گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

بهترین دارو برای بزرگ کردن آلت تناسلی


امروزه بسیاری از مردم نگران اندازه آلت تناسلی خود هستند و به دنبال بهترین داروی بزرگ کننده آلت تناسلی هستند.

به طور کلی روش های مختلفی برای افزایش سایز آلت تناسلی وجود دارد که شامل دارو درمانی، جراحی، ورزش و استفاده از دستگاه ها می شود. اما اینکه کدام درمان و دارویی استفاده شود بستگی به تحقیقات و نظر متخصص در زمینه ناتوانی جنسی دارد.

بهترین دارو برای افزایش سایز آلت تناسلی چیست؟

قرص افزایش سایز مردان  معروف برای بزرگ کردن آلت مردانه عبارتند از Magnarx، Goodman، Vigor و Vimax. البته عوارض جانبی قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی و سایر محصولات افزایش سایز نیز مورد بحث قرار گرفته است.


هیچ یک از این محصولات هنوز تاییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده یا FDA را دریافت نکرده اند. این قرص ها از چندین ماده تشکیل شده اند، از جمله عصاره جینکو که معمولا در این مکمل ها یافت می شود. برخی معتقدند که این عصاره باعث افزایش گردش خون و بهبود عملکرد جنسی می شود.

عوارض جانبی قرص های اختلال نعوظ چیست؟

داروهایی که به عنوان بهترین قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی به بازار عرضه می شوند حاوی ترکیبات گیاهی از جمله یوهیمبین، ماکا و علف هرز هستند. مطالعات نشان داده است که این ترکیبات تاثیر مثبتی در افزایش سایز آلت تناسلی ندارند و می توانند عوارض جانبی مانند اضطراب، توهم و رفتار اعتیادآور ایجاد کنند.

سیلدنافیل یکی از بهترین داروهای اختلال نعوظ است که در داروخانه ها موجود است. سیلدنافیل ماده اصلی فعال در داروهای مورد استفاده برای درمان اختلال نعوظ از جمله ویاگرا است.

با این حال، استفاده بی رویه از این دارو می تواند برای عملکرد افراد مبتلا به بیماری قلبی و فشار خون نیز مضر باشد. برخی از این عوارض عبارتند از:

بدن درد

سردرد

سرگیجه

سرد

کاهش دید

تغییر ناگهانی در توانایی شنوایی

آیا جراحی بهترین درمان برای افزایش سایز آلت تناسلی است؟

علاوه بر تبلیغ به عنوان بهترین قرص برای افزایش نعوظ، جراحی رباط نیز به عنوان راهی برای افزایش نعوظ مطرح می شود. این باعث می شود که طول آلت تناسلی یک یا دو سانتی متر افزایش یابد.

برای انجام این روش، سیاهرگی در آلت تناسلی باز می شود که به این دلیل آلت تناسلی چند سانتی متر بزرگتر می شود. برای افزایش سایز به سایت فروشگاه زوجیم مراجعه نمایید.


خطرات و عوارض جراحی بزرگ شدن آلت تناسلی شامل باز شدن رباط های مربوط به شکل و وضعیت آلت تناسلی است. وقتی این کار را انجام می دهید، آلت تناسلی نعوظ ندارد و معمولا شل به نظر می رسد.

جراحی آلت تناسلی با تزریق ژل

یکی دیگر از راه‌های افزایش سایز آلت تناسلی مردانه، استفاده از ژل یا تزریق مصنوعی است. در ابتدا تزریق ژل آسان به نظر می رسد و ماده به صورت لایه ای به اندام تناسلی تزریق می شود و به اندازه لازم می آید.

خطرات و عوارض جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از تزریق ژل هنگام پوشیدن شلوار آشکارتر است. اکثر مردان شلوار جین تنگ یا شلوارک تنگ می پوشند و در طول روز به میزان زیادی نشسته و ایستاده انجام می دهند.

با گذشت زمان، نشستن و هل دادن بیش از حد باعث می شود که چربی در یک مکان جمع شود و در مکان دیگر بیشتر در معرض دید قرار گیرد و آلت تناسلی ناخوشایند به نظر برسد. به طور کلی، مانند بهترین داروی بزرگ کننده سایز بزرگسالان، تشخیص جراحی نیز بر اساس نظر پزشک است.

روش های طب جایگزین برای بزرگ کردن آلت تناسلی می توانیم به قوی ترین قرص راست کننده اشاره کنیم.


افرادی که نگران اندازه آلت تناسلی خود هستند باید با یک اورولوژیست سلامت جنسی برای انواع گزینه های درمانی مشورت کنند.

در برخی موارد، پزشک ممکن است استفاده از دستگاه وکیوم را تجویز کند که داوطلب می تواند آن را به خانه ببرد. دستگاه های دیگری مانند جک و غلتک در این زمینه وجود دارد.

برخی از درمان های دستگاهی باید در کلینیک انجام شود، از جمله الکتروفیکس که حداقل یک ساعت طول می کشد و از لیزر دایود قدرتمند استفاده می شود.

نکته آخر

در این مقاله به بهترین داروها برای افزایش سایز آلت تناسلی می پردازیم. به طور کلی، هر دارویی که به عنوان بهترین دارو برای بزرگ کردن آلت تناسلی معرفی می شود، نباید مصرف شود و تشخیص اینکه از چه روشی برای بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده کند، به عهده پزشک است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد