گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

مرحله ساخت ویلای چوبی


قطر دیوارها و بسته بندی

چوبین ویلا قادر به ساخت خانه هایی در اندازه های مختلف و از قطر دیوار دو سانتی متر تا بیست و چهار سانتی متر خواهد بود و در صورت تمایل می توانیم مشاوره خود را برای ساخت سازه های مورد نظر با نقشه مربوطه و با قطرهای مختلف مربوطه نیاز شما. با توجه به وضعیت نصب و دمای محیط آن را به طور کامل طراحی و ارائه خواهیم کرد. بسته بندی ما به صورت پالت و کدگذاری می باشد.

نمای بیرونی ساختمان

ترجیحا از نوع سرامیکی با طرح چوبی یا لمینت باشد.

نوع چوب و کیفیت محصول

نوعی چوب وارداتی از روسیه با کیفیت بالا کاملا قفل دار با شیارهای ایجاد شده برای اتصال بهتر و جلوگیری از ورود و خروج هوا و بهینه سازی مصرف انرژی در هنگام بازسازی  دکوراسیون ویلا نصب می باشد و در برابر زلزله بسیار مقاوم است. نسبت بالا.


در و پنجره

در و پنجره های چوبی معمولا از چوب یا پنجره های دوجداره UPVC ساخته می شوند.

طراحی سقف

معمولاً داخلی چوبی دارد و پوشش بیرونی آن شامل زونا یا آندوویلا یا دکرا است که بیشتر در سازه های چوبی استفاده می شود.

رنگ دیوارها

از بهترین رنگ های اروپایی برای چوب در رنگ های متنوع تشکیل شده است که پس از اجرا ظاهر چوب را حفظ کرده و در برابر نور خورشید، رطوبت، آفات و حشرات کاملاً مقاوم بوده و تا حدودی مقاوم در برابر آتش است.

امکانات

امکان نصب بخاری، پکیج، بخاری گازی، کولرهای خنک کننده و اسپلیت هات وجود دارد.

آشپزخانه و حمام

آشپزخانه بسته به سلیقه خریدار ام دی اف یا تمام چوب با بهداشت داخلی و شیر آب می باشد.

پایه

ساخت زیربنا با توجه به محل نصب متفاوت است به طوری که برای زمین مسطح حداقل 50 سانتی متر لازم است و در صورت نیاز به ارتفاع بیشتر مهندسان شرکت به خریدار اطلاع داده و نقشه ای برای قرار دادن لوازم تهیه می کنند. لوله ها و تجهیزات

مراحل را تنظیم کنید

ساخت فونداسیون بتن آرمه و پیش بینی اتصالات مناسب. قسمت اول دیوار با بست های مخصوص به زمین متصل می شود و پس از نصب آخرین قسمت آن را غلاف می کنند و مجدداً با تسمه های چوبی می بندند تا در برابر طوفان استحکام بیشتری پیدا کند. پس از اتمام پوشش، کار تکمیلی بر روی تاسیسات و برق ساختمان انجام می شود.

زمان نصب

مدت زمان نصب بدنه برای واحدهای یک طبقه 5 روز و برای واحدهای دوبلکس 10 روز کاری و برای اتمام و تحویل کار در شرایط عادی و آب و هوای مساعد و با آماده بودن زیرساخت 30 روز می باشد.

زمان سفارش و واردات

زمان سفارش، سفارش و سفر به محل کار در شرایط عادی حدودا 30 روز کاری محاسبه می شود.

چگونه بفروشیم

در زمان عقد قرارداد تقریباً 40 درصد از کل قیمت خرید نقدی و 40 درصد قبل از حمل و ورود به محوطه پروژه و قبل از نصب استفاده از دید مشتری و 10 درصد در طول پروژه پرداخت شده است. . برآورده شد. 50% قبل و بعد از اتمام کار بیشتر و صورتجلسات اضافی دریافت و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

اصلا دوره

در صورتی که اشیاء فوق توسط ویلاهای چوبی چیدمان شده و با رنگهای مناسب پوشانده شوند در مقابل آتش سوزی، سیل، صاعقه، زلزله، طوفان و گردباد به مدت یک سال به صورت رایگان و با فاکتورهای فنی تا 15 سال بیمه می شوند. سال ها. .

مزایای خانه چوبی

زندگی در خانه چوبی بسیار خوشایند و دلپذیر است به همین دلیل بیشتر افراد علاقه مند به زندگی در چنین خانه ای هستند. در مقایسه با مصالحی که در صنعت ساختمان سازی امروزی استفاده می شود، به نظر می رسد چوب ماده ای بی مصرف، کم دوام و تزئینی تر از هر چیز دیگری است. اما اگر به سال های گذشته نگاه کنید، خواهید دید که بسیاری از سازه های مهم مانند پل ها و سقف ساختمان های آن زمان از این ماده ساخته شده اند. در حال حاضر، ساختمان های چوبی هنوز در کشورهایی با منابع چوبی فراوان استفاده می شود.

سرعت ساخت و بازگشت سریع سرمایه

عایق و کاهش قابل توجهی در مصرف انرژی

عمر مفید سازه چوبی خانه

عمر طولانی ساختار خانه چوبی

استفاده از کار حرفه ای

توسعه مدیریت تولید و کارخانه

کاهش ضایعات مصالح ساختمانی

استفاده از کار آکادمیک

زیبایی و سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف

کاهش اثرات منفی الکترومغناطیس بر افراد

آلودگی محیط زیست را کاهش می دهد

کاهش ضایعات مصالح ساختمانی

دلایل ساختن با چوب

چوب کاربردهای متنوع و کاربرد تقریبا نامحدودی دارد که علاوه بر این و بر خلاف تصور عموم، طول عمر بالایی دارد، انعطاف پذیر است و به راحتی پرداخت می شود و استفاده می شود. این ماده سبک بوده و مقاومت بالایی دارد. ساختمان‌های چوبی، برج‌ها و پل‌ها در سرتاسر جهان بیانگر این واقعیت هستند. امروزه خانه های مسکونی با قدمت بیش از 700 سال که هنوز مورد استفاده قرار می گیرند، عمر طولانی چوب را به عنوان مصالح ساختمانی نشان می دهند. علاوه بر این، مردم خانه های چوبی را انتخاب می کنند زیرا دارای معماری خلاقانه و انعطاف پذیر، مقرون به صرفه، سالم برای زندگی و در عین حال زیبا هستند، خانه های چوبی بیشترین کارایی را در بین قاعده حفاظت حرارتی دارند.

عایق صوتی خوب

برخلاف سازه‌های بتنی معمولی، در ساخت‌وسازهای چوبی مدرن از لایه‌های مرکب در دیوار بیرونی ساختمان برای حفاظت صدا استفاده می‌شود. در سازه های چوبی مدرن، ساختار عناصر ساختمان به جای اندازه و حجم آن، آرامش را به ارمغان می آورد. اجزای خارجی این سازه ها با توجه به مواد اولیه و ساختار لایه ای آن ها به گونه ای طراحی شده اند که باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

عایق صدا

حفاظت در مقابل آتش

در ساختمان های چوبی عناصر کف با توجه به شرایط مقاومت در برابر آتش و استانداردهای مصالح ساختمانی (قابل اشتعال یا غیر قابل احتراق) ترکیب می شوند. دیوارهای باربر با دو لایه مواد پلاستیکی یا محصولات چوبی در اتاق های ما بین دو لایه عایق استفاده می شود که می تواند نسوز باشد و شرایط لازم را برای مقاومت بالا فراهم کند. سازه های چوبی مدرن از نظر ایمنی در برابر آتش بهترین هستند.

مقاوم در برابر آتش

مقاومت چوب در برابر آب

اگرچه بسیاری از انواع چوب در معرض آب و رطوبت هستند که باعث متورم شدن آنها می شود، اما برخی از انواع چوب بسیار مقاوم در برابر آب هستند. چهار گونه مختلف چوب برای میزان جذب مورد بررسی قرار گرفتند: سرو سرخ غربی، صنوبر داگلاس، شوکران غربی و صنوبر سیتکا. چوب تا رطوبت 6 تا 10 درصد خشک می شود و در بیرون ذخیره می شود. پس از یک سال، سرو قرمز غربی بین 9 تا 11 درصد و دیگری بین 14 تا 21 درصد رطوبت دارد. افزایش اندکی در جذب رطوبت سرو قرمز غربی وجود دارد.

چوب در برابر آب مقاوم است.

خانه های چوبی ایمن، سبک، محکم و بادوام هستند

یکی از دلایل متعددی که چرا چوب با وجود پیشرفت های مهندسی همچنان مورد استفاده قرار می گیرد، استحکام، وزن و ایمنی آن است. چوب را می توان به راحتی خم کرد، چیزی که آجر ندارد. بنابراین اگر فونداسیون به آرامی حرکت کند، خانه چوبی می تواند به جای شکستن و فروریختن حرکت کند. یک تغییر کوچک در فونداسیون یک خانه آجری می تواند باعث ترک خوردن سیمان شود (که ظاهر خوبی نخواهد داشت).

اقتصاد و صرفه جویی در انرژی

ساخت ویلا چوبی  مدرن چشم انداز جدیدی را برای ساخت و سازهای صرفه جویی در انرژی باز می کنند و از آنجایی که این ماده یک عایق حرارتی است، می تواند انرژی زیادی را ذخیره کند. خانه هایی که 30 یا 40 سال پیش ساخته شده اند، سالانه 300 کیلووات انرژی حرارتی در هر متر مربع مصرف می کنند. یک خانه معمولی با عایق بندی خوب سالانه 60 تا 80 کیلووات انرژی حرارتی در هر متر مربع مصرف می کند. برای خانه های غیرفعال با ساختار چوبی مدرن، این مقدار کمتر از 15 کیلو وات انرژی حرارتی در هر متر مربع است. خانه های غیرفعال خانه های کم انرژی هستند که الزامات و دستورالعمل های سختگیرانه استانداردها را برآورده می کنند.


ورزش پاکسازی پوست


گروه بازرگانی: آموزش پاکسازی پوست در کجا برگزار می شود؟ آیا سالن های زیبایی دوره های مراقبت از پوست را ارائه می دهند؟ اگر می خواهید در مورد مراقبت از پوست و آموزش آن بدانید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مهم در این زمینه را برای شما توضیح دهیم.

پاکسازی پوست، که به عنوان پاکسازی صورت نیز شناخته می شود، یک روش بسیار مفید و موثر برای حالت دادن به پوست شما است که نتایج فوق العاده ای به همراه دارد. به عبارت دیگر با استفاده از این روش و گنجاندن آن در برنامه مراقبت ماهانه پوست خود می توانید پوست خود را شاداب، نرم و درخشان نگه دارید و ایجاد چین و چروک روی پوست خود را به تاخیر بیندازید. با این حال، افرادی که به طور منظم از محصولات صورت استفاده می کنند، کمتر به روش هایی مانند بوتاکس برای بهبود کیفیت پوست خود نیاز دارند.

بهترین مراکز صورت در تهران

همه این عوامل و مزایای دیگر در تمیز کردن پوست باعث تقاضای زیادی برای استفاده از آن در سالن های زیبایی شد. در چنین شرایطی باید نیروی کافی در این زمینه وجود داشته باشد تا بتواند از پس تقاضای بالای این حوزه برآید. به همین دلیل مانند آموزش پاکسازی پوست یا آموزش صورت به موضوعی مهم برای عموم تبدیل شده است.

آموزش پاکسازی پوست کجا برگزار می شود؟

ممکن است فکر کنید که باید به یک سالن زیبایی بروید تا یاد بگیرید چگونه پوست خود را پاک کنید. اما لازم به توضیح است که برای دوره پاکسازی پوست باید از کلینیک های زیبایی که دوره های آموزش صورت را برگزار می کنند کمک بگیرید و پس از اتمام دوره آموزشی در سالن زیبایی مشغول به کار شوید.

بهترین مراکز مراقبت از پوست در مشهد

بنابراین سالن زیبایی زنانه یا مردانه محل کار در زمینه صورت است و آموزش این روش در مراکز دیگر انجام می شود. خوشبختانه مراکز معتبر زیادی در جامعه وجود دارند که این دوره ها را برگزار می کنند و به راحتی پیدا می شوند.

چرا باید دوره پاکسازی پوست را بگذرانیم؟ https://www.baharnews.ir/news/441936/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1

برخی از افراد می خواهند بدون گذراندن دوره پاکسازی پوست در این زمینه فعالیت کنند یا این روش را بدون گذراندن دوره از طریق آموزش آنلاین رایگان یاد بگیرند.

از این نظر باید گفت که شرکت در دوره آموزش صورت بسیار حائز اهمیت است و کسانی که می خواهند این روش را به صورت تخصصی و تخصصی یاد بگیرند و وارد بازار کار شوند، حتما باید در دوره ها شرکت کرده و گواهینامه معتبر در این زمینه دریافت کنند. . آنها می توانند موقعیت مناسب را در بازار کار پیدا کنند.

در مورد آموزش های رایگان و آنلاین نیز باید گفت که مطالعه و استفاده از این آموزش ها فقط برای کسانی مناسب است که دوره ها را گذرانده اند و می خواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند و یا کسانی که قصد کسب دانش جزئی و سطحی از این طریق را دارند. می تواند از روش های یادگیری آنلاین استفاده کند.

بهترین مراکز درمانی صورت در کرج

در غیر این صورت استفاده از آموزش رایگان بدون شرکت در دوره های ویژه مراقبت از صورت موثر و مناسب نخواهد بود. از سوی دیگر باید به این نکته نیز اشاره کنیم که آموزش پاکسازی پوست خشک و پاکسازی پوست چرب متفاوت است و برای هر نوع پوستی باید از مواد و روش های پاکسازی مناسب استفاده کرد تا آسیبی به پوست آن وارد نشود. به حل مشکلات و بهبود وضعیت خود کمک کنید.

چرا گواهی آموزش پاکسازی پوست مهم است؟

گرفتن گواهینامه آموزش نظافت چرم بسیار مهم است و نباید از این موضوع غافل شوید. ممکن است سابقه و تجربه کاری مهمتر از مدرک تحصیلی تلقی شود، اما مدرک نیز در جای خود بسیار مهم است. مدرک مانند رزومه و شناسنامه برای مدارک شما در این رشته است و تاثیر زیادی در ورود به بازار کار دارد.

همچنین کسانی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر و فعالیت در سایر کشورها در این زمینه را دارند باید به داشتن مدرک بیش از افراد دیگر ارزش قائل شوند و آن را جدی بگیرند. برخی از مراکز آموزشی معتبر در زمینه لوازم آرایشی و صورت نیز به دانشجویان خود مدرک بین المللی اعطا می کنند.

آیا پاک کننده های پوست مردانه و زنانه یکسان است؟

در قسمت های قبل اشاره کردیم که محصولات مراقبت از پوست برای خانم ها و آقایان ساخته می شوند و متقاضیان زیادی برای آن ها وجود دارد. اما در این قسمت باید به یاد داشته باشیم که پوست صورت مردان ضخیم تر از زنان است و وضعیت پوست نیز متفاوت است. بنابراین نمی توان تمیز کردن پوست زن و مرد را یکسان دانست. مردان نسبت به زنان از مواد و شرایط متفاوتی برای تمیز کردن پوست خود استفاده می کنند و همه این سؤالات اهمیت دوره پاکسازی پوست را برای تسلط کامل بر همه این مسائل نشان می دهد.

پاکسازی پوست با دستگاه چه فایده ای دارد؟

وقتی نوبت به چهره شما می رسد، برای استفاده از این دستگاه برای تمیز کردن پوست خود باید یک منحنی یادگیری را طی کنید. صفحه اول دارای قسمت ها و سطوح بسیاری است که برخی از آنها نیاز به استفاده از ابزار خاصی دارد. بنابراین کسانی که می خواهند چهره را مطالعه کنند باید نحوه استفاده از ابزارهای مختلف در این زمینه و نحوه استفاده از آنها را بدانند.
https://www.baharnews.ir/news/441944/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%BE%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AAبه عنوان مثال میکرودرم ابریژن یکی از ابزارهایی است که در مراقبت از صورت استفاده می شود و می توانید جوش های سر سیاه و سفید را از بین ببرید و پوست خود را از این جوش ها پاک کنید. علاوه بر این دستگاه بخار یکی دیگر از ابزارهای مورد استفاده در مراقبت از صورت و مرحله اول است که می توان از آن برای آماده سازی پوست برای جراحی صورت استفاده کرد. برای اینکه متقاضی در تمیز کردن پوست مشکلی نداشته باشد، فرد سیگاری باید به شکل مناسب و در شرایط مناسب روی پوست صورت قرار گیرد و اپراتور نحوه استفاده صحیح از آن را بداند.

مقاله نهایی

شما می توانید آموزش پاکسازی پوست را در مرکز معتبر و مناسبی مانند مجموعه صورت ایران انجام دهید و از خدمات آموزشی بهره مند شوید. ایران فیشال یکی از معتبرترین مراکز برگزاری دوره های پاکسازی پوست در تهران است که زیر نظر اساتید مجرب برگزار می کند. برای جلب رضایت مردم کشور، آموزش هایی در شهرهای مختلف از جمله کرج، شیراز، تبریز، مشهد و ... برگزار می شود و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این مجموعه به وب سایت: iranfacial.com مراجعه و با این مجموعه تماس بگیرید. فراموش نکنید که سیستم آموزشی برای کیفیت دوره ها بسیار مهم است و گواهینامه ای که دریافت می کنید نیز بر اعتبار شما در بازار کار تأثیر می گذارد.

آیا تخت خواب های تاشو خوب هستند؟


امروزه به دلیل فضای محدود اتاق ها، جایی برای استفاده از تخت وجود ندارد. اما تخت های تاشو وسیله ای هستند که می توانند جایگزین تخت های معمولی شوند. اما آیا تخت تاشو خوب است یا نه؟ عوامل متعددی از جمله مزایا و معایب این محصول را باید دانست. تخت خواب های تاشو اگر با بهترین مواد و توسط بهترین طراحان ساخته شده باشند، گزینه بسیار خوبی هستند. این تخت خواب های تاشو با هر اتاقی سازگار است و علاوه بر زیبا و کاربردی بودن، از شلوغ و کوچک شدن اتاق خواب شما جلوگیری می کند.

اهمیت طراحی تخت خواب تاشو

در خانه ها و آپارتمان های کوچک نمی توان از تخت های بزرگ و پهن استفاده کرد. بر این اساس، شما سعی می کنید ملافه نخرید و در عوض هر چیزی را که نیاز دارید در یک فضای کوچک قرار دهید. اما طراحان و سازندگان شروع به تولید و طراحی دستگاه هایی برای حل چنین مشکلی کردند. از آنجایی که مدل های متنوعی از تخت خواب های تاشو در بازار وجود دارد، باید مدلی را انتخاب کنید که توسط بهترین طراحان طراحی شده و با بهترین متریال ساخته شده است. هرچه طراحی و جنس آن بهتر باشد، دوام بیشتری دارد و بهتر به هدف مورد نظر خود عمل می کند.

مزایا و معایب تخت خواب تاشو

آیا می خواهید بدانید که آیا تخت خواب تاشو خوب است یا نه؟ برای تصمیم گیری بهتر در مورد خرید این دستگاه باید مزایا و معایب تخت تاشو  را بدانید:

مزایای تخت تاشو.

از مزایای تخت های تاشو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فضای کمی را اشغال می کنند: تخت های تاشو فضای کمی را اشغال می کنند. این تخت باعث صرفه جویی در فضای خانه شما می شود و باعث می شود خانه شما خیلی تنگ نباشد. شما می توانید این تخت را تنها زمانی که به آن نیاز دارید باز کنید.

ایجاد دکوراسیونی زیبا: برخی از تخت خواب های تاشو به دلیل طراحی منحصر به فرد و جذاب خود به همراه لوازم جانبی دیگری مانند کمد لباس، قفسه و میز آرایش ارائه می شوند که دکوراسیونی ساده و مدرن برای خواب اتاق شما ایجاد می کنند.

طراحی متناسب با سلیقه شما: برخی از طراحان و تولیدکنندگان سعی می کنند تخت خواب های تاشو را در رنگ ها و طرح های مختلف ارائه دهند. پس برای هر سلیقه ای می توانید از این تخت تاشو استفاده کنید تا فضایی شیک و جذاب به خانه خود ببخشید.

استقرار در هر اتاق و فضایی: می توانید تخت تاشو را در هر اتاق و فضایی مستقر کنید و آن را به صورت عمودی یا افقی به سمت اتاق خواب خود قرار دهید.

استفاده بهینه از فضای اتاق: تخت تاشو علاوه بر اینکه نیاز به داشتن یک تخت راحت را برای ما فراهم می کند. با بستن آن در زمان عدم استفاده، بیشترین استفاده را از اتاق می کند.

استفاده به عنوان تخت مهمان: تخت های تاشو را می توان به عنوان تخت مهمان استفاده کرد.

معایب تخت خواب تاشو

اگر تخت تاشو از بهترین متریال ساخته نشده باشد باعث ایجاد مشکل می شود. همچنین نوع طراحی در این زمینه نقش بسیار پررنگی دارد. از معایب تخت های بی کیفیت می توان به پوسیدگی سریع بدنه تخت، خراب شدن کلاف های فلزی و باز و بسته شدن خودکار تخت اشاره کرد. همه این موارد می تواند مشکلاتی ایجاد کند. اما اگر یک تخت تاشو با کیفیت بالا و استاندارد خریداری کنید، گزینه بسیار خوبی برای خرید خواهد بود.

قیمت تخت تاشو

قیمت تخت تاشو به عوامل زیادی بستگی دارد. این عناصر شامل بافت ها، اشکال، الگوها و رنگ ها هستند. هرچه کیفیت مواد استفاده شده بالاتر باشد، قیمت محصول نیز بالاتر می رود. در واقع هر چه پس زمینه ضخیم تر و رنگارنگ تر باشد، قیمت تخت تاشو بیشتر می شود. بهترین نوع رنگ برای بدنه رنگ زمینه فر و بهترین ضخامت برای این کار 0.9-1 میلی متر است. علاوه بر این، مواد جعبه تخت نیز بر قیمت تخت تاشو تأثیر می گذارد. ام دی اف گران تر است. ام دی اف در دو نوع ایرانی و خارجی وجود دارد که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند و قیمت تخت تاشو مورد استفاده در تخت خواب متفاوت است. علاوه بر این، طراحی و اندازه تخت تاشو بسیار مقرون به صرفه است. هرچه طراحی زیباتر و کاربردی تر و سایز بزرگتر باشد، قیمت بالاتری نیز دارد.

خرید تخت تاشو چوبی تنیل

به دلیل فضای کم اتاق خواب، امکان خرید سرویس خواب کامل وجود ندارد. شما می توانید یک تخت بسیار زیبا بخرید اما به دلیل کمبود جا برای شما زیبا و مفید نخواهد بود. اما اگر یک تخت خواب تاشو برای اتاق خواب خود خریداری کنید، می توانید این مکان را خاص و شیک کنید. اما آیا تلفن تاشو خوب است؟ باید بگوییم که اگر جنس و طراحی این محصول مناسب باشد خرید بسیار خوبی خواهد بود. چوب تنیل ساخته شده از بهترین متریال با طرح های متنوع و کاربردی انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. شما می توانید تخت خواب را با بهترین متریال و طراحی منحصر به فرد چوب تانیل با بهترین قیمت سفارش دهید.

آهنگ جدید علی لهراسبی به نام «ببین چجوری شکستم زود چشامو بستم روت»

متن آهنگ ببین چجوری شکستم زود چشامو بستم روت علی لهراسبی

بارون میزنه تنهایی نزدیکمه فکرت رفتنه
من تورو میشناسمت چیزی نگو برو انگار دیگه با من نه نمیتونی
چشمام بی دلیل خیس میشن هر روز و هر شب تو میشکنی
این دل غمگینمو حرفی نمیزنی نمیخوام اینجوری بمونی
ببین چجوری شکستم زود چشامو بستم روت
تو میری تنهایی آره خب حقم بود حالا که دیوونم چه وقته رفتن بود
من میدونستم یه روز از کنارم میره تنهایی دنیامو میگیره
با اینکه میدونشت من بهش وابستم اون ولی از من سیره
حالا که میری زود بینمون هر چی بود اگه عاشقی نبود پس چی بود
من هنوز وابستتم گذشته آب از سرم آخرش تنهایی موندMusicdel | موزیکدل