گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

هر آنچه باید در مورد انواع مراقبت از پوست بدانید!

یکی از مهم ترین عوامل برای داشتن پوستی صاف، شفاف و زیبا، پاکسازی اولیه پوست صورت برای پاکسازی عمیق منافذ پوست است. در این مقاله مراحل تمیز کردن پوست در خانه را توضیح می دهیم.


مراحل پاکسازی صورت چیست؟ آیا هر نوع پوستی نیاز به پاکسازی دارد؟ چگونه بدون صرف انرژی و هزینه پوست خود را در خانه تمیز کنیم؟

یکی از مهم ترین عوامل داشتن پوستی تمیز، شاداب و زیبا، پاکسازی و پاکسازی پوست از آلودگی و چربی اضافی است. در طول روز پوست صورت و بدن در معرض انواع آلودگی های محیطی قرار می گیرد و می تواند به عمق منافذ پوست نفوذ کند. اگر این آلودگی ها و چربی اضافی را از سطح پوست پاک نکنید، باعث بروز انواع مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه، کدر شدن پوست، لک های پوستی و ... می شود. آموزش پاک سازی صورت

بنابراین تمیز کردن هر ماه پوست برای داشتن پوستی سالم و زیبا بسیار مهم است. در آینده با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید تا بدون صرف انرژی و هزینه زیاد به ساده ترین روش در خانه پوست را تمیز کنید.


چربی اضافی، جوش های سرسیاه به خصوص روی بینی، آکنه های زیر پوستی و جوش های التهابی و قرمز، طراوت و شادابی پوست را از بین می برند و پوست خسته به نظر می رسد. مشکلات پوستی ناشی از آلودگی و پاک نکردن سبوم اضافی پوست است.

پاکسازی پوست یعنی پاکسازی پوست از آلودگی و چربی اضافی روی پوست. برای تمیز کردن پوست صورت ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسید و از محصولات و روش های مناسب برای پاکسازی عمیق پوست استفاده کنید. پوست صورت و بدن هر روز در معرض آسیب های محیطی زیادی قرار می گیرد، بنابراین برای جلوگیری از مشکلات پوستی، تمیز کردن پوست در ماه یک بار ضروری است.


چرا باید پوستمان را تمیز کنیم؟

پاکسازی پوست باعث بهبود گردش خون در زیر پوست و در نتیجه حفظ زیبایی و سلامت پوست می شود. علاوه بر این با زدودن ناخالصی ها، جوش های سرسیاه، سبوم اضافی و مواد آرایشی از منافذ پوست، پوست را صاف، تمیز و شاداب می کند.

پاکسازی نکردن پوست در نهایت باعث بروز مشکلات پوستی مختلفی می شود که زیبایی و سلامت پوست را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین یکی از مهم ترین عوامل برای داشتن پوستی جوان، سالم و زیبا، پاکسازی ماهانه صورت است.

حتی اگر پوستی سالم و نرمال دارید و از محصولات مراقبت از پوست مناسب با نوع پوست خود استفاده می کنید، باز هم برای تنفس بهتر سلول های پوست و حذف سلول های مرده پوست باید هر ماه پوست خود را عمیق تمیز کنید.

https://fatemehhabashi.com/

مراحل پاکسازی پوست!

حذف سلول های مرده پوست (لایه برداری)

پوست را از چربی اضافی، آلودگی و مواد آرایشی موجود در منافذ پوست پاک می کند

بهبود بافت پوست با آبرسانی و افزایش گردش خون در پوست

مراحل پاکسازی پوست

حذف سلول های مرده پوست (لایه برداری)

پوست را از چربی اضافی، آلودگی و آرایش از منافذ پوست پاک می کند

بهبود بافت پوست با آبرسانی و افزایش گردش خون در پوست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد