گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

اتاق خواب نوجوانان چیزی بیش از یک مکان برای خوابیدن است


اتاق خواب یک نوجوان باید متناسب با نیازها و علایق در حال تغییر آنها باشد و در عین حال فضایی را ایجاد کند که هم قابل استفاده و هم بازتاب دهنده شخصیت آنها باشد. اتاق خواب نوجوان باید دارای قسمت هایی باشد که با احساسات جوان مطابقت داشته باشد و فقط راحت و جذاب نباشد. اما مقاومت نیز بالا و خوب است.

ویژگی های سرویس خواب برای نوجوانان که باید به آنها توجه کنید

نیازهای آنها را درک کنید

اتاق خواب یک نوجوان چیزی بیش از یک مکان برای خوابیدن است. نوجوانان از اتاق خواب خود به عنوان مکانی برای مطالعه و مکانی برای دعوت دوستان و گذراندن وقت با آنها استفاده می کنند. هنگام خرید سرویس خواب، به یاد داشته باشید که همه کاره است. انتخاب یک تخت خواب با انباری توکار یا میز تحریری که می تواند به عنوان میز تحریر هم باشد، انتخاب خوبی است. https://www.qudsonline.ir/news/972797/اتاق-خواب-برای-یک-نوجوان-چیزی-بیش-از-یک-مکان-برای-خوابیدن-است

کیفیت و دوام

نوجوانان همیشه با وسایل خود مهربان نیستند، بنابراین سرمایه گذاری روی تخت خواب با کیفیت و بادوام بسیار مهم است. به دنبال محصولاتی باشید که از مواد بادوام ساخته شده اند که می توانند سایش و پارگی روزانه را تحمل کنند. به عنوان مثال، مبلمان چوبی یا ام دی اف نه تنها به اتاق احساس گرما و زیبایی طبیعی می دهد، بلکه به دلیل ماندگاری نیز مشهور است.

اندازه و طرح

اندازه اتاق نقش مهمی در انتخاب ست تخت دارد. برای فضاهای کوچکتر، خدمات چند منظوره و صرفه جویی در فضا کلیدی است. تخت‌خواب‌های زیر شیروانی با میز یا صندلی‌های زیر می‌توانند فضای با ارزش کف را آزاد کنند. برای اتاق‌های بزرگ‌تر، مناطق جداگانه‌ای برای خواب، مطالعه و استراحت ایجاد کنید.

سبک شخصی و انعطاف پذیری

ذائقه نوجوانان می تواند به سرعت تغییر کند تا با خلق و خوی آنها مطابقت داشته باشد، بنابراین عاقلانه است که ملافه هایی را انتخاب کنید که از نظر سبک انعطاف پذیر باشند. قطعاتی را با رنگ های خنثی انتخاب کنید که به راحتی در تم ها یا طرح های رنگی مختلف قرار می گیرند. به علاوه، اجازه دادن به نوجوان شما در انتخاب ملافه نه تنها به آنها احساس مالکیت می‌دهد، بلکه اطمینان می‌دهد که فضا منعکس‌کننده سبک شخصی آنهاست.

ایمنی و راحتی

دقت کنید که تشک لبه های تیز نداشته باشد و از مواد غیر سمی ساخته شده باشد. نوجوانان زمان زیادی را در اتاق خود می گذرانند. بنابراین مطمئن شوید که تختی که به دنبال آن هستید، راحتی قابل توجهی را فراهم می کند.

امکان اضافه کردن قطعات اضافی

برخی از اتاق خواب ها دارای قسمت های اضافی مانند کتابخانه، کمد و میز مطالعه هستند که فضای اتاق نوجوان را به طور کامل پوشش می دهند.

قابلیت حمل آسان

باید به انتخاب ست تختی توجه کرد که به راحتی آنها را جدا کرده و جابه جا کرد. از طرفی وزن قطعات نباید جابجایی آنها را با مشکل مواجه کند.

مولفه های سرویس اتاق نوجوان چیست؟

بستر

اگر دو نوجوان در یک اتاق یک نفره می‌مانند، خرید یک تخت خواب یا تخت دوطبقه عاقلانه است. یک تخت با یک اتاق خواب و کمد لباس زیر به نوجوان شما کمک می کند تا به جای خرید کمد دیگری که فضای زیادی را اشغال می کند، وسایل خود را به راحتی ذخیره کند.

بالش

اطمینان حاصل کنید که بالش های زیادی روی تخت نوجوان شما وجود دارد. اگر دختر نوجوان باشد، بالش با تعدادی اسباب بازی نرم همراه است. اما پسرها علاقه ای به اسباب بازی های ساده ندارند. کوسن هایی با طرح های شیک و تصاویری از شخصیت ها و قهرمانان مورد علاقه آنها عناصر تزئینی عالی هستند.

شکل av قفسه دیواری

یک قفسه چوبی بالای تخت یا مقداری فضای خالی روی دیوار به کودک شما کمک می کند وسایل مورد نظر خود را قرار دهد. در سنین نوجوانی بیشتر آنها به ویژه دختران به کتاب خواندن علاقه دارند. بنابراین یک قفسه روی دیوار فضای اتاق را اشغال نمی کند و به نوجوان شما کمک می کند تا کتاب ها و سایر موارد خود را مرتب کند.

زمان

اتاق خواب یک نوجوان باید فضای کافی برای مطالعه، کار و استفاده از لپ تاپ یا وسایل دیگر را فراهم کند. میز و صندلی باید ارتفاع مناسبی داشته باشد تا نوجوان بتواند به راحتی و در موقعیت مناسب از آنها استفاده کند. یکی از مواردی که باید به خاطر بسپارید این است که یک نوجوان می تواند یک میز آرایش را در اتاق خواب خود انتخاب کند. اما نوجوان می خواهد یک میز کامپیوتر داشته باشد.

رنگ و نور

انتخاب رنگ برای نوجوانان در این گروه سنی می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. انتخاب رنگ ملحفه باید با نظر نوجوان انجام شود; زیرا به او حس اعتماد به نفس و استقلال می دهد و به رشد شخصیت و ابعاد روانی او کمک می کند. علاوه بر این، استفاده از نور قابل تنظیم و مناسب در اتاق خواب می تواند به خواب آرام و آرام کمک کند.

نکاتی برای خرید تخت خواب موفق

سرویس خواب جوانان باید امکانات لازم را برای استراحت و آسایش جوانان فراهم کند. این شامل یک تخت راحت، بالش و پتو مناسب، میز و نور مناسب برای مطالعه، فضای کافی برای سازماندهی و نگهداری وسایل شخصی و همچنین تهویه مناسب است.

در تانیل چوب انواع خدمات خواب برای رفع نیازها و ترجیحات نوجوانان با کیفیت ارائه می شود.

انتخاب اتاق خواب مناسب برای اتاق کودک شما می تواند یک تجربه سرگرم کننده با اطلاعات صحیح و درک روشن از نیازهای او باشد. با تمرکز بر کیفیت، عملکرد و سبک، می توانید فضایی را ایجاد کنید که فرزندتان برای سال های آینده دوستش خواهد داشت.

آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام «تو اومدی منو دلتنگم کنی و منو دلگرمم کنی و»

متن آهنگ مهدی احمدوند تو اومدی منو دلتنگم کنیو منو دلگرمم کنیو

بیا چندتایی شمع تو خونه روشن کن…


بیا تنهایی رو واسه من قدغن کن

لیست بهترین بازی های اعتیاد آور اندروید

بازی های اعتیاد آور چگونه باعث اعتیاد می شوند ؟ عموما ، این بازی ها ، زمان زیادی برای بازی کردن نمی گیرند و چالش هایی دارند که شما دوست دارید بر آنها مسلط شوید.

بازی های اعتیاد آور

در میان تسلط بر بازی و کسب امتیاز بیشتر ، یک نفر ممکن است برای ساعت ها در بازی غرق شود. بازی های اعتیاد آور زیادی برای پلتفرم اندروید وجود دارد. متاسفانه همه ی آنها با هم برابر نیستند. ما در اینجا برخی از اعتیاد آورترین بازی های اندروید را معرفی می کنیم.

Alto’s Adventure

شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از google play دانلود کنید.

شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از google play دانلود کنید. Alto’s Adventure هم اکنون یکی از محبوب ترین بازی هاست. این یک بازی دو ی بی انتها است که باید از یک تپه  به طور مداوم پایین بیاید. چیزی که این بازی را تبدیل به یک بازی اعتیاد آور کرده این است که شما باید از برخورد با موانع جلوگیری کنید ، سکه جمع کنید و در برخی بخش ها لاماها را نجات دهید. از ویژگی های این بازی استفاده از رنگ های متنوع و سبک گرافیکی ویژه است. مکانیسم این بازی بسیار ساده است و به راحتی یاد می گیرید. بخش هایی در بازی وجود دارد که شما می توانید با پرداخت پول آنها را به دست آورید اما با نخریدن آنها هیچ چیز از هیجان بازی کم نمی شود.

Clash Royale

شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از Google Play دانلود کنید.

شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از Google Play دانلود کنید. Clash Royale در میان لیست محبوب ترین بازی ها قرار دارد. این بازی یک بازی آنلاین PvP می باشد. و این یعنی همواره فردی وجود دارد که شما با او بازی کنید. این یک بازی دوئل است که شما کارت جمع می کنید و سپس آنها را در جنگ ها استفاده می کنید. می توانید دسته هایی درست کنید ، کارت های جدید به دست بیاورید و اگر می خواهید تمام طول روز را با دیگران بجنگید. همچنین می توانید با دیگر بازیکنان قبالی را تشکیل دهید ، کارت ها را به اشتراک بگذارید و در دوئل های شخصی شرکت کنید. قطعا این بازی یکی از اعتیادآور ترین بازی هاست که شما را درگیر خود می کند. به علاوه این بازی خیلی خوب اجرا می شود ، مرتبا بروز می شود و بخش پولی آن آنقدرها هم بد نیست.

Exploding Kittens

Exploding Kittens یک بازی کارتی است

Exploding Kittens  یک بازی کارتی است. این بازی توسط Kickstarter بنیان گذاری شده و در واقع بسیار بازی جالبی است. چیزی که در این بازی اتفاق می افتد این است که هر کس کارت خود را می کشد تا در نهایت یک نفر کارت Exploding Kittens را بکشد. اگر آنها نتوانند کاری برای آن کنند ، می بازند. آخرین نفری که باقی می ماند برنده است. چیزی که آنرا بسیار اعتیادآور کرده سرعت زیاد در جریان افتادن شما در بازی است. نه تنها دارای بخش بازی آنلاین است بلکه شما می توانید افراد را از همه جا با کد ویژه به بازی دعوت کنید. این بازی جذاب ، سریع و یکی از بازی های اعتیادآور می باشد. با کنار گذاشتن Expansion ها بخش پولی در این بازی وجود ندارد.

Dan The Man

Dan The man توسط استودیو Halfbrick ساخته شده.

Dan The man  توسط استودیو Halfbrick ساخته شده. ممکن است نام آن را در بازی Fruit Ninja و Jetpack Joyride ( که هر دو از بازی های فوق العاده اعتیادآور هستند ) شنیده باشید. Dan the Man یک بازی ترکیبی بین ژانر اکشن و برالر است. این بازی دارای چالش ها ، ماجراجویی ها و خیلی چیزهای دیگر است. این بازی دارای ارباب ، سلاح ها ، سه حالت مختلف بازی و کنترل های ساده است. آشنایی با محیط بازی بسیار آسان است. این یک بازی فریمیوم است ؛ یعنی ممکن است همراه با برخی مشکلات می باشد. در هرصورت همچنان یکی از بهترنی و اعتیاد آورترین بازی هاست.

Duet

Duet یکی از اعتیادآورترین بازی هایی است که امتحان کردیم.

Duet یکی از اعتیادآورترین بازی هایی است که امتحان کردیم. در واقع یک بازی پازلی است که به عنوان دو پینت بال بازی می کنید. وظیفه شما این است که توپ ها را به دور پلتفرم های در حال ریزش بچرخانید تا به پایان مرحله برسید. زمانی شما می بازید که نقاشی شما رو پلتفرم بریزد. شما می توانید ببینید که در کجا اشتباه کرده اید. شما می توانید حالت کمپین را به صورت رایگان دریافت کنید. بقیه بخش های بازی به قیمت ۲٫۹۹ دلار عرضه می شود. این بازی بسیار ساده است و روی دستگاه های قدیمی و جدید کار می کند. به امتحان کردن آن می ارزد.

 سری بازی هایFive Nights at Freddy’s

 Five Nights at Freddy’s یکی از محبوب ترین بازی های پولی است

 Five Nights at Freddy’s یکی از محبوب ترین بازی های پولی است. بازی بر اساس نسخه های منتشر شده متفاوت است ، اما همگی با یک فرض پیش می روند. شما یک ساختمان را هدف گذاری خواهید کرد و اگر دقت نکنید توسط روبات های انیماتروتیک ترسناک پرت می شوید. این بازی دارای یک داستان خیلی عمیق دارد که مناسب افرادی است که بع این سبک بازی ها اهمیت می دهند. تعداد انگشت شماری از بازی ها در هر سری وجود دارد و قیمت همه آنها ۲٫۹۹ دلار می باشد. Five Nights at Freddy’s بازی سریعی است که نیاز به تلاش بسیار دارد تا درست شود. کنار گذاشتن این بازی تا به پایان رساندن آن بسیار دشوار است.

Geometry Dash

Geometry Dash یکی از بازی های زیبای RobTop Games می باشد

Geometry Dash یکی از بازی های زیبای RobTop Games می باشد. بازی اصلی ۲٫۹۹ دلار قیمت دارد و یک بازی به سبک اکشن است. این بازی به شما اجازه می دهد تا کاراکتر ها را شخصی سازی کنید و در میان تمام چالش ها و سطح ها مختلف بازی کنید. این بازی همچنین دارای یک نسخه رایگان به نام Geometry Dash World است که بخش پولی هم ندارد. خیلی هم مهم نیست که کدام نسخه را انتخاب می کنید. هردوی این بازی ها بسیار زیبا و اعتیاد آور هستند. شما می توانید در عمق یک سطح بروید یا خیلی سریع بازی کنید.

PinOut

PinOut یک بازی جمع کننده توپ است که با دونده بی انتها ترکیب شده

PinOut یک بازی جمع کننده توپ است که با دونده بی انتها ترکیب شده. هدف شما این است تا جایی که می توانید پیش بروید و توپ جمع کنید. این بازی دارای گرافیک و رنگ های فراوان است و می تواند شما را برای مدت ها سرگرم کند. برخلاف بیشتر بازی های توپ جمع کنی این بازی فقط یک قیمت دارد و هیچ بخش پولی داخلی ندارد. و این یعنی هیچ بخش فریمیوم در طول بازی وجود ندارد. افرادی که این سبک بازی را دوست دارند اما می خواهند بازی دیگری را امتحان کنند ، می توانند بازی Smash Hit که آن هم توسط این کمپانی تولید شده را امتحان کنند.

Sky Force Reloaded

Sky Force Reloaded آخرین اثر Sky Force است

Sky Force Reloaded آخرین اثر Sky Force است. این سری از بازی ها ، تیراندازی های بالا پایین هستند که شما به درون خطر پرواز می کنید و باید تلاش کنید تا آخر مرحله نجات پیدا کنید. به علاوه ، یک سری کارهای جانبی هم وجود دارد که می توانید انجام دهید ؛ همچون نجات افرادی که در میان جنگ گیر افتاده اند. این بازی خیلی زیبا ساخته شده و به خوبی اجرا می شود همچنین دارای کارهای زیادی برای انجام دادن است. این بازی دارای این ویژگی است که کشتی خود را بروز کنید تا آن را قوی تر کنید. این بسیار سرگرم کننده است و می توتنید ان را بارها بازی کنید.

بازی های Yodo1

 آنها بازی های اعتیاد آور زیادی دارند که بسیار جذاب است

Yodo1 Games  یک استودیوی تولید بازی است. آنها بازی های اعتیاد آور زیادی دارند که بسیار جذاب است. محبو ترین آنها Crossy Road است. برخی نسخه های دیگر نیز وجود دارند ام در کل مکانیسم آنها یکسان است. هر بازی دراای گرافیک زیبا و نوستالژیکی می باشد و همه انها دوی بی انتها هستند. هرکدام از آنها دارای زیبایی های خود است. باید ببینید که کدام یک را بیشتر از همه دوست دارید و آن را انتخاب کنید.

ادامه نوشته: https://sega.ir/addictive-android-games/