گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

اطلاعاتی در مورد انواع میز ناهار خوری


میز ناهارخوری یکی از نقاط مهم مورد توجه هر خانواده است زیرا محل تجمع هر خانواده است و تأثیر مهمی در روابط بین افراد یک خانواده دارد. طراحی، انتخاب رنگ و ماندگاری میز ناهارخوری با دقت فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد و نمی توان انکار کرد که ظاهر میز ناهارخوری بر فضای خانه تاثیر می گذارد. میز ناهارخوری با کیفیت ارزان را از میزهای ایران تهیه کنید.

انواع میز ناهار خوری

مدل میز ناهارخوری چوبی در انواع مختلف در بازار موجود است که می توانید با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه خود مناسب ترین آن را انتخاب کنید. اگر فضای منزل شما کوچک است می توانید برای منزل خود میز ناهار خوری کمجا که ما در مدل های مختلف تولید می کنیم خریداری کنید. آیا بودجه میز ناهارخوری شما تنگ است؟ باز هم گزینه هایی برای شما وجود دارد،

به جای چوب طبیعی می توانید از ام دی اف و تخته سه لا استفاده کنید که قیمت مناسب و استحکام خوبی دارند. اما اگر بودجه بالایی دارید، میز ناهار خوری از چوب گردو، افرا و ساج بهترین انتخاب برای شماست. برای درک ویژگی های میزهای غذاخوری سلطنتی این مقاله را بخوانید.

ست میز ناهارخوری

یکی از مهم ترین دغدغه های هر بانوی ایرانی تطبیق وسایل منزل با یکدیگر است و در این میان نمی توان منکر اهمیت میز ناهارخوری در دکوراسیون منزل شد. از آنجایی که میز ناهارخوری مورد توجه و استفاده مداوم و روزانه از آن است، علاوه بر استحکام و زیبایی آن، هماهنگی با سایر وسایل منزل ضروری است. بهترین راه برای تطبیق آن با میز ناهارخوری مبلمان است.

اگر فضا و چیدمان منزل شما ساده است، توصیه می کنیم از یک میز ناهارخوری مدرن استفاده کنید تا هماهنگی و هماهنگی با سایر مبلمان خود داشته باشید. اگر از مبلمان سلطنتی و مجلل استفاده می کنید، میز کلاسیکی که از چوب طبیعی ساخته شده و روی آن قرار می گیرد، می تواند انتخاب مناسبی باشد. البته یک میز چوبی ساده تقریباً با هر چیدمانی مناسب است. مدل ها و انواع میز ناهارخوری سلطنتی در اینجا نوشته شده است.

رنگ مناسب را انتخاب کنید

در انتخاب رنگ میز ناهارخوری بسیار دقت کنید. سعی کنید رنگ هایی را انتخاب کنید که ماندگاری داشته باشند و در روز اول زیبایی خود را از دست ندهند. به روانشناسی رنگ ها توجه کنید، از رنگ های پایه مانند آبی، زرد یا قرمز استفاده کنید، ماندگاری زیادی دارند و از مد نمی افتند. تا حد امکان از رنگ هایی مانند سبز پرهیز کنید، آنها کوتاه مدت هستند. علاوه بر دکوراسیون منزل، انتخاب رنگ میز نیز بر روحیه افراد ساکن در خانه تاثیر می گذارد زیرا در طول روز از آن بسیار استفاده می شود.
https://www.amazon.com/Wooden-Dining-Table/s?k=Wooden+Dining+Table

میزی را متناسب با فضا انتخاب کنید

میز ناهارخوری علاوه بر زیبایی باید با اندازه فضای مورد استفاده همخوانی داشته باشد. اگر فضای میز کوچک است، میز گرد می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد زیرا علاوه بر فضای کوچک، افراد بیشتری می توانند به طور همزمان از آن استفاده کنند. در صورتی که میز مستطیلی به دلیل زاویه دار بودن این ویژگی را ندارد و افراد کمی به طور همزمان از میز استفاده می کنند.

در واقع اگر یک میز ناهارخوری مربع شکل با فضای کوچک در خانه می خواهید، مدلی تاشو را پیشنهاد می کنیم که کار با ابعاد آن فضا بسیار راحت باشد تا به چنین فضایی نیاز نداشته باشید. مدل های قدیمی منو فکرش را بکنید اما اگر خواستید با حرکات ساده میز را باز کنید و بعد از غذا تکرار کنید.

مهمترین نکته در انتخاب میز

اگر در انتخاب میز تمام مشکلات زیبایی و مالی را در نظر بگیریم، مهم ترین نکته استحکام و دوام میز است. اگر می خواهید با وجود سر و صدای بسیاری از مهمانی ها و بچه های کوچک سال ها از میز خود استفاده کنید، باید استحکام میز، نحوه عملکرد قطعات و نحوه اتصال پایه ها به بالای میز را در نظر بگیرید. و مهمتر از همه جنسیت جدول. به تابلوی استفاده شده دقت کنید. تانیل چوب 

سعی کنید میز را با پایه مستقیم و به صورت دستی به صفحه اصلی میز متصل کنید، از حمل و نقل آسان در جعبه استفاده کنید و نیازی به سفت کردن مداوم میخ های میز ندارید. میزهایی که قطعات آن با پیچ وصل شده اند به مرور زمان شل می شوند و باید پایه های میز را چک کنید و پیچ ها را مرتباً سفت کنید.

مواد میز ناهارخوری را که با آب و هوا و آب و هوای محل زندگی شما مطابقت دارد، امتحان کنید. اگر در آب و هوای مرطوب زندگی می کنید، به هیچ وجه نباید از میزهای فلزی استفاده کنید. تا آنجا که ممکن است چوب باعث کاهش سایش میز می شود. میز ناهار خوری چوبی تانیل چوب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد