گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

کنترلر آبیاری هانتر – کنترلر هانتر – تابلو برق اتوماتیک آبیاری


با نصب این سیستم هوشمند به راحتی میتوانید زمینهای کشاورزی خود را آبیاری کنید. کنترل دما در گلخانه ها نیز به همین علت امری حائز اهمیت است و سرد یا گرم کردن آنها می تواند هزینه زیادی را در بر گیرد. بنابراین یا نیروی انسانی جهت آب دادن و نگهداری آنها استخدام می کنید، یا هر چند روز یکبار باید به آنها سر بزنین. لوله حامل مایعات در یک میدان مغناطیسی قرار گرفته و جریان منتقل شده از طریق مایع به طور متناوب ، به طوری که در جهت جریان در معرض یک نیروی الکترومغناطیسی قرار می گیرد. پمپ کارواش به آب فشار می آورد و آب را از طریق لوله نازل به سمت جسم مورد نظر با فشار وارد میکند. بخار با سرعت زیاد وارد بدنه اصلی پمپ می شود و مقداری از حرکت آن را به گاز منتقل می کند ، که از خط ورودی مکیده است. سیستم های مه پاش برای اینگونه فضاها نیز مناسب است و می تواند این فضاها را تا حد مناسبی مرطوب و لطیف نگه دارد و همچنین با ایجاد ابری از گلاب، بوی بد سالن را از بین ببرد.

تفاوت آن فقط این است که که به جای آب از گلاب برای مه پاشی استفاده می شود. یکی از انواع تایمر آبیاری خانگی ، تایمرهایی هستند که به صورت اتوماتیک کنترل می شوند. سیستم مه پاش اتوماتیک یا رطوبت ساز اتوماتیک برای نصب در فضاها و محوطه های وسیع مانند مه پاش مرغداری، سالن های پرورش قارچ که نیاز به رطوبت فراوان دارند پیشنهاد می شود. برای نصب مه پاش خانگی تنها نازل به شیر آب وصل می شود. تعمیر مه پاش خانگی و صنعتیدر کنار کارایی این سیستم موثر، این تجهیزات طی مرور زمان ممکن است دچار ایراداتی شوند و نیاز به تعمیرات مه پاش باشد. همیشه باطری مناسبی را برای آن استفاده کنید تا در زمان عدم حضور شما در هنگام آبیاری باطری تمام نشود. این مدل پمپ پیستونی اینتر پمپ برای سیالات تهاجمی و خورنده بسیار مناسب است. لازم به ذکر است که برای گرم کردن آب می توان از مشعل های گازی و یا مشعل های دیزلی استفاده کرد، بر روی پیکج های کارواش صنعتی آب گرم تبلو ی برق نیز طراحی شده است تا مصرف کنندگان از روی تابلو فرمان اقدام به کنترل واتر جت خود اقدام نمایند.

به طور عمده از این پمپ پیستونی یا فشار بالا و میزان آبدهی پایین، در جهت انتقال مواد، پاشش سیال با فشار بسیار بالا و همچنین تزریق مایعات با محدوده ویسکوزیته نیز استفاده می شود. فقط پمپ های بسیار کوچک تا 45 کیلو وات توسط درایوهای 3 تا 5 پیستونی خارجی تغذیه می شوند. استفاده از سیستم های مه پاش در این فضا ها هم می تواند محیط را مطبوع کرده و دما را هم کاهش دهد. از جذابیت های این محصول سادگی نصب آن است که به شما این اجازه را میده خودتان کارهای نصبش را انجام بدید. دستگاه آبیاری مجبور نیست دائماً پیشرفت یک عملیات آبیاری را کنترل کند و به دستگاه آبیاری این امکان را می دهد که بدون نیروی کار وظیفه خود را انجام دهد. بسته به اینکه چند ایستگاهه باشند یعنی به چند شیر برقی و پمپ فرمان قطع یا وصل را می دهند قیمت های کنترلر متفاوت می باشد.

انواع پمپ کارواش اینترپمپ دارای ساختاری است که میتوان قطعات به سادگی جایگزین و یا تعمیر نمود. در سالن های پرورش قارچ به دلیل اینکه قارچ ها نیاز به آبیاری زیادی ندارند، می توان از این سیستم استفاده کرد. اگر برنامه آبیاری گیاهان شما به صورتی است که تنها به یک ایستگاه نیاز دارید به جای استفاده از کنترلر تک ایستگاهه می توانید از تایمر های آبیاری استفاده کنید که هزینه کمتری به همراه دارد. از آنجایی که پمپ کارواش برقی با برق کار میکند سیم برق آن گاهی مزاحم کار میشود و چون قطعات آن پلاستیکی است و ممکن است زودتر از حد معمول از بین برود، دوام کمتری دارد. پمپ کارواش اینتر با اینکه قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات مشابه دارد ولی به دلیل کیفیت و طول عمر بالای این محصول در بلند مدت بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. تعمیر مه پاش صنعتی بسیار حساس است و باید توسط تعمیرکار مه پاش حرفه ای انجام شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد