کشور ما افراد زیادی وارد این حوزه شده اند و به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می پردازند اما مشکلات ناشی از تحریم هایی که کشورمان با آن مواجه است در کنار عدم دانش زبان انگلیسی بسیاری از مردم، تراکنش را برای کاربران ایرانی سخت کرده است. این است.

احتمالاً از خود می پرسید که راه حل این ویژگی ها چیست؟ آیا راهی برای جلوگیری از این نوع آسیب های مضر هر از چند گاهی برای کاربران ایرانی وجود دارد؟ چگونه به صرافی ایرانی اعتماد کنیم؟ یک صرافی مطمئن چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه ارز دیجیتال را در یک صرافی مطمئن و مطمئن در ایران خرید و فروش کنیم؟

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرافی ارز دیجیتال پلتفرمی است که در آن می توانید بیت  ارز های رمزنگاری شده مانند بیت کوین، تتر یا دوج کوین را بخرید و بفروشید یا از آن به عنوان یک واسطه برای مبادله یک ارز دیجیتال با ارز دیگر استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می توانید به سادگی بیت کوین را با لایت کوین مبادله کنید، یا با استیبل کوین، ارز دیجیتال بخرید. در واقع، صرافی های ارز دیجیتال منعکس کننده قیمت فعلی بازار ارز دیجیتال است. با استفاده از صرافی ارز دیجیتال، هر شخصی به راحتی می تواند هر نوع ارز دیجیتال را به تتر یا هر ارز دیگری تبدیل کند یا آن را به عنوان دارایی دیجیتال در حساب خود نگه دارد تا در صورت تمایل یا به صورت ریالی در حساب بانکی خود آن را در زمان دیگری مبادله کند. .

انواع صرافی ارز دیجیتال

مشابه بورس اوراق بهادار؛ معامله گران کریپتو ارزهای رمزنگاری شده را در صرافی های کریپتو خریداری می کنند. فروش و تغییر. مثل هر چیز دیگری، طبقه بندی صرافی های ارز دیجیتال نسبی است و هر صرافی را می توان بر اساس ویژگی های آن به دسته های مختلفی طبقه بندی کرد، اما به طور کلی سه نوع صرافی ارز دیجیتال وجود دارد: صرافی های متمرکز (CEX). غیر متمرکز. صرافی ها (DEX) و صرافی های ترکیبی (HEX).

1. ارتباط مرکزی

صرافی متمرکز همانطور که از نامش پیداست توسط یک نهاد یا شرکت خاص مدیریت می شود و کنترل کامل بورس و دارایی های آن به یک نهاد متمرکز و سازمان یافته واگذار می شود. اکثر صرافی های ارز دیجیتال مانند Binance، Coinbase، Kraken، Hobby و Bitfinex در دسته صرافی های متمرکز قرار می گیرند و بر اساس داده های سالانه Coin Market Cap، در سال 2021، ارزهای دیجیتال بیش از 85 درصد از حجم تراکنش ها را به خود اختصاص خواهند داد. در عوض. پردازش متمرکز

در صرافی های متمرکز، کنترل کامل دارایی های دیجیتال افراد در دست صرافی ها است. در واقع دارایی ها در کیف پول های متعلق به صرافی ذخیره می شود و تنها شماره موجودی در حساب کاربر صرافی درج می شود.

یکی از بزرگترین نقاط ضعف صرافی های متمرکز وابستگی آنهاست که برخلاف ماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال است. این ضعف به ویژه در میان کاربران ایرانی مشهود است که دائماً در معرض خطر مسدود شدن حساب های خود به دلیل تحریم ها هستند.

2. تبادل غیرمتمرکز

صرافی‌های غیرمتمرکز نوع جدیدی از صرافی ارزهای دیجیتال را ارائه می‌کنند که می‌تواند در سال‌های آینده بر کل بازار ارزهای دیجیتال تسلط یابد. اصلی‌ترین چیزی که مبادلات غیرمتمرکز و متمرکز را متمایز می‌کند، نحوه مدیریت و کنترل دارایی‌ها است. در صرافی های غیرمتمرکز هیچکس حتی مدیران صرافی نمی توانند دارایی افراد را کنترل کنند.

در این صرافی ها، دارایی ها مستقیماً از طریق کیف پول شخصی هر فرد با استفاده از شبکه بلاک چین، قراردادهای هوشمند و سایر پروتکل های غیرمتمرکز مبادله می شوند. به عبارت دیگر، شخص به یک سایت صرافی مراجعه می کند، کیف پول خود را به صرافی متصل می کند، برای تکمیل تراکنش مستقیماً از کیف پول به قرارداد هوشمند پول می فرستد و ارز دیجیتال را از طریق قرارداد هوشمند دریافت می کند.

با این حال، در حالی که صرافی های غیرمتمرکز مزایای قابل توجهی نسبت به صرافی های متمرکز دارند، به دلیل مسائل فنی و ساختاری نمی توانند جایگزین صرافی های متمرکز شوند.

از آنجایی که صرافی‌های غیرمتمرکز از زیرساخت‌های مبتنی بر بلاک چین استفاده می‌کنند، مقیاس میزبان بلاک چین تأثیر قابل‌توجهی بر عملکرد آنها دارد. به عنوان مثال UniSwap از شبکه اتریوم استفاده می کند و در ابتدای سال 2021 تراکنش خاصی برای مبادله در شبکه اتریوم لازم بود و چون مقیاس شبکه اتریوم در آن زمان بسیار کم بود، هر تراکنش هزینه زیادی پرداخت می کرد. .

همچنین، در حال حاضر اتصال بلاک چین های مختلف در صرافی های غیرمتمرکز بسیار دشوار است. به عنوان مثال، اگر توکن هایی که شما معامله می کنید فقط در بلاک چین بیت کوین یا ترون وجود دارند، نمی توانید آنها را در UniSwap معامله کنید زیرا UniSwap فقط از شبکه اتریوم و توکن های مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می کند.

3. Hybridbyte

صرافی های ترکیبی بر اساس نقاط قوت صرافی های غیرمتمرکز و متمرکز ایجاد می شوند. کاربران DEX کنترل کامل بر وجوه خود دارند. به عبارت ساده تر، یک صرافی ترکیبی پلتفرمی است که به کاربران امکان دسترسی به کلیدهای خصوصی خود را می دهد و هدف آن حل مشکلات مقیاس پذیری صرافی های غیرمتمرکز است. یکی از اهداف دیگر صرافی های ترکیبی، مقابله با کارمزد بالای تراکنش های صرافی های غیرمتمرکز بود تا در این صرافی ها هیچ کارمزدی از تاجر دریافت نشود.

صرافی ارز دیجیتال چگونه کار می کند؟

البته نحوه عملکرد صرافی ارز دیجیتال به نوع صرافی بستگی دارد، اما اگر بخواهیم به طور کلی به نحوه عملکرد صرافی های ارز دیجیتال نگاه کنیم، هر صرافی به دو صورت عمل می کند:

روش اول: معامله گر مستقیماً با خود بورس معامله می کند، یعنی از بورس خرید می کند یا به خود بورس می فروشد.

رویکرد دوم: صرافی در معامله شرکت نمی کند، فقط به عنوان واسطه بین خریدار و فروشنده عمل می کند و فقط برای معاملات بین افراد هزینه می گیرد.

البته در صرافی های با نسخه محدود طرف معامله خود صرافی است، یعنی معامله گران ارز دیجیتال را از صرافی خریداری می کنند و بعداً بر اساس شرایط بازار آن را در صرافی می فروشند. در اینجا سود بورس از تفاوت بین قیمت خرید و فروش است. یعنی قیمت خرید ارز دیجیتال بالاتر از قیمت فروش آن در صرافی است.

در حالت دوم، صرافی ها دیگر طرف معامله واحد نیستند، بلکه در واقع واسطه بین خریدار و فروشنده هستند و درصدی از کارمزد هر تراکنش را دریافت می کنند، مثلاً 0.3 درصد از کل مبلغ هر تراکنش. اگر بخواهیم این نوع کارایی را در سطح جهانی بررسی کنیم، باید بگوییم که اکثر صرافی ها در جهت دوم کار می کنند.

در واقع، صرافی ارز دیجیتال مانند سایر بروکرها یا پلتفرم های معاملاتی که ممکن است با آنها آشنا باشید کار می کند و ابزار خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، تتر و غیره را در اختیار کاربران قرار می دهد. بهترین صرافی ارز دیجیتال کارمزد کم و ویژگی های امنیتی بسیار قوی را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند ارز مورد نظر خود را خرید و فروش کنند.

ناگفته نماند که اکثریت قریب به اتفاق تراکنش های ارز دیجیتال به صورت آنلاین و در قالب وب سایت و صرافی انجام می شود که با توجه به کسب و کار آنها امری طبیعی است. اما برخی از مردم بر این باورند که صرافی در صورتی ایمن تر است که دارای یک مرجع مرکزی برای تماس اعضا و کاربران باشد. اگر پایه و اساس اعتماد را در یک صرافی معنادار ارز دیجیتال مانند این ایجاد کرده اید، پس از این مقاله دورتر نباشید تا با مهمترین و مهمترین دلایل وام دادن به یک صرافی ارز دیجیتال و اطمینان از عملکرد صحیح آن آشنا شوید. .

ویژگی های صرافی ارز دیجیتال

حالا کلمه خرید بیت کوین را گوگل کنید و از تعداد زیاد صرافی های فعال در ایران شگفت زده خواهید شد. به طور کلی تمامی وب سایت های صفحه اول و دوم گوگل معتبر هستند اما نباید صرفا به نتایج گوگل اعتماد کنید.

هنگام انتخاب یک صرافی امن و قابل اعتماد ارز دیجیتال چندین نکته حیاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. برای مثال، مهم است که صرافی ارز دیجیتال مناسبی را انتخاب کنید که تمام نیازهای شما را از نظر سهولت کار، کارمزد تراکنش و غیره برآورده کند.

مبادله پس زمینه

وقتی صحبت از صرافی ارز دیجیتال می شود، تاریخچه و شهرت آن صرافی حرف اول را می زند. قیمت ارز دیجیتال

سعی کنید امنیت، میزان پورسانت های دریافتی و سابقه مبادلات را همزمان در اولویت قرار دهید. زرین دکس یکی از صرافی های ارز دیجیتال است که با پشتیبانی زرین پال ایجاد شده است. زرین پال یکی از قدیمی ترین شرکت های تسهیل پرداخت در کشور است که زیر نظر بانک مرکزی و شاپرک فعالیت می کند و دارای کلیه مجوزهای قانونی فعالیت در بخش فین تک می باشد.

محیط کاربر پسند

صرافی های فوق به سرمایه گذاران جدید راهی آشنا و دوستانه برای تجارت و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ارائه می دهند. برخلاف استفاده از کیف پول‌های رمزنگاری و تراکنش‌های همتا به همتا، که می‌تواند پیچیده باشد، کاربران صرافی‌های متمرکز می‌توانند به حساب‌های خود وارد شوند، موجودی حساب خود را مشاهده کنند و از طریق برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها تراکنش انجام دهند. توجه داشته باشید که صرافی های معتبر اغلب به ظاهر و رابط کاربری سایت خود اهمیت زیادی می دهند. پس به صفحات وب سایت های مختلف نگاه کنید و آنها را با هم مقایسه کنید.

امنیت

صرافی های امن سطحی از امنیت و یکپارچگی را در مورد تراکنش ها و تراکنش ها فراهم می کنند. با ساده سازی تراکنش ها از طریق پلتفرم توسعه یافته، امنیت بالاتری را برای دارایی های کاربران فراهم می کنند.

پشتیبانی کاربر

آیا صرافی چت زنده یا تلفن پشتیبانی می کند؟ انتقال باید برای دسترسی به مشکل آسان باشد.

سردخانه اموال

همچنین مهم است که بدانید دارایی های دیجیتال شما چگونه ذخیره می شود و با انتقال دارایی های خود به یک کیف پول صرافی که می توانید به طور کامل آنها را کنترل کنید. آیا صرافی دارایی های کاربران خود را سرد نگه می دارد؟ گرم نگه میداره یا سرد؟ برای اندازه گیری ایمنی و قابلیت اطمینان یک صرافی، داشتن توانایی سرد نگه داشتن دارایی ها بسیار مهم است. در صورت هک شدن صرافی، دسترسی به دارایی های کاربران غیرممکن خواهد بود. بنابراین، هنگام انتخاب صرافی، مطمئن شوید که حداقل 90 درصد از وجوه شما سرد نگه داشته می شود.

به طور کلی عوامل مختلفی وجود دارد که یک صرافی را ایمن و امن می کند، مانند مجوز، نوع ذخیره دارایی، امنیت اطلاعات حساب کاربری و غیره. در این مقاله سعی شده است به مهمترین آنها اشاره کنیم. اگر قصد سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است ابتدا در مورد صرافی ارز دیجیتال و تاریخچه و اعتبار آن تحقیق کنید تا بتوانید در امنیت کامل خرید و فروش کنید.

راهنمای کامل خرید آنلاین عینک آفتابی


با خرید اینترنتی عینک آفتابی دسترسی به کیفیت و تنوع محصولات بسیار راحت تر می شود. اما در عین حال، انتخاب عینک مناسب با توجه به تنوع بازار و انواع مختلف عینک می تواند چالش برانگیز باشد.

با خرید عینک آفتابی دسترسی به کیفیت و تنوع محصولات بسیار آسان شده است. اما در عین حال انتخاب درست به دلیل تنوع بازار و انواع مختلف عینک می تواند سخت باشد. بنابراین دانستن مراحل و نکات مهم خرید عینک آفتابی نه تنها به شما کمک می کند تا محصولی با کیفیت و متناسب با نیاز خود انتخاب کنید، بلکه از احتمال خرید نامناسب و زمان بر جلوگیری می کند. این راهنما به طور کامل مراحل مهم انتخاب یک سایت مطمئن برای اطمینان از پرداخت، انتخاب مدل و طراحی مناسب و جزئیات مربوط به کیفیت لنزها و فریم ها را توضیح می دهد. با رعایت دقیق و دقیق این راهنما می توانید با اطمینان و اطلاعات کامل بهترین عینک آفتابی را برای خود انتخاب کنید و از تجربه خرید آنلاین خود لذت ببرید.

قبل از خرید عینک، فرم صورت خود را بشناسید!

قبل از خرید عینک، دانستن فرم صورت خود بسیار مهم است. فریم عینکی که با فرم صورت شما سازگار نیست می تواند ظاهر شما را تغییر دهد و حتی ظاهر شما را خراب کند. در این راستا انواع فرم صورت را شناسایی کرده و نکاتی را که برای انتخاب فریم مناسب برای خرید عینک آفتابی زنانه یا مردانه نیاز دارید، ارائه کرده ایم.

فرم صورت گرد:

این نوع صورت ها دارای ویژگی های گرد و پنج ضلعی هستند.

برای کشیدن صورت گرد از قاب های مربع و مربع استفاده کنید.

انتخاب قاب هایی با لبه های تیره و رنگی مناسب است.

فرم صورت بیضی:

این نوع صورت غالب گونه ها است و شکلی بیضی دارد.

فریم های مستطیلی و کمی گرد برای این نوع چهره ها مناسب است.

توصیه می شود یک قاب با لبه های نازک و نرم انتخاب کنید.

ایجاد صفحه نمایش مربعی شکل:

این نوع صورت ها بلند و عرض کمتری دارند.

قاب گرد و بادوام با لبه های نرم مناسب این نوع چهره ها است.

برای افزایش پهنای صورت از فریم های بزرگ و گرد استفاده کنید.

شکل صورت مربعی:

در این نوع صورت، اندازه پیشانی، گونه ها و فک برابر است.

توصیه می شود فریم های گرد با لبه های نرم و منحنی را انتخاب کنید.

فریم های مربعی درست کنید، زیرا می توانند گوشه های صورت را برجسته کنند.

صورت قلبی شکل:

این نوع صورت دارای پیشانی و گونه های پهن و آرواره های کوچک است.

از قاب های کمی گردتر با لبه های نرم استفاده کنید.

توصیه می کنیم قاب هایی را با رنگ های ملایم و گرم انتخاب کنید.

با شناخت فرم صورت خود و توجه به نکات ذکر شده می توانید فریم مناسبی برای عینک آفتابی متناسب با چهره و استایل خود انتخاب کنید.

راهنمای جامع خرید عینک آفتابی آنلاین

انواع فریم عینک آفتابی را بشناسید

نوع مواد فریم عینک می تواند تا حد زیادی بر راحتی، استحکام و ظاهر عینک شما تأثیر بگذارد. در زیر به معرفی انواع متداول فریم عینک می پردازیم.

فریم فلزی:

فریم های فلزی معمولا از فولاد ضد زنگ، تیتانیوم یا آلومینیوم ساخته می شوند.

این نوع قاب ها سبک و بادوام هستند و ظاهر زیبایی دارند.

می توانید آن را متناسب با صورت خود تنظیم کنید.

به دلیل خواص خنثی آنها، آنها برای عینک های طبی ایده آل هستند.

قاب پلاستیکی:

برای ساخت قاب از انواع پلاستیک ها مانند اسید، پلی کربنات و ... استفاده می شود.

پلاستیک طیف گسترده ای از گزینه ها را از نظر طراحی و رنگ ارائه می دهد.

فریم های پلاستیکی به طور کلی سبک تر از فلز هستند و برای بسیاری از طرح های خلاقانه مناسب هستند.

قاب ترکیبی:

این نوع قاب ها از مواد مختلفی مانند فلز و پلاستیک و یا ترکیبی از چند نوع فلز ساخته می شوند.

ترکیب این مواد می تواند به دوام و طراحی منحصر به فرد کمک کند.

قاب چوبی:

قاب های چوبی از چوب طبیعی یا چوب مصنوعی ساخته می شوند.

این نوع فریم ها به دلیل گرما و ظاهر طبیعی برای عینک آفتابی محبوب هستند.

فیبر کربن:

مواد فیبر کربنی برای فریم چشم به دلیل سبکی و استحکام انتخاب شده است.

این نوع فریم معمولا در عینک های ورزشی و مسابقات استفاده می شود.

موادی که در ساخت فریم عینک آفتابی استفاده می شود می تواند بر ظاهر، وزن، دوام و قیمت آن تأثیر بسزایی داشته باشد. هنگام انتخاب و خرید قاب مناسب، علاوه بر جنس، شکل، طرح و رنگ های قاب از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد.

10 مرحله برای خرید آنلاین عینک آفتابی


خرید عینک می تواند دشوار باشد، اما با رعایت چند نکته می توانید بهترین عینک را برای خود انتخاب کنید. در ادامه راهنمای جامع خرید عینک ارائه شده است. با مطالعه این راهنما می توانید عینک هایی با ویژگی های مورد نیاز خود را سفارش دهید.

1- انتخاب یک وب سایت معتبر

ابتدا باید وب سایت های قابل اعتمادی برای خرید عینک آفتابی پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت از نظر ایمنی و کیفیت محصول قابل اعتماد است. فروشگاه ساپتیک یکی از وب سایت های مورد اعتماد برای خرید عینک آفتابی است که می توانید با خیال راحت عینک مورد نظر خود را خریداری کنید.

2- انتخاب مدل و طرح

با سایت انتخاب می توانید به روش های مختلف عینک مورد نظر خود را انتخاب کنید. به جزئیاتی مانند شکل، قاب و رنگ، اندازه و سایر ویژگی ها توجه کنید.

3- تصاویر و توضیحات را ببینید

تصاویر با کیفیت و جزئیات محصول را بررسی کنید. مطمئن شوید که تصاویر و توضیحات به طور دقیق و دقیق محصول را نشان می دهند.

4- انتخاب سایز

اندازه قاب مناسب را بر اساس شکل صورت و ترجیحات خود انتخاب کنید. برخی از وب سایت ها ابزارهای اندازه گیری نرخ فریم بصری را ارائه می دهند.

5- اطلاعات مشخصات فنی

اطلاعات فنی مانند اندازه، فریم و مواد لنز، فیلترهای UV و سایر ویژگی ها را بررسی کنید تا از کیفیت و عملکرد عینک خود اطمینان حاصل کنید.

6- انتخاب رنگ و نوع لنزها.

بسته به نوع عینکی که می خواهید (مثلاً برای ورزش، رانندگی، مد و ...) نوع عینک و رنگ مناسب را انتخاب کنید. شیشه دارای گزینه های مختلفی مانند مات، آینه ای، طبیعی و ... می باشد.

7- به سبد خرید اضافه کنید

پس از انتخاب محصول، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. در این مرحله ممکن است به شما اجازه داده شود که در انتخاب های خود تجدید نظر کنید.

8- تسویه حساب

پس از افزودن محصولات به سبد خرید خود، به صفحه پرداخت خواهید رفت. در این مرحله اطلاعات ارسال و پرداخت خود را وارد کنید. باید از روش های پرداخت مطمئن و موثر استفاده کرد.

9- تایید و پیگیری

پس از پرداخت، یک ایمیل تایید یا پیامک دریافت خواهید کرد. با تشکر از اطلاعات ارسالی، می توانید وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید.

10- نتیجه را دریافت و بررسی کنید

پس از دریافت کالا، آن را به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که با توضیحات و تصویر مطابقت دارد. در صورت بروز مشکل یا نیاز به تغییر لطفا با پشتیبانی وب سایت تماس بگیرید.

نکات مهم در خرید اینترنتی عینک آفتابی

هنگام خرید عینک آفتابی باید به چند نکته توجه کرد. چند نکته برای خرید آنلاین عینک آفتابی:

محافظت در برابر اشعه های مضر UV: اطمینان حاصل کنید که عینک آفتابی شما دارای فیلتر موثر UV برای فیلتر کردن اشعه های مضر خورشید است.

نوع و کیفیت لنز: انواع مختلف لنزها مانند پلی کربنات یا پلوئید عملکرد و کاربردهای متفاوتی دارند. انتخاب لنزهای با کیفیت و بادوام می تواند تاثیر زیادی بر راحتی دید داشته باشد.

سبک و ساده: مطمئن شوید که عینک سبک و متناسب با استایل شما باشد. مهم است که قابی را انتخاب کنید که راحتی و قدرت را ترکیب کند.

پوشش ضد خش و آب: برخی از لیوان ها دارای روکشی هستند که از ایجاد خط و خش و آب جلوگیری می کند. این خواص می تواند عمر مفید شیشه را افزایش دهد.

متناسب با صورت شما: مطمئن شوید که فریم عینک آفتابی شما متناسب با فرم صورت و بینی شما باشد.

رنگ و مدل: بسیار مهم است که رنگ و مدلی را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه شما باشد.

گارانتی و مرجوعی: فروشگاه یا وب سایتی که انتخاب می کنید به شما امکان می دهد در صورت بروز مشکل عینک خود را بازگردانید یا تعویض کنید یا ضمانت کیفیت ارائه می دهد.

مراجعه به صفحه مقاله:  https://www.delgarm.com/راهنمای-جامع-خرید-آنلاین-عینک-آفتابی.a297969

روی مانیتور چیه؟


خرید مانیتور ایسوس یا صفحه نمایش بخشی از کامپیوتر است که اطلاعات ویدئویی و تصویری را که توسط کابل کنترل می شود روی صفحه نمایش می دهد و حاوی تصاویر مختلفی است. مانیتورها شبیه تلویزیون هستند. اما استفاده از مانیتور برای نمایش اطلاعات تصویر با وضوح بالا بر روی صفحه نمایش

مانیتور یا صفحه نمایش بخشی از کامپیوتر است که اطلاعات تصویری و گرافیکی تولید شده توسط کارت گرافیک را از طریق کابل روی صفحه نمایش می دهد و انواع مختلفی دارد. مانیتورها بسیار شبیه به تلویزیون هستند. اما کاربرد صفحه مانیتور نمایش اطلاعات گرافیکی با وضوح بالاتر بر روی صفحه نمایش است. صفحه نمایش لپ تاپ ها معمولا صفحه نمایش تخت هستند.

مانیتور چیست؟

چیزی که باید بدانید این است که ماشین شما کار نمی کند. این بدان معنی است که ممکن است نتوانید خودتان آن را باز و تعمیر کنید، مگر اینکه مشکلی در دستگاه وجود داشته باشد که نیاز به متخصصان سخت افزاری برای باز کردن آن داشته باشد.

صفحه نمایش می تواند رنگی یا تک رنگ مانند تلویزیون ها باشد. در محیط Dos، صفحات معمولا دارای 25 سطر و 80 ستون هستند و در هر ستون یک کاراکتر نوشته می شود. هنگامی که اطلاعات با استفاده از صفحه کلید وارد رایانه می شود، برای تأیید صحت آن بر روی صفحه ظاهر می شود.

کیفیت تصویر نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش اولاً به طراحی قطعات آن و در مرحله دوم به اندازه و تراکم نقاط بستگی دارد که به آن وضوح صفحه می گویند. نکته مهم دیگر این است که همه کاراکترها در محدوده مشخصی از نقاط تعریف می شوند که به آن ماتریس کاراکتر می گویند. آرایه کاراکتری مجموعه ای از نقاط روشن و خاموش روی صفحه است که هر کدام پیکسل نامیده می شود.  ای بای در واقع تمامی تصاویر نمایش داده شده بر روی کامپیوتر از جمله حروف، حروف، اعداد، علائم خاص و تصاویر گرافیکی از پیکسل ساخته شده اند.

هرچه تعداد پیکسل ها در ماتریس کاراکترها بیشتر باشد، وضوح تصاویر و کاراکترها بالاتر است. به عنوان مثال، 600 x 800 پیکسل یا 768 x 1024 پیکسل دو وضوح متفاوت هستند.

اندازه مناسب مانیتور کامپیوتر بسته به کاری که می خواهید با آن انجام دهید می تواند متفاوت باشد. ویژگی های مانیتورها به گونه ای طراحی شده اند که می توان از هر اندازه ای برای یک بار استفاده استفاده کرد. امروزه سایز اکثر دستگاه ها بین 12 تا 24 اینچ است و برای کامپیوترهای کوچک از اندازه های کوچکتر استفاده می شود. کامپیوترهای بزرگتر نیز برای اهداف تخصصی تری مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا وضوح بالاتری دارند.

اما به طور کلی می توان گفت که برای رزولوشن Full HD بهتر است از صفحه نمایش 24 اینچی استفاده شود و مانیتورهایی با صفحه نمایش 24-27 اینچی برای وضوح بالا مناسب هستند. اگر از یک میز کامپیوتر معمولی استفاده می کنید، بهترین اندازه برای شما 24 اینچ است. اگرچه مانیتورهای بزرگتر وضوح بالاتری را در اختیار شما قرار می دهند، اما توجه داشته باشید که استفاده از آنها برای مدت طولانی می تواند باعث آسیب چشمی قابل توجهی شود. بنابراین اگر به صفحه نمایش بزرگ علاقه دارید، بهتر است به جای مانیتور از تلویزیون استفاده کنید.

نوع پیگیری:

نورهای ویدئویی یا مانیتورهای CRT: مانیتورهای CRT هم محدب و هم مسطح هستند و نوع صفحه تخت محبوبیت بیشتری دارد. ایجاد تصاویر در این نمایشگرها با پرتاب الکترون و هدایت آنها به کمک میدان الکترومغناطیسی انجام می شود. مانیتور ویدئو لایت طرفداران زیادی دارد و در سایزهای 12 و 14 اینچی به بازار عرضه شد اما بعدها استفاده از نورهای تصویری 15 و 17 اینچی بیشتر شد و امروزه در سایز 17 اینچ بیشتر استفاده می شود. البته لازم به ذکر است که ابعاد بزرگتر این نوع مانیتور نیز طراحی شده است که به دلیل قیمت نسبتا بالا نیازی به آن نیست. این اجراها در قسمت میانی بسیار واضح است. مانیتورهای نورپردازی تصویری قدرت و انعطاف بیشتری برای مطابقت با رنگ هایی که چشم انسان می بیند دارند و کیفیت و وضوح بهتری نسبت به انواع دیگر مانیتورها دارند. مشکل اصلی این مانیتورها وزن زیاد و همچنین لرزش تصویر است که در صورت پشتیبانی از فرکانس 85 هرتز و بیشتر قابل توجه نخواهد بود.

مانیتور LCD: مانیتوری که قطر آن کوچک است (تقریباً 4 سانتی متر) و فاقد لامپ نمایشگر است. که به آن کریستال مایع نیز می گویند زیرا این نمایشگرها از روی هم چیدن سلول های کریستال مایع ساخته می شوند. این مانیتورها باید با زاویه درست دیده شوند تا تصاویر را به وضوح ببینند. و از زوایای دیگر وضوح تصویر کاهش می یابد. و چشم انداز درستی نخواهید داشت. البته تصاویر در این مانیتورها در زوایای مختلف روشن تر خواهند بود. بزرگترین ایراد مانیتورهای LCD امکان سوختن پیکسل در صفحه نمایش است.

نمایشگر LED: این نمایشگر شبیه LCD است اما از دیودهای ساطع کننده نور برای نمایش تصویر استفاده می کند.

در مقایسه با لامپ های ویدئویی و نمایشگرهای LCD، مانیتورهای LCD دو تا چهار برابر روشنایی لامپ های ویدئویی دارند. اما از نظر وضوح یا کنتراست تصویر، مشکل کاملا برعکس است و کنتراست مدل های لامپ تصویری دو تا چهار برابر بهتر و زاویه دید آنها بیش از 150 درجه است. برای نمایشگرهای LCD معمولی این مقدار 90 درجه است. همچنین به یاد داشته باشید که امواج مغناطیسی مانند آهنربا و امواج الکترومغناطیسی مانند تلفن های همراه می توانند باعث اعوجاج تصویر در مانیتورهای رشته ای شوند، اما نمایشگرهای LCD تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

نکته مهم دیگر این است که مانیتورهای LCD گرمای کمتری تولید می کنند و در نتیجه برای چشم انسان خطر کمتری دارند، اما یکی از حساس ترین موارد در مورد مانیتورهای نور ویدئویی انتشار گازهایی است که از گرما تبخیر شده و از آن خارج می شود. به اندازه کافی برای لایه اوزون مضر است

آموزش آرایشگری


این روزها آموزش آرایشگری مورد توجه خانم ها و آقایان قرار گرفته است و افراد زیادی به یادگیری این مهارت ها روی آورده اند. زیرا اخیرا آرایشگری به یکی از پردرآمدترین مشاغل تبدیل شده و تقاضای زیادی برای خدمات زیبایی از سوی مردم وجود دارد. آموزش آرایشگری هم برای خانم ها و هم برای آقایان ارائه می شود، هر دو گروه می توانند در سالن های زیبایی و مراکز آموزشی مربوطه آموزش ببینند. https://www.aryanews.com/News/20230905182531848/ با توجه به اهمیت این مبحث برای مردم عزیز، در ادامه به بررسی نکاتی در رابطه با آموزش آرایشگری می پردازیم تا شما را در این زمینه کمی یاری کنیم. 


آموزش آرایشگری

در واقع کسانی که به خدمات مو و زیبایی علاقه دارند و می خواهند آرایشگری را در شاخه های مختلف آن بیاموزند باید آموزش های ویژه و تخصصی را طی کنند تا بتوانند اصول و فنون این حرفه را به صورت منصفانه بیاموزند. انتخاب مکان آموزشی مناسب در این زمینه بسیار مهم است، نباید از اهمیت انتخاب مکان مناسب غافل شوید. مهارت های اساتید و غیره در این زمینه بسیار مفید است زیرا هر مرکز آموزشی در اطلاعات آموزشی، روش ها و موارد دیگر کارهای متفاوتی انجام می دهد.

آموزش آرایشگران زن چگونه پیش می رود؟

برای آموزش آرایشگری زنانه می توانید صفر تا صد آرایشگاه زنانه را انجام دهید و تمامی دپارتمان ها یا خطوط آرایشگری را فرا بگیرید. همچنین می توانید بر روی یک بخش به صورت تخصصی تمرکز کنید و یکی از بخش های آرایشگری را که بیشتر دوست دارید دنبال کنید و برای حرفه ای شدن و مهارت در آن آموزش دهید.

آرایشگاه زنانه در سعادت آباد

این روش این روزها برای آرایشگاه زنانه از صفر تا صد رواج پیدا کرده است، زیرا اخیراً سالن های زیبایی زنانه برای هر قسمت یک مدل موی تخصصی دارند و مانند قبل تمامی خدمات آرایشگاهی برای متقاضیان انجام نمی شود. این موضوع باعث افزایش کیفیت خدمات زیبایی و تمرکز آرایشگاه ها شده و بر کیفیت کار سالن های زیبایی افزوده است.

انواع دپارتمان های آموزش مو برای بانوان

تمرینات آرایشگری برای زنان را می توان به طور جداگانه در بخش های زیر انجام داد:
https://www.aryanews.com/News/20230905182049243/پیوند ژن

آرایش

کش مو

خدمات رنگ مو، روشن، امبر و تیره

درمان پروتئینی مو

بوتاکس مو

رو در رو

میکروبلیدینگ ابرو

خدمات آرایشی دائمی

خدمات کاشت ناخن و زیبایی ناخن

لیزر موهای زائد صورت و بدن

درمان صورت

ریزش مو

لجر مال

جت پلاسما

ما...

مزایای آموزش آرایشگری برای خانم ها

کاشت موی زنانه مزایای متعددی دارد که به شرح زیر است:

کسب مهارت ها و هنرهای در سطح جهانی

توانایی استفاده از این مهارت در هر نقطه از جهان

هیچ ابزار و تجهیزات خاصی مورد نیاز نیست

سودآوری از خدمات زیبایی بانوان

خدمات آرایشگری محدود به فضا و مکان خاصی نیست

دوره های آموزشی کوتاه و توانایی دستیابی به نتیجه در زمان کوتاه

هیچ آموزش خاصی لازم نیست

در دسترس قرار دادن این دوره های آموزشی برای همه بانوان

یک محیط آرایشگاه زنانه و ایمن

و بعد...

آموزش نحوه درست کردن مو در خانه؟

به لطف اینترنت و راه حل های آموزشی جدید حتی می توانید از آموزش آرایشگری استفاده کنید و چنین آموزش هایی را در منزل دریافت کنید. برای این منظور باید از شبکه های مجازی، اینترنت و مراکز آموزش آنلاین کمک بگیرید. اما با توجه به تکنیک های کار و عملکردی که باید زیر نظر اساتید انجام شود، آموزش آرایشگری در مراکز تخصصی گزینه مناسب تری است و نتیجه بهتری را در پی خواهد داشت. به عبارت دیگر، برای کسانی که قصد آموزش حرفه ای را ندارند و فقط می خواهند در برخی از مسائل زیبایی اطلاعاتی داشته باشند، می توان آموزش آرایشگری زنانه را در منزل مناسب دانست.

آرایشگاه زنانه در نوران

آموزش آرایشگری برای چه کسانی مناسب است؟

آموزش آرایشگری زنانه را می توان برای کسانی که دارای شرایط زیر هستند مناسب دانست:

خانم هایی که می خواهند حرفه ای یاد بگیرند.

خانم هایی که به کارهای زیبایی علاقه دارند

زنانی که می خواهند درآمد بیشتری داشته باشند

زنانی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند

زنانی که می خواهند مهارت های زیبایی خود را بهبود بخشند

دانش آموزان دختر

زنان به کار آزاد و پاره وقت علاقه مند هستند

زنانی که تمایلی به ادامه تحصیل ندارند

زنان در تمام گروه های سنی

و...

به طور کلی برای آموزش آرایشگری محدودیتی وجود ندارد و علاقه مندان به این حرفه می توانند در دوره ها شرکت کنند.

آموزش آرایشگری با مدرک دیپلم

تحصیلات آرایشگری با مدرک دیپلم موضوع بسیار مهمی است و خانم هایی که قصد شرکت در دوره ها را دارند حتما باید به مدرکی که آموزشگاه به آنها ارائه می دهد توجه کنند. به خصوص کسانی که می خواهند پس از گذراندن دوره به کشورهای دیگر مهاجرت کنند باید این سوال را بیش از دیگران مد نظر قرار دهند زیرا اهمیت مدرک در کشورهای دیگر بسیار بالاست. گواهینامه عموما بیانگر میزان مهارت آرایشگر نیست، اما برای او شناسنامه است که در بدو کار و هنگام ورود به محل کار به آن توجه می شود.

ویژگی های بهترین مرکز آموزش آرایشگری

بهترین مراکز آموزش آرایشگری معمولا دارای ویژگی هایی هستند که آنها را از سایر مراکز متمایز می کند و این ویژگی ها را می توان راهی برای تشخیص کیفیت کار آنها دانست که مهمترین آنها عبارتند از:

صدور مدرک تحصیلی برای دانشجویان

دوره های با کیفیت بالا

با استفاده از بهترین و بیشترین اساتید

برگزاری دوره های آموزشی در شهرها و استان های مختلف

اعتبار و اعتبار مرکز آموزشی

اخذ شهریه مناسب از دانش آموزان

مناسب بودن طول دوره آموزشی

رضایت دانش آموزان گذشته

من...

آخرین قطعه

آموزش آرایشگری برای خانم ها یکی از بهترین گزینه ها برای خانم هایی است که قصد ورود به بازار کار را دارند و می خواهند درآمد قابل توجهی کسب کنند. به عبارتی محیط سالن های زیبایی برای خانم ها بسیار بهتر از محیط های کاری دیگر است و در این مراکز آرامش و امنیت بیشتری خواهند داشت و با روحیه زنانه هماهنگی بیشتری خواهند داشت.

اگر هنوز به آن فکر نکرده اید و نگران جستجوی شغل خود هستید، این سوالات را در ذهن داشته باشید و در صورت تمایل در دوره های آموزشی مستمر شرکت کنید.

اجاق گاز نصب شده چیست؟


اولین بار است که نام اجاق گاز مجهز را می شنوید و برای اینکه در این مقاله آی پی امداد اطلاعات کامل و دقیقی در اختیار شما قرار دهیم به چند موضوع مهم اشاره می کنیم که ما از جمله آنها هستیم. اجاق گاز مبله؟، مزایا و معایب اجاق گاز مبله، پرفروش ترین اجاق گاز فردار و بهترین اجاق گاز مبله ایرانی.

تعدیل یا تصحیح شده است

اجاق گاز فردار یک نوع اجاق گاز است که دارای فن های متعدد می باشد. اگرچه فضای آشپزخانه این روزها در حال کاهش است و مردم به سبک زندگی مدرن روی آورده اند، اما استفاده از اجاق گاز کاهش یافته است. و به جای آن اجاق گاز رومیزی محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند، اما همچنان این گاز از محبوب ترین نوع اجاق گاز محسوب می شود. با خرید کباب پز گازی فردار می توانید با یک سنگ به 2 هدف ضربه بزنید.از شعله برای پخت انواع غذا استفاده کنید و مرغ کبابی و پیتزا و ... را در فر تهیه کنید.شعله فر گازی می تواند تجربه مرغ کبابی بی نظیری را به شما بدهد. شما همچنین می توانید از فر برای پخت انواع کیک و شیرینی استفاده کنید و از پخت آنها لذت ببرید.

مزایای اجاق گاز

اجاق گازهای توکار دارای مزایای زیادی هستند که باعث محبوبیت بسیار زیاد قطعات یدکی لوازم خانگی بوش در بین خریداران می شود که مهمترین آنها عبارتند از:

وجود فر در مدل های فر برای افرادی که علاقه مند به پخت کیک و پیتزا هستند مناسب است.

حمل آسان در هنگام جابجایی و مناسب برای مستاجران

قدرت بسیار بالا

مناسب برای خانواده های پرجمعیت

معایب اجاق گاز مبله

این محدوده گازی معایبی نیز دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

فضای زیادی را اشغال می کند

وزن سنگین

تنوع کمتر

نکات مهم هنگام خرید اجاق گاز نصب شده

در خرید اجاق گاز توکار نکات بسیار مهمی وجود دارد که در زیر به مهمترین آنها اشاره می شود.

مواد فر

نام شعله های گاز

قدرت حرارتی آتش

ترموکوپی

انتقال خودکار

صفحه نمایش فر

اجاق گاز استاندارد و با کیفیت

پرفروش ترین اجاق گاز فردار

محبوب ترین اجاق گاز فردار عبارتند از:

بوته

تکنوگاز

برف

سنگر

هند

هوفنبرگ

زندگی

بهترین  سرویس اجاق گاز  مبله بوش

از معروف ترین انواع اجاق گاز مجهز ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برف

سنگر

بلا استفاده

اگر