گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

چگونه برای آبیاری تایمر بگذاریم؟


ساز و کار دستگاه کارواش صنعتی به شکلی می باشد که فرآیند لایه برداری و شستشوی سطوح را با استفاده از فشار بالای آب فشار قوی تولید شده توسط پمپ، انجام می دهد و بر خلاف شیوه های سنتی که برای افزایش کیفیت نظافت مقدار بیشتری آب و مواد شوینده مصرف می شود، مصرف آب به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. یکی برای انتخاب میزان آبیاری و دیگری برای مشخص کردن دور آبیاری. شاید برای انتخاب بهترین تایمر آبیاری و با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده، انتخاب محصولات این کمپانی مناسب ترین گزینه پیش رو باشد. ولی در انواع مکانیکی هربار که نیاز به آبیاری داشته باشید باید تایمر را برای مدت مشخص تنظیم کنید. اگر چه برای خرید آن لازم است هزینه ای را پرداخت کنید ولی ارزش این را دارد زیرا در این صورت مطمئن هستید که هیچ گونه خطری مرغ ها را به دلیل کاهش رطوبت تهدید نمی کند. 

با این حال پمپ پیستونی برتولینی پس از مدتی نیاز به تعمیرات پیدا می کند. در حال حاضر کارواش بوش دارای قیمتی بسیار مناسب و با کیفیتی خوب در بازار ایران عرضه می گردد . کف پاش کارواش دارای شیلنگ مخصوص جهت پاشش کف بر روی سطوح است که توسط یک عدد شیر باز و بسته می شود. از جمله دیگر پارامتر های تاثیر گذار دیگری بر روی قیمت پمپ پیستونی میزان دبی و فشار تولیدی و هم چنین اندازه پمپ است. عمدتا انواع مختلفی از پمپ کارواش صنعتی برتولینی، با فشارهایی از ۱۱۰ تا ۱۰۰۰ بار در دقیقه میزان آب دهی ۷٫۷ تا ۲۰۰ لیتر طراحی و تولید می شوند. بر این اساس شرکت برتولینی در سال ۱۹۱۸ با هدف سرعت بخشیدن به آبیاری باغات و مزارع و هدایت آن ها به سوی یک کشاورزی مدرن و پیشرفته تاسیس شد که در این راستا، پمپ کارواش برتولینی را به عنوان یکی از محصولات شاخص خود تولید نمود. هدف از احداث این شرکت سرعت بخشیدن به آبیاری مزارع و حرکت به سوی کشاورزی مدرن بود. امروزه شرکت برتولینی به عنوان یکی از مدرن ترین شرکت های تولید پمپ صنعتی در ایتالیا دارای آزمایشگاه های پیشرفته ، خدمات مشتریان مناسب و نمایندگی فروش در سراسر جهان می باشد.

بازدید کننده گرامی ، با توجه به اینکه قیمت پمپ کارواش برتولینی در برهه های زمانی مختلف دارای نوسان است ، جهت اطلاع از دقیق ترین قیمت فروش پمپ کارواش برتولینی با ما تماس بگیرید. شما می توانید همه روزه با متخصصان ما در هومان صنعت تماس گرفته تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان و تخصصی، از جدید ترین قیمت پمپ کارواش برتولونی نیز مطمئن گردید. قیمت آبپاش PGP و قیمت آبپاش مخفی شونده اصلی را از ما جویا شوید. الکتروموتور های مناسب جهت کوپل شدن با این پمپ باید دور های 900، 1400 و 1700 RPM را داشته باشند. مانند سری قبلی، این پمپ برتولینی تنها می تواند با الکتروموتور 1400 دور کوپل گردد. این سری از کارواش ها با الکتروموتور به طور مستقیم کوپله شده و در داخل مجموعه ای شبیه به جاروبرقی قرار گرفته اند که حمل آنها را بسیار آسان کرده است و موجب شده تا فرایند شست و شو سریع تر انجام شود.

همانطور که گفته شد پمپ های کارواش خانگی جهت استفاده مداوم ، توصیه نمی گردند و اگر قرار به استفاده از کارواش در طول هفته به دفعات ، و یا به فشاری بالا تر نیاز باشد باید از پمپ کارواش صنعتی استفاده کرد. کارواش صنعتی طراحی و تولید چنین پمپ هایی نتوانست نیاز و تقاضای بازار و صنایع مختلف برآورده سازد. در روش دیگر یک نازل به نام نازل کفساز (فوم پاش) به تفنگی واترجت صنعتی Kärcher اضافه میشود. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با اهمیت حذف رد لاستیک با واترجت صنعتی، به طور کامل آشنا کنیم. برای شروع فعالیت یک کارواش صنعتی استفاده از پمپ مناسب کارواش اهمیت زیادی دارد.توجه داشته باشید که پمپ های کارواش خانگی هم موجود است و هزینه خیلی کمتری نسبت به نمونه های صنعتی خود دارد. پمپ کارواش اینتر به عنوان یکی از پمپهای پرطرفدار و محبوب در بین مردم است که افراد میتوانند با توجه به نیاز خود این نوع پمپ را خریداری کنند. پمپ کارواش برتولینی 200 بار حداکثر آبدهی 15 لیتر بر دقیقه دارد و برای راه اندازی نیاز به یک الکتروموتور 7.5 اسب دارد که به وسیله کوپلینگ به پمپ متصل می شود و بر روی شاسی ( چرخدار یا ثابت ) قرار می گیرد.

خرید تایمر آبیاری:

https://iran-pump.com/water-timers/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد