گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

بهترین فروشگاه اینترنتی خرید باتری لپ تاپ

پس از مراجعه به وب سایت لپ تاپ بهار (blsco.ir)  ممکن است در نتایج جست و جو مدلی غیر از آنچه شما سرچ کرده اید نشان داده شود!خوب نیازی نیست به خرید آن باتری شک کنید.فقط کافیه سراغ سازگاری های آن باطری بروید,توی لیست مدل های سازگار قطعا مدل باتری خود را خواهید دید.اگر تعداد مدل ها در لیست زیاد بود از ctrl+f استفاده کنید تا سریعتر بتوانید مدل باتری خودتان را پیدا کنید.

1-تمام باتری های موجود در لپ تاپ بهار دارای 6 ماه گارانتی معتبر می باشند.

2-در صورت عدم سازگاری و یا هرگونه مشکلی باتری مورد نظر به راحتی قابل تعویض و مرجوع می باشد.

باتری سازگار با لپ تاپم را چطور پیدا کنم؟

با وارد کردن تنها بخشی از مدل باطری لپ تاپ مورد نظر و حتی پارت نامبر به راحتی می توانید باتری مورد نظر خودتان را پیدا کنید.
در صورت پیدا نکردن باطری مورد نظر می توانید عکس باطری خود را به شماره ی 09028309135 بفرستین تا شما را در پیدا کردن مدل مورد نظر راهنمایی کنند.

گارانتی باتری های مجموعه لپ تاپ بهار

تمام باتری های موجود در مجموعه دارای 6 ماه گارانتی بدون قید و شرط هستند!در صورت هر گونه ایرادی در عملکرد باتری,ما آن را در سریعترین زمان ممکن با یک نمونه ی سالم جایگزین خواهیم کرد.
به دلیل حساسیت باتری و تاثیری که بر روی سایر قطعات لپ تاپ دارد,بهتر است در صورت مشاهده ی هر گونه علائم خرابی سریعا نسبت به تعویض آن اقدام کنید.در غیر این صورت ممکن است بر روی سایر قطعات آسیب جدی وارد کند و افت عملکرد سیستم شما را در پی داشته باشد.
 

راهنمای خرید باطری لپ تاپ


خوب فکر می کنم باتری جز خرید های پرفروش در فروشگاه های اینترنتی است که خرید آن راحتر از آنچه شما فکر کنید هست! اولین و مهمترین چیزی که شما نیاز دارید,پیدا کردن یک مرجع معتبر برای خرید است.

  • خوب پیشنهاد می کنم در وهله ی اول سراغ قسمت جست و جو سایت بروید.اگر سایت مورد نظر جست و جوی قوی داشته باشد به راحتی و تنها با وارد کردن حتی قسمتی از مدل باطری خود,می توانید باتری مورد نظر را پیدا کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد