گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

دلیل خط کپی رایتر چیست؟


آیا تا به حال با مشکل ناهماهنگی دستگاه کپی مواجه شده اید؟ گاهی اوقات دستگاه کپی کل صفحه را با خطوط عمودی سیاه می پوشاند. گاهی اوقات این خطوط آنقدر بزرگ هستند که محتوای داخل برگه دیده نمی شود. گاهی اوقات عوامل بسیار ساده و پیش پا افتاده باعث ایجاد این مشکل می شود که به راحتی قابل رفع است، اما گاهی اوقات مشکلات سخت افزاری جدی باعث می شود دستگاه کپی روی کاغذ خط بکشد. در ادامه متن به بررسی تمامی دلایل ریز و درشت مرتبط با این مشکل می پردازیم. برای رفع این مشکل بهتر است از کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیرات فتوکپی آوافرهنگ کمک بگیرید.

بررسی علت خطای متقاضی و راه حل رفع آن

تونر را داخل فنجان بریزید

شایع ترین علت رگه های دستگاه کپی ریختن تونر به داخل دستگاه کپی است که سطح شیشه را لکه دار می کند و در نهایت باعث چاپ رگه ها روی کاغذ می شود.

شیشه اسکنر کثیف

مهمترین عاملی که بر روی چاپ و عدم وجود خط روی کاغذ تاثیر می گذارد، تمیز بودن شیشه اسکنر است. هر نوع کثیفی روی شیشه اسکنر باعث کاهش کیفیت چاپ و همچنین ایجاد خطوط روی کاغذ می شود.

یک سرسره کثیف

یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه فتوکپی، نمایش اسلاید است که قطعات دستگاه کپی را تمیز می کند. بنابراین، بدیهی است که همان قسمت به مرور زمان کثیف می شود، بنابراین نمایش اسلایدهای کثیف دلیل دیگری برای رگه های روی کاغذ دستگاه کپی است.

مشکلات سخت افزاری

از دیگر دلایل کار نکردن دستگاه کپی می توان به مشکلات سخت افزاری دستگاه کپی، خرابی کارتریج دستگاه کپی یا خرابی درام اشاره کرد. در این صورت بهترین راه تماس با مرکز خرید دستگاه کپی است تا تکنسین های این مرکز به آدرس مربوطه مراجعه کرده و کارتریج و درام دستگاه کپی را تعمیر کرده و در صورت وجود ایراد در این قطعات تعمیر کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد