گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

روش هایی برای دستگاه تصفیه آب سالم


در هنگام مراجعه برای خرید تصفیه آب خانگی، اولین چیزی که از زبان فروشنده میشنوید صحبت راجع به کشور سازنده دستگاه تصفیه آب است و برخی از افراد با نشان دادن برچسبها و یا نوشتههای حکشده بر روی دستگاه ادعا میکنند که دستگاه تصفیه آب محصول کشورهایی نظیر تایوان، ایتالیا و یا چین است. همانطور که پیش تر هم گفته شد، برای خرید تصفیه آب خانگی، واتر فامیلی فروشگاه بسیار معتبری است که نه تنها وارد کننده دستگاه تصفیه آب، بلکه تولید کننده این دستگاه نیز می باشد که قطعات به کار رفته در این دستگاه ها معمولا تولیده شده توسط کشور تایوان هستند. در دستگاه تهیه آب صنعتی فشار تولید شده از طرف پمپ ها و همچنین ممبرین جهت فیلتراسیون مناسب آب استفاده میگردد. درصد ناخالصی های محلول و غیر مضر برای سلامتی انسان دارد، روش ها و. در واقع بسیاری از روش های دیگر کیفیت کمتری ارائه میدهند. آب مناسب و قابل استفاده در آن از اتصالات کوئیک کانکت استفاده شده. 

اگر شما هم قصد دارید تا آب خانه را در شرایطی سالمتر و پاکیزهتر مصرف کنید، بهتر است یک دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب با الگوی تصفیه سازی کامل و مدرن را تهیه نمایید. مینروا با استفاده از سیستم های 6 مرحله ای اسمزمعکوس ، 7 مرحله ای قلیایی کننده، 8 مرحله ای یو وی دار و 8 مرحله ای اکسیژن ساز دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب است و دستگاه استاندارد و پرفروش بازار به شمار می آید. رنج قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل یو وی دار مینروا بین 5.000.000 تومان تا 6.000.000 تومان است و از هشت مرحله فیلتر آب تصفیه کن بهره میگیرد. از طرفی تصفیه خانههای بزرگ شهری فقط به حذف ذرات جامد و پاکسازی میکروبی و تا حدودی پاکسازی شیمیایی آب میپردازند. باید دقت داشته باشید که نمی توان قطعات و فیلترهای مختلفی را برای دستگاه تصفیه کننده آب رومیزی استفاده نمود.



مطمئن باشید که بهترین آب شرب شما از خروجی بهترین دستگاههای تصفیه آب خانگی در فیلتراسیون کامل تأمین خواهد شد. لذا لازم است تا دید فنی مناسبی از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی داشته باشید. اگر از سالم بودن آب جاری شده در لولههای آب خانه اطمینان دارید، دیگر نیازی نیست تا چنین سیستمی را تهیه کنید. انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ایده جذابتری است که پروسه تأمین آب سالم در محیط خانه را کاملتر میکنند. دستگاه تصفیه آب خانگی کامل و مجهز به تکنولوژی اسمز معکوس با حذف ناخالصی ها و سختی موجود در آب، آبی سالم، سبک و گوارا را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. در حال حاضر می توان از اصطلاح “آب با کیفیت” برای آب تصفیه شده در واحد اسمز معکوس استفاده کرد. بنابراین ممکن است تعدادی از یون های مفید برای بدن مثل آهن، کلسیم، منگنز و فلوراید طی فرایند اسمز معکوس حذف شود. مهمترین معیاری که میتوانید برای خرید دستگاه تصفیه آب اعلام کنید، نوع ناخالصی است که میخواهید آن را حذف کنید. برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟ با این حال، فیلترهای آب روی میز فضای بیشتری نسبت به محلول های زیر سینک اشغال می کنند.



از مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب بدون پمپ این است که قیمت آن ارزان تر از دستگاه های مشابه پمپ دار است و مصرف برق ندارد اما عیب این دستگاه هم این است که چون فشار آب ورودی کم است، فیلتراسیون توسط غشاء به خوبی صورت نمی گیرد و مقدار خیلی زیادی آب به فاضلاب می رود چیزی که از دید مشتریان دستگاه های تصفیه آب بدون پمپ دور است و معمولا افراد متوجه این اشکال نمی شوند. قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در مدل های گوناگون چگونه است؟ این شرکت به طور روزانه قیمت دستگاه ها ی تصفیه آب را در سایت خود قرار می دهد. در این حالت بخشی از آلاینده ها و ناخالصی های آن گرفته شده و اصطلاحا فیلتر میشوند. برای خرید دستگاه تصفیه اب ورودی ساختمان آپشن ها یا آیتم های متغیری وجود دارد که ما را در خرید دستگاه مورد نیاز خود راهنمایی ­می­کند. استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز ما به داشتن آب کاملاً سالم را برطرف میکند. همچنین دستگاه تصفیه آب خانگی زیرسینکی با برق تک فاز کار میکند. آیا آب لوکشی قابل شرب است؟


*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir

02144741638

02144704559

09127122764

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد