گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

محتوای ارزشمند ایجاد کنید



همانطور که در مقالات مختلف اشاره کرده ایم، ایجاد محتوای ارزشمند است. محتوای داخلی به بهبود سایت و به خصوص در رشد کلمات کلیدی و ارزش صفحات داخلی کمک می کند. محتوای جامع و خاص مرتبط با موضوع سایت باید دارای ویژگی های خاصی باشد که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت. وبلاگ را دنبال کنید.

در هر وب‌سایتی که نگاه می‌کنید، هر مقاله کلمات زیادی دارد، ویژگی استفاده از کلمه به شما این امکان را می‌دهد. برای ایجاد چندین تگ برای مقالات، تگ ها و تگ ها برای لینک های داخلی در نظر گرفته می شوند. توجه داشته باشید که می توانید آنها را روی لینک های خارجی هدف قرار دهید، خیلی بهتر است. برچسب هایی که ایجاد می کنید باید هسته اصلی محتوا باشند و حداقل یک بار از آنها در محتوا استفاده کرده باشید.

همه چیز درباره کپی رایتینگ سئو

تعداد نمرات هر مقاله چقدر است؟

این بحث در بین کارشناسان سئو بسیار بحث برانگیز است و پاسخ های مختلفی برای آن وجود دارد. تعداد برچسب ها در هر مقاله به تعداد کاراکترهای محتوا بستگی دارد. برای ایجاد در دسترس شماست

لطفا توجه داشته باشید: برای ایجاد برچسب های بیشتر، محتوا را تحریف نکنید. این کار مخاطبان شما را خسته می کند و احتمال ماندن در سایت شما را کاهش می دهد. پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید تگ های بیشتری ایجاد کنید، محتوای خود را به دسته های مختلف تقسیم کنید.

اهمیت اتصال کلمات به دل محتوا

سعی کنید کلمات مرتبط را با یک دسته یا برچسب مرتبطی که قبلا ایجاد کرده اید مرتبط کنید. این کار باعث می شود کاربر با کلیک بر روی کلمه مرتبط به صفحه ای که در آن مقالات زیادی مرتبط با آن کلمه وجود دارد مراجعه کند و این به مخاطب کمک می کند و خود گوگل نیز بسیار مهم است.

توجه داشته باشید که باید از ایجاد لینک های زیاد و پیوند دادن کلمات مشابه خودداری کنید زیرا این کار باعث می شود مقاله شما برای مخاطبان شما بی ربط باشد.

در یک مقاله 1000 کاراکتری، 4 تا 6 کلمه مرتبط مناسب است. چگالی کلماتی که بیشتر به هم مرتبط هستند را محاسبه کنید و آنها را با هم ترکیب کنید و هنگام تبدیل آن به برچسب از آن کلمه استفاده کنید.

مثال زیر را در نظر بگیرید

کلمات:

خرید موبایل با تخفیف

ارتباط دادن

خرید تلفن همراه 》 لینک دسته بندی تلفن همراه

جمله را به هم وصل کنید

خرید موبایل، خرید موبایل با تخفیف

برچسب بزنید

عناوین پررنگ و خاص به نمایش مقاله شما در نتایج جستجو کمک می کنند. سعی کنید یک مقاله موضوعی با تگ H2، عناوین با تگ H2 و نقاط محتوا با تگ H3 و H4 ایجاد کنید. تبدیل به برچسب


URL شما فایل

این سوال بارها توسط بسیاری از دوستان پرسیده شده است که آیا آدرس مقاله و برچسب برچسب انگلیسی است یا فارسی، پاسخ این است که آدرس پست فارسی دارای کاراکترهای زیادی است و امکان هدایت عمومی به سایتی که آدرس آن وجود دارد. شما ارسال می کنید بسیار ضعیف است کند است و یکی دیگر از مزیت های URL فارسی بارگذاری هسته پایگاه داده شما است، اما عملکرد پیچیده و متفاوت URL فارسی لینک مستقیم به کلمه کلیدی اصلی شما است.

مطالعه مقاله کامل:https://blogten.ir/create-valuable-content/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد