گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

شباهت ها و تفاوت های خرید بک لینک با گزارش خرید شباهت ها و تفاوت های خرید بک لینک با خرید گزارش چیست؟

در این مقاله ما دو راه حل سئو خارجی را مورد بحث قرار خواهیم داد. ما گزارش آگهی (ترتیب گزارش آگهی) و ترتیب بک لینک را با هم مقایسه می کنیم و هر کدام را از جنبه های مختلف در نظر می گیریم.

کارآفرینان برای رسیدن به بالاترین نتایج جستجوی گوگل در حرفه خود هر کاری که لازم است انجام می دهند. سئو یکی از مهمترین مفاهیم در تجارت امروزی است. برای اینکه در صفحه نتایج ظاهر شوید و از مزایای آن بهره مند شوید، باید محتوای مفید و ارزشمندی ایجاد کنید تا مخاطبان شما هنگام بازدید از وب سایت شما بتوانند پاسخ سوالات خود را بیابند.

اکنون که در راه هستید و محتوای اصلی شما در وب سایت شما پخش می شود، وقت آن است که کارهای خارج از سایت را برای تقویت و بهبود عملکرد سئوی خود انجام دهید. در این مقاله دو راهکار سئو شخص ثالث یعنی Ad Report (Ad Report Rank) و Backlink Rank را با هم مقایسه کرده و هر یک از آنها را از جنبه های مختلف بررسی می کنیم.

آشنایی با گزارشات تبلیغاتی

محتوایی که کسب و کار شما در وب سایت های محبوب منتشر می کند، گزارش آگهی نامیده می شود. با انتشار این محتوا می توانید شهرت خوبی در گوگل کسب کنید و چند لینک (بسته به قوانین سایت ناشر) به دست آورید. گزارش ها یا گزارش های تبلیغاتی را می توان برای اهداف مختلفی از جمله افزایش آگاهی از برند و بهبود سئو تولید کرد. هنگام نوشتن گزارش، مهم این است که متن شما شبیه تبلیغات نباشد و مخاطبان زیادی را جذب کند. در حالت ایده آل، اگر دغدغه یا موضوعی را برای مخاطب هدف خود به عنوان موضوع گزارش خود انتخاب کنید و آن را مطابق با لحن رسانه ای که موضوع شما در آن گزارش می شود بنویسید، بیشترین تأثیر را خواهید داشت. این رویکرد علاوه بر بهبود چشم اندازهای سئوی سایت شما می تواند مخاطبان هدف شما را جذب کند. پس زیاد آنها را ساده نگیرید.

شناخت بک لینک ها

لینک هایی که در سایت های محبوب قرار می گیرند و به سایت شما اشاره می کنند، بک لینک نامیده می شوند. طبق قوانین گوگل، اگر سایتی بخواهد به سایت دیگری لینک دهد، باید ارگانیک باشد. در غیر این صورت، گوگل مقصد را جریمه می کند. به همین دلیل وب سایت های محبوبی برای خرید لینک وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از: نشونت (https://neshoonet.ir)، سئوسل (https://seocell.ir) و غیره.

اگر می خواهید از پس زمینه استفاده کنید، باید به طور طبیعی عمل کنید. دریافت بک لینک های بیش از حد از یک سایت تاسیس شده یا ظاهرا قدیمی به یک سایت جدید ایجاد شده برای گوگل بسیار بدیهی است و جریمه در پی خواهد داشت. هنگام دریافت لینک از سایت های محبوب و معتبر با گوگل، اولاً به یاد داشته باشید که از نظر محتوا و سئوی داخلی به خوبی توسعه یافته اید و ثانیاً با استفاده از این روش تا حد امکان لینک دریافت کنید.

تفاوت بین رپورتاژ آگهی و بک لینک چیست؟

هنگام خرید یک رپورتاژ تبلیغاتی، یک صفحه کامل از سایت رسانه در اختیارتان قرار می گیرد، می توانید مخاطبان زیادی را با خود همراه کنید و مشکلات مخاطبان هدف خود را حل کنید. مزیت این کار این است که کسب و کار شما به طور کامل نمایندگی می شود. این گزارش به صورت دائمی در صفحات رسانه ها در دسترس خواهد بود و لینک های آن دائمی است. شما همچنین می توانید از تصاویر استفاده کنید و سعی کنید با استفاده از این نوع محتوا مخاطبان خود را درگیر کنید. از طرف دیگر بک لینک فقط در نوار کناری یا فوتر یا حاشیه صفحه قرار دارد (البته اگر بخواهیم از این منظر به بک لینک نگاه کنیم، زیرا لینک های موجود در رپورتاژ تبلیغات نیز بک لینک هستند، اما بهترین نوع بک لینک). بنابراین، شما فرصتی برای ارائه شرکت خود به صورت بک لینک در نوار کناری یا فوتر ندارید و می توانید صفحه خود را تنها با یک لینک و یک کلمه به عموم معرفی کنید. همچنین فراموش نکنید که این لینک ها دائمی نیستند و پس از مدتی لینک دیگری جایگزین خواهند شد. مگر اینکه همیشه آن بک لینک را تمدید کنید، در این صورت باید هزینه های مکرر گزافی بپردازید.

رپورتاژ بهتر است یا بک لینک؟

https://www.mahsho.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B2-84/60997-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%87%D8%AA-%D9%87%D8%A7-%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%A7%DA%98-%D8%AF%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

اینکه کدام یک بهتر است کاملاً به استراتژی شما بستگی دارد اما به طور کلی، رپورتاژ آگهی تاثیر بیشتری بر سئوی خارجی دارد و رتبه وب سایت شما را از نظر نتایج تجاری بهبود می بخشد. متخصصان این حوزه به طور کلی توصیه می کنند که ابتدا پیام های تبلیغاتی کافی چاپ کنید و سپس اقدام به خرید بک لینک از سایت های رسانه ای کنید. اما در نهایت به استراتژی شما بستگی دارد

خدمات لینک بیلدینگ باید توسط بسیاری از مدیران کسب و کار به درستی مورد استفاده قرار گیرد تا سایت خود را در بین رقبای خود در دنیای رقابتی امروز بهتر قرار دهند. در بین خدمات مختلف لینک بیلدینگ، رپورتاژ آگهی و بک لینک دادن بیشتر از سایر روش ها رایج است و هر کدام ممکن است بسته به شرایط شما عواقب متفاوتی داشته باشند. بنابراین برای گرفتن نتیجه خوب بهتر است از خدمات وب سایت های معتبر استفاده کنید که برخی از آنها کمی بعد در این توضیحات ارائه می شود. البته در صورت نیاز به مشاوره می توانید با شماره 09114934623 نیز تماس بگیرید و در مورد طرح سئوی خود با کارشناسان این حوزه مشورت کنید.

معرفی بلبرینگ و کاربرد های آن

معرفی بلبرینگ و کاربرد های آن

 

بلبرینگ ها در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها هستند و می توانند برای موقعیت های تخصصی سفارشی شوند و بنا به نوعشان قیمت بلبرینگ متفاوت می شود.

 

 

بلبرینگ چیست؟

بلبرینگ نوعی یاتاقان یا بلبرینگ است که در آن از عناصر غلتشی برای تحمل بارها و کاهش اصطکاک استفاده می شود و برای حفظ جدایی بین قسمت های متحرک یک یاتاقان نیز از سیلندرها استفاده می کند. در مقایسه با بلبرینگ، بلبرینگ ها از عناصر غلتشی بشکه ای شکل تشکیل شده اند تا توپ های کروی و می توانند بارهای سنگین تری را نسبت به یاتاقان های ساچمه ای با اندازه های مشابه تحمل کنند، اما نمی توانند مانند یاتاقان های توپی، سرعت های بالایی را تحمل کنند.

بلبرینگ ها می توانند بارهای بیشتری را نسبت به بلبرینگ های معمولی تحمل کنند، کاربردهای آنها عموماً محدود به عملیات با سرعت کم است. بلبرینگ ها در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها هستند و می توانند برای موقعیت های تخصصی سفارشی شوند و بنا به نوعشان قیمت بلبرینگ متفاوت می شود. همچنین، استفاده از فلنج ها، قفس ها و ردیف های متعدد یاتاقان می تواند عملکرد بالاتری را برای برآورده کردن موارد خاص ایجاد کند.

انواع اصلی بلبرینگ ها استوانه ای، کروی و مخروطی هستند. به طور کلی، بلبرینگ ها ظرفیت بارگذاری بیشتری نسبت به یاتاقان های ساچمه ای با همان اندازه دارند.

 

قبل از خرید بلبرینگ لطفا با انواع آن آشنا بشوید:

 

بلبرینگ استوانه ای

بلبرینگ استوانه ای دارای ظرفیت بار شعاعی بالا و بارهای رانش متوسط بوده و حاوی غلتک هایی هستند که شکل استوانه ای دارند اما استوانه واقعی نیستند. درعوض، این غلتک ها برای کاهش غلظت تنش، تاج گذاری می شوند یا به پایان می رسند. این هندسه منجر به اصطکاک کم می شود و امکان کاربردهای با سرعت بالا را فراهم می کند.

 

بلبرینگ کروی

بلبرینگ کروی دارای یک حلقه بیرونی با شکل کروی داخلی است. غلتک ها در وسط ضخیم تر و در انتها نازک تر هستند. بنابراین بلبرینگ های کروی می توانند ناهماهنگی استاتیک و دینامیکی را در خود جای دهند. با این حال، تولید غلتک های کروی دشوار است و بنابراین گران است، و یاتاقان ها اصطکاک بالاتری نسبت به یک غلتک ایده آل استوانه ای یا مخروطی دارند، زیرا مقدار مشخصی لغزش بین عناصر نورد و حلقه ها وجود دارد.

 

بلبرینگ تراست

یاتاقان ‌های رانش برای بارهای رانش خالص طراحی شده‌اند و می‌توانند بار شعاعی کم یا بدون بار را تحمل کنند. بلبرینگ ها از غلتک هایی مشابه سایر انواع بلبرینگ استفاده می کنند. یاتاقان ‌های غلتکی رانش با غلتک ‌های استوانه‌ای یا کروی در دسترس هستند. یاتاقان ‌های رانش فقط بارهای محوری را تحمل می‌کنند اما استحکام محوری بالایی دارند که برای بارهای سنگین مناسب است. بلبرینگ تراست حاوی غلتک های محدب بوده و دارای قابلیت خود تراز شدن و عاری از هرگونه تأثیر انحراف شفت یا خطای نصب می باشد.

 

اجزای بلبرینگ ها

بلبرینگ یا همان یاتاقان غلتکی از نوع شعاعی (استوانه ای، مخروطی، کروی و سوزنی) دارای چهار جزء اصلی شامل: یک حلقه داخلی، یک حلقه بیرونی، غلتک ها و یک قفس (نگهدارنده غلتکی) می باشد. در شرایط عملیاتی معمولی، حلقه ‌ها و غلتک ‌های بلبرینگ، بار را حمل می‌کنند در حالی که قفس فضای خالی دارد و غلتک ‌ها را روی مخروط نگه می‌دارد.

بلبرینگ های رانش غلتکی برای حمل بارهای رانش خالص طراحی شده اند. مانند غلتک های شعاعی، بلبرینگ ها نیز از دو حلقه، غلتک و یک قفس (نگهدارنده غلتکی) تشکیل شده اند. با این حال، به جای یک حلقه داخلی و خارجی متحدالمرکز به محور چرخش، آنها دارای دو حلقه یا واشر رانش در دو طرف غلتک هستند.

 

عوامل مهم در خرید بلبرینگ

در انتخاب یک یاتاقان و خرید بلبرینگ، نوع آن، درجه، روان کننده، هر نوع محافظ، میزان آب بندی و میزان بار پایه از عوامل مهم می باشند. اگر یاتاقان در حالت ثابت در معرض ضربه قرار می گیرد، بار استاتیکی آن را نیز باید در نظر گرفت. بارگیری شوک در حین کار نیز عاملی مهم در طول عمر بلبرینگ می باشد. بلبرینگ ها به صورت طرح های خاص و همچنین در انواع پیکربندی ها مانند یونیت های نصب شده، یاتاقان های چند ردیفه و غیره موجود می باشند و همچنین مطابق با نیازهای صنایع خاص مانند هوافضا، مواد غذایی و دارویی و غیره طراحی می شوند.

 

صنعت بلبرینگ طاهرزاده در زمینه تهیه و توزیع انواع بلبرینگ و بلبرینگ آماده خدمت رسانی به شما می باشد

آدرس: تهران خیابان امیر کبیر کوچه ناظم الاطباء شمالی

02136300012

09124490391

09390168527.

فروشگاه بلبرینگ طاهرزاده

  https://taherzadehbearing.com