گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

معرفی دیتاسنتر هتزنر آلمان


همیشه با شنیدن نام دیتاسنتر، در ذهنتان ساختمان های بزرگ، ژنراتورهای پر سر و صدا و UPSهای غول پیکر با ارتباطات گیگابیتی فیبر نوری تداعی خواهد شد. به محل قرارگیری سرورها، دیتاسنتر گفته می‌شود. این دیتاسنترها در قالب اجاره سرور اختصاصی یا Colocation سخت افزار، اطلاعات افراد را با سرعت زیاد و امنیت بالا نگهداری می‌کند. دیتاسنترها پیش‌نیاز اغلب سرویس‌های میزبانی وب هستند بنابراین باید از بهترین دیتاسنترها استفاده شود. تقریباً همه همکاران و حتی وب مسترها با دیتاسنتر هتزنر آلمان آشنایی دارند و به طور مستقیم یا غیرمستقیم با آن کار کرده‌اند. این دیتاسنتر از نظر کیفیت پورت و شبکه در رده بسیار بالایی قرار دارد و نسبت به ایران پینگ قابل قبول‌تری را دارا می‎باشد. همین عوامل به علاوه قیمت بسیار مناسب آن، باعث شده است تا کاربران ایرانی زیادی از این دیتاسنتر خریداری کنند. این دیتاسنتر از نظر کیفیت شبکه و پورت در جایگاه بسیار بالایی قرار دارد. معماری این شبکه و مسیر ارتباطی آن با اینترنت ایران باعث شده تا سرعت ارتباط کاربران ایرانی با این دیتاسنتر بیشتر از دیگر دیتاسنترها باشد.

تاریخچه دیتاسنتر هتزنر

این شرکت در سال 1997 با نام Hetzner Online Services در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز کرده است. شرکت دیتاسنتر هتزنر آلمان به نام بنیان‌گذار خود، مارتین هتزنر نامگذاری شده است. همچنین شرکت دارای سه مرکز داده در نورنبرگ و فالکن اشتاین آلمان و هلسینکی فنلاند بوده و دفتر مرکزی شکرت در شهر گونتس هاوزن آلمان است. شرکت دیتاسنتر هتزنر با کشور آفریقای جنوبی همکاری کرده و در دو شهر آن دیتاسنتر دارد.

معرفی خدمات هتزنر

خدمات شرکت دیتاسنتر هتزنر شامل 5 مورد می‌شود؛

1. خدمات میزبانی وب (Hosting): این میزبانی شامل یک پنل برای تنظیمات هاست و نرم افزارهای میزبان می‌شود.

2. خدمات سرورهای اختصاصی (Dedicated Server): یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سرویس، ترانسفر ماهیانه نامحدود است.

3. خدمات سرور مجازی (V Server): این خدمات به صورتی ارائه می‌شود که منابع یک سخت‌افزار در سطح هسته سیستم بین چندین کاربر تقسیم می‌شود.

4. خدمات میزبانی سرور (Colocation): در شرکت دیتاسنتر هتزنر، امکان میزبانی سخت‌افزار مشتریان وجود دارد.

5. خدمات ثبت دامنه: این شرکت دارای مجوز ثبت‌نام دامنه سازگار با ICANN است، درنتیجه با استفاده از این مجوز امکان ثبت دامنه‌های.com   ،  .net  و .org و سایر پسوندها نیز به وجود می‌آید.

قوانین دیتاسنتر هتزنر

این شرکت از قوانین فدرال آلمان پیروی کرده و دسترسی به سرور مشترک در صورت عدم رعایت قوانین مسدود می‌شود. همچنین شرکت نسبت به نشر محتوای بدون رعایت حق مؤلف یا کپی رایت حساس بوده و ایمیل‌های اسپم و مزاحم را نیز مسدود می‌کنند.

دیتاسنتر هتزنر آلمان و تکنولوژی سبز

قابلیت هایی که با خرید سرور اختصاصی آلمان بدست می آید

دیتاسنتر هتزنر آلمان از تکنولوژی سبز و سرورهای قابل بازیافت استفاده می‌کند تا آسیبی به محیط زیست وارد نشود. همچنین این شرکت در سال 2011 از وزارت اقتصاد و فناوری دولت فدرال آلمان، جایزه بهترین دیتاسنتر سبز را دریافت کرده است.

قابلیت های مهم دیتاسنتر هتزنر

بی‌شک دیتاسنتر هتزنر یکی از بهترین سرویس‌های ارائه‌دهنده دیتاسنتر است که از ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی برخوردار می‌باشد. بخشی از این قابلیت‌ها در زیر آمده است؛

1. کاربر توانایی دسترسی کامل به سرور را خواهد داشت.

2. به سیستم نجات از طریق شبکه مجهز می‌باشد.

3. گزارش کامل ترافیک از طریق این دیتاسنتر ارائه می‌شود.

4. از ایمیل و تلفنی رایگان پشتیبانی می‌کند.

5. امکان دسترسی به VNC وجود دارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد