گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

معرفی دیتاسنتر هتزنر آلمان


همیشه با شنیدن نام دیتاسنتر، در ذهنتان ساختمان های بزرگ، ژنراتورهای پر سر و صدا و UPSهای غول پیکر با ارتباطات گیگابیتی فیبر نوری تداعی خواهد شد. به محل قرارگیری سرورها، دیتاسنتر گفته می‌شود. این دیتاسنترها در قالب اجاره سرور اختصاصی یا Colocation سخت افزار، اطلاعات افراد را با سرعت زیاد و امنیت بالا نگهداری می‌کند. دیتاسنترها پیش‌نیاز اغلب سرویس‌های میزبانی وب هستند بنابراین باید از بهترین دیتاسنترها استفاده شود. تقریباً همه همکاران و حتی وب مسترها با دیتاسنتر هتزنر آلمان آشنایی دارند و به طور مستقیم یا غیرمستقیم با آن کار کرده‌اند. این دیتاسنتر از نظر کیفیت پورت و شبکه در رده بسیار بالایی قرار دارد و نسبت به ایران پینگ قابل قبول‌تری را دارا می‎باشد. همین عوامل به علاوه قیمت بسیار مناسب آن، باعث شده است تا کاربران ایرانی زیادی از این دیتاسنتر خریداری کنند. این دیتاسنتر از نظر کیفیت شبکه و پورت در جایگاه بسیار بالایی قرار دارد. معماری این شبکه و مسیر ارتباطی آن با اینترنت ایران باعث شده تا سرعت ارتباط کاربران ایرانی با این دیتاسنتر بیشتر از دیگر دیتاسنترها باشد.

تاریخچه دیتاسنتر هتزنر

این شرکت در سال 1997 با نام Hetzner Online Services در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز کرده است. شرکت دیتاسنتر هتزنر آلمان به نام بنیان‌گذار خود، مارتین هتزنر نامگذاری شده است. همچنین شرکت دارای سه مرکز داده در نورنبرگ و فالکن اشتاین آلمان و هلسینکی فنلاند بوده و دفتر مرکزی شکرت در شهر گونتس هاوزن آلمان است. شرکت دیتاسنتر هتزنر با کشور آفریقای جنوبی همکاری کرده و در دو شهر آن دیتاسنتر دارد.

معرفی خدمات هتزنر

خدمات شرکت دیتاسنتر هتزنر شامل 5 مورد می‌شود؛

1. خدمات میزبانی وب (Hosting): این میزبانی شامل یک پنل برای تنظیمات هاست و نرم افزارهای میزبان می‌شود.

2. خدمات سرورهای اختصاصی (Dedicated Server): یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سرویس، ترانسفر ماهیانه نامحدود است.

3. خدمات سرور مجازی (V Server): این خدمات به صورتی ارائه می‌شود که منابع یک سخت‌افزار در سطح هسته سیستم بین چندین کاربر تقسیم می‌شود.

4. خدمات میزبانی سرور (Colocation): در شرکت دیتاسنتر هتزنر، امکان میزبانی سخت‌افزار مشتریان وجود دارد.

5. خدمات ثبت دامنه: این شرکت دارای مجوز ثبت‌نام دامنه سازگار با ICANN است، درنتیجه با استفاده از این مجوز امکان ثبت دامنه‌های.com   ،  .net  و .org و سایر پسوندها نیز به وجود می‌آید.

قوانین دیتاسنتر هتزنر

این شرکت از قوانین فدرال آلمان پیروی کرده و دسترسی به سرور مشترک در صورت عدم رعایت قوانین مسدود می‌شود. همچنین شرکت نسبت به نشر محتوای بدون رعایت حق مؤلف یا کپی رایت حساس بوده و ایمیل‌های اسپم و مزاحم را نیز مسدود می‌کنند.

دیتاسنتر هتزنر آلمان و تکنولوژی سبز

قابلیت هایی که با خرید سرور اختصاصی آلمان بدست می آید

دیتاسنتر هتزنر آلمان از تکنولوژی سبز و سرورهای قابل بازیافت استفاده می‌کند تا آسیبی به محیط زیست وارد نشود. همچنین این شرکت در سال 2011 از وزارت اقتصاد و فناوری دولت فدرال آلمان، جایزه بهترین دیتاسنتر سبز را دریافت کرده است.

قابلیت های مهم دیتاسنتر هتزنر

بی‌شک دیتاسنتر هتزنر یکی از بهترین سرویس‌های ارائه‌دهنده دیتاسنتر است که از ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی برخوردار می‌باشد. بخشی از این قابلیت‌ها در زیر آمده است؛

1. کاربر توانایی دسترسی کامل به سرور را خواهد داشت.

2. به سیستم نجات از طریق شبکه مجهز می‌باشد.

3. گزارش کامل ترافیک از طریق این دیتاسنتر ارائه می‌شود.

4. از ایمیل و تلفنی رایگان پشتیبانی می‌کند.

5. امکان دسترسی به VNC وجود دارد.

 

نمونه سوالات برق خودرو فنی و حرفه ای

آموزشگاه فنی و حرفه ای ارک صنعتافسر شغلی است در حوزه بهداشت حرفه ای، ایمنی و محیط زیست، که فراگیران توانایی نظارت، اجرا و مشاوره بر اجرای صحیح روش های کاری ایمن در فعالیت های صنعتی و کارگاهی، تشخیص انواع خطر و کنترل شرایط خطرناک، ارایه انواع گزارش و توانایی برگزاری گوشزدهای ایمنی ( ) ، حضور کارآمد در محیط های کاری را . سوالات و جوابهای - ایمنی و بهداشت حرفه ای ایران - - بلاگفادهه مبارک فجر، با حضور مهندس برومندی نماینده مردم مرودشت ، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شوراسی اسلامی، فرماندار مرودشت، مدیران ستادی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس و شرکت توزیع برق شیراز، مدیران دستگاههای اجرائی شهرستان و نمایندگان بخش خصوصی، سایت تخصصی آموزش صنعت برق مرودشت در مرکز آموزش فنی و حرفه ای آن . بر اساس یافته های این پژوهش در مدارس ما، سیاست های انتصاب مدیران مدارس، پیچیدگی های نظام آموزشی را مرکز توجه خود قرار نداده است و شرایط انتصاب مدیران مدارس، بسیار ساده و معمول هستند؛ به گونه ای که همه کارکنان (اداری و آموزشی) می توانند مدیر مدرسه شوند.

بر اساس این بحث، این پژوهش در صدد پاسخ به این پرسش ها بود: 1. مدیران مدارس چگونه انتخاب می شوند؟ در حال حاضر، دوره های آموزشی تخصصی آرایشگری در ۲۲ لاین برگزار میشود و برای هرکدام نیز مدرک جداگانه ای صادر میشود. با داشتن این مدرک می توانید کارت مربیگری دریافت کنید. این دوگانه ارزشی- ضدارزشی شاغل بودن در برابر بیکار بودن (البته بیکاری نه از سر اجبار یا ناتوانی بلکه به معنای سستی) با آنچه ما در ایران تماشا می نماییم تفاوت دارد. در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی لطفا با ایمیل. بسته پیش نهادی شامل نمونه سوالات آزمون ادواری فنی و حرفه ای است که توسط سایت ای سوال ۲۴ به صورت کلی جمع . آیا مدیریت و رهبری مدرسه موضوعی فراتر از اراده افراد است و به استعداد، شانس و دیگر امور ذاتی مرتبط است؟ این دوره های آموزشی شامل: مهارت های مدیریت مدرسه، رهبری مدرسه، ارتباطات، تصمیم گیری و مدیریت زمان است (de Jong, 2007& Bal). جدیدترین ویرایش نمونه سوالات آزمون کشت گلخانه ای از سایت کمیاب دانلود اکنون قابل تهیه است. سوال 11. در خصوص کشت هیدروپونیک از چه تعداد مخزن یا تانکر استفاده کرده اید؟ وارد صفحه فروش فایل دانلودی -نمونه سوالات دوره ادواری در فنی و حرفه ای- شده اید.

نمونه سوالات دوره فنی و حرفه ای - فروشگاه فروش فایل - رزبلاگ11 مه 2016 . ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم اینک شما با جستجوی ((نمونه سوالات دوره ادواری در فنی و حرفه ای)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -نمونه سوالات دوره ادواری در فنی و حرفه ای- شده اید. کارت مهارت یا گواهینامه فنی حرفه ای در واقع یه تاییدیه از سمت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشوره که به صورت الکترونیکی صادر می شه. نکته ای که لازم است در مورد این مدرک بدانید، آن است که این مدرک مانند مدرک فنی و حرفه ای رسمی از ارزش بین المللی برخوردار نبوده و قابلیت ترجمه برای مهاجرت کاری را ندارد. یافته های پژوهشی Saka (2009) با عنوان دیدگاه دانشجویان طرح معلمی در مورد تأثیر تمرین مدرسه ای به توسعه مهارت های حرفه ای آنان، نشان داده است که برای توسعه مهارتهای حرفهای آگاهی از روشهای تدریس در یک مدل آموزشی طراحی شده بسیار مهم و ضروری است و دانشجویان طرح معلمی باید بتوانند از ابزار و وسایل آموزشی استفاده کنند. سامانه مشاوره سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آماده ارائه مشاوره پیرامون آموزش های فنی و حرفه ای به آحاد جامعه (جویندگان مهارت، خانواده ها، دانش آموزان و دانشجویان و.) می باشد. 

از مدارک گذرمهارتی میتوان برای دوره های آموزشی کوتاه مدت مانند کارگاه ها، سیمنارها، همایش ها و … کلیه کلاس ها در آموزشگاه خیاطی هنر مادر تحت نظر سازمان فنی حرفه ای کشور انجام گرفته و پس از پایان هر دوره با انجام امتحان های نظری و عملی مدرک رسمی سازمان فنی حرفه ای برای هنرجویان صادر میشود. نمونه سوالات دوره ادواری در فنی و حرفه ای - اخبار11 مه 2016 . ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم نام محصول دانلودی: نمونه سوالات دوره ادواری در فنی و حرفه ای درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. نمونه سوالات آزمون فنی حرفه ای رشته نازک دوزینمونه سوالات آزمون ادواری فنی حرفه ای رشته نازک دوز زنانه. ۱۹۸ سوال در رشته . پس از انتقال وجه لینک دانلود در اختیارتان قرار خواهد گرفت. از معتبر و جامع بودن پکیج حاضر به هیچ وجه نگرن نباشید ما بهترین آموزشگاه ICDL تهران هستیم.

نمونه سوالات برق خودرو فنی و حرفه ای