گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

جا مایع چشمی - مایع ریز اتوماتیک - جامایع دستشویی

این پمپ در صورت برخورد با سطوح مختلف دچار آسیبدیدگی نخواهد شد. جا مایع چشمی استیل بهترین گزینه برای مکان های عمومی بوده و طول عمر و استحکام آن بسیار بالاست. مایعریز چشمی با تنوع در اندازه و طرح، خاصبودن و ویژگیهای مثبت فراوان اغلب در محیطهای پررفتوآمد و فضاهای عمومی و اداری نصب میشود؛ اما امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی از مایعریز چشمی بهدلیل شیکبودن بیشتر در آشپزخانه و سرویسهای بهداشتی ساختمانهای مسکونی استفاده میشود.یکی از مهمترین ویژگیهای استفاده از مایعریزهای چشمی رعایت بهداشت و جلوگیری از انتقال ویروس و باکتری و آلودگیهای محیطی اسن. شاید شیرهای توکار در خانهها و فضاهای کوچک بهترین انتخاب باشند، اما در اینجا ضخامت دیوار اهمیت پیدا میکند و برای نصب شیرآلات توکار و تجهیزات وال هنگ مانند فلاش تانک توکار، نیاز به فضای کافی در دیوار است. اما در شیرآلات کارتریجی با کوچکترین چرخش اهرم امکان قطع و یا وصل شدن جریان آب وجود دارد. بعضی از مخزن های مایع ریز که اتوماتیک هستند به گونه ای طراحی شده اند که می توان میزان و مقد ار مایع دستشویی که از مخزن خارج می شود را تنظیم کرد تا از هدر رفت آن جلوگیری شود و در بعضی از مدل های آن هنگامی که دستور خروج مایع ارسال می شود مایع دستشویی به صورت کف و یا فوم خارج می شود و باعث می شود تا مایع دستشویی و موجب صرفه جویی می شود اگر مخزن مایع دستشویی اتوماتیک شما فوم ساز است باید مایع دستشویی و یاهر مواد شوینده ی دیگری با آب رقیق شود و و یا اینکه باید از مایع دسشتویی هایی که فوم هستند خریداری کنیدبه خاطر داشته باشید که دستگاه شما در حال چشمک زدن بود باید بدانید که علت آن ضعیف بودن باتری می باشد.

معمولا پوسیده شدن و خرابی شیرهای قدیمی باعث می شود کیفیت خروجی آب هم در این شیر ها مناسب نباشد. در صورت نیاز به تهیه شیر پیسوار بر روی لینک خرید شیر پیسوار از دیجی کالا بزنید. خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار ما است و بر این اساس تمام تلاش های ما برای ارائه رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است. شیرآلات طلایی و برنزی: این نوع از شیرآلات که به واسطه رنگ طلایی و برنزی به خانه جلوهای بینظیر میدهد، برای کسب مقاوم بیشتر به روش PVD رنگ آمیزی میشود، البته باز هم توصیه میشود برای نظافت شیرآلات رنگی به هیچ وجه از مواد شوینده استفاده نکنید و ترجیحا، از یک دستمال نمدار سرکهای برای نظافت استفاده کنید تا نتیجه بهتری حاصل شود. درحقیقت، مرکز کانونی محیطهایی مانند آشپزخانه، حمام و دستشویی، شیرآلات هستند، زیرا سریعاً جلب توجه میکنند. اگر خروجی ها خیلی داخل هستند، می توانید از روپیچ توپیچ کوتاه یا بلند استفاده کنید. شیرهای روشویی بر خلاف شیر های قبلی یک خروجی دارند و شیر بصورت اهرمی است. اگر سوراخ سینک کوچک است ابتدا یکی از این شیلنگ ها را نصب کنید و پس از اتمام نصب شیر دومی را از زیر کار ببندید.

در هر صورت پس از نصب این شیلنگ ها ، آنها را از سوراخ سینک عبور می دهید. پس همیشه مایع ریز اتوماتیک را از شرکت هایی خرید کنید که برای کیفیت و کارایی محصول خود گارانتی اصل ارائه کرده و به گفته خویش پایبند باشند. اما معمولاً پس از گذشت چندسال از استفاده به دلیل پوسیدگی، زنگ زدگی، خرابی، نشتی آب و سایر موارد نیاز به تعویض شیرآلات است. این شیرآلات با الهام از قو، یک محصول مجلل و باشکوه است که ظاهرش تنها با استفاده از متریال برنز یا فولاد ضد زنگ تقویت میشود. جا مایع شمی پلاستیکی در رنگ های بسیار متنوع عرضه شده و می توان رنگ مورد نظر را به شرکت مورد نظر سفارش داده و محصول خود را خریداری کرد. این محصول دو تکه است که به راحتی تکه رویی جداشده و میتوان آب را در ماشین ظرفشویی و یا با دست شست. پمپ مخزن P مدل 1179 در کنار کیفیت بالا، با طراحی شیک و رنگ های چشم نواز به شما کمک میکند تا علاوه بر راحتی استفاده، زیبایی طراحی خانه شما را دوچندان کند. زیرا هنگام ساخت آن بر روی دستگاه چشمی هایی نصب می شود که با استفاده از سنسور ، حرکت دست را تشخیص می دهند.

ولی در کل می توان گفت هر چه سنسور دستگاه قوی تر بوده و حساسیت بالاتری داشته باشد ، و بتواند در فاصله های بیشتری حرکت دست را تشخیص داده و مایع را بر روی دست بریزد ، جا مایع چشمی قیمت بالاتری دارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بر اساس سفارشات مرتب شوید و پرفروش ترین دستگاه مایع ریز اتوماتیک را در وین طب پیدا خواهید کرد! و در صورت عدم استفاده از مایع ریز اتوماتیک در صورت انتقال ویروس از یک فرد بیمار به دستگاه ممن است در یک روز صد ها نفر به این ویروس مبتلا شوند. کیان یک برند فعال در حوزه تولید شیرآلات ساختمانی است که به واسطه حضور پررنگ خود در طراحی، کیفیت و کارایی توانسته به یک برند معتبر در این حوزه تبدیل شود، کیان پنج سال گرانتی دارد و همین موضوع میتواند دلیلی بر صدق کیفیت این برند باشد.

اطلاعات بیشتر:

https://arianfarazparsam.com/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد