گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

توریست‌هایی که کاملاً واکسینه شده‌اند به زودی می‌توانند دوباره به کانادا سفر کنند

توریست‌هایی که کاملاً واکسینه شده‌اند به زودی می‌توانند دوباره به کانادا سفر کنند


دولت فدرال کانادا به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد به توریست‌های کاملاً واکسینه شده اجازه دهد تا وارد کانادا شوند. شهروندان کاملاً واکسینه شده ایالات متحده می2توانند از تاریخ 9 آگست و سایر مسافران از 7 سپتامبر وارد کانادا شوند. اوتاوا در این خصوص گفته است شهروندان ایالات متحده و ساکنان دائمی کاملاً واکسینه شده‌ای که در این کشور زندگی می‌کنند، می‌توانند در تاریخ 9 آگست و از ساعت 12:01 بامداد به وقت شرقی (ET) به کانادا سفر کنند. این افراد نیازی به قرنطینه دو هفته‌ای نیز نخواهند داشت.
پس از آن دولت تصمیم دارد تا مرزهای کانادا را بر روی توریست‌های واکسینه شده از سایر کشورها باز کند. برای این کار تاریخ 7 سپتامبر اعلام شده است.
مقامات دولتی همچنین اعلام کردند که از 9 آگست، کودکان زیر 12 سال – که هنوز برای دریافت واکسن تایید نشدند – پس از ورود به کانادا از شرط رعایت قرنطینه معاف هستند و در صورتی که دستورالعمل‌های بهداشت عمومی را رعایت کنند، می‌توانند همراه با والدین خود رفت و آمد کنند. اما به آن کودکان توصیه می‌شود تا از حضور در محیط‌های گروهی مانند مدرسه، اردو و مهد کودک – به خصوص در محیط‌های داخلی – خودداری کنند. یک مقام دولتی در جریان مصاحبه با گزارشگران گفته است: "نکته مهم در این خصوص این است که والدین یا مسافرانی که به کانادا می‌آیند بدانند که چه شرایطی دارند و براساس شرایط خود برنامه ریزی کنند. این امکان وجود دارد که آن‌ها بخواهند در مکان‌های توریستی و یا در فعالیت‌های توریستی شرکت داشته باشند. من فکر می‌نم تا زمانی که اینگونه فعالیت‌ها در فضای باز باشد، خطرات کمتری خواهد داشت."
 
اعلام این خبر برای افراد زیادی خوش آیند بوده است. از جمله این افراد Andrew Boggs است. او که یک کانادایی کاملاً واکسینه شده است، در انگلیس زندگی می‌کند. از آن‌جایی که همسر اندرو یک شهروند انگلیسی است، از ابتدای شیوع همه گیری هرگز به کانادا نرفته‌اند. پسر دو ساله آنان هیچ خاطره‌ای از ملاقات با پدربزرگ و مادربزرگ و عموهای کانادایی خود ندارد. در حالی که اندرو برای محافظت از والدین سالخورده خود طی این دو سال از ملاقات حضوری صرف نظر کرده است، انتظار یک دیدار واقعی و حضوری می‌تواند او را بسیار شادمان کند.
مسافران پس از ورود از طریق یک پرواز بین‌المللی به فرودگاه بین‌المللی Pearson، برای انجام یک آزمایش کووید 19 اجباری راهنمایی می‌شوند. از تاریخ 9 آگست، شهروندان یا افراد مقیم دائم واکسینه شده ایالات متحده، می‌توانند بدون گذراندن قرنطینه دو هفته‌ای وارد کانادا شوند.

اثبات واکسیناسیون

مسافران خارجی که وارد کانادا می‌شوند باید مدرکی (به انگلیسی و یا فرانسوی) مبنی بر دریافت کامل واکسن‌های مجاز برای استفاده در کانادا ارایه دهند. این مورد بدین معنی است که افراد باید حداقل 14 روز پیش از ورود به کانادا، دو دوز از محصولات Pfizer، Moderna و یا AstraZeneca و یا یک دوز از واکسن Johnson & Johnson را دریافت کنند.
همه مسافران باید از پورتال دولتی ArriveCAN استفاده کنند و اطلاعات خود را وارد کنند. اگر افراد معیارهای مشخص شده توسط دولت را دارا باشند، نیازی به انجام قرنطینه نخواهند داشت. همه کسانی که وارد کانادا می‌شوند نیز باید به دستورالعمل‌های بهداشت عمومی استانی و سرزمینی توجه کرده و آن‌ها را رعایت کنند. کسانی که از مرز عبور می‌کنند، همچنان باید پیش از ورود به کانادا نتیجه آزمایش مولکولی کووید 19 را دریافت کنند.
با این حال دولت اعلام کرده است که قصد دارد از 9 آگست یک برنامه جدید نظارت را در فردوگاه‌های و گذرگاه‌های مرزی زمینی را آغاز کند. در این طرح افرادی که کاملاً واکسینه شده‌اند دیگر نیاز به انجام آزمایش پس از ورود نخواهند داشت مگر اینکه به صورت تصادفی برای انجام تست مولکولی کووید 19 انتخاب شوند. در یک خبر دولتی آمده است: "این استراتژی به دولت کانادا اجازه می‌دهد انواع نگرانی در کانادا و تاثیر واکسیناسیون را کنترل کند."
حتی اگر افراد کاملاً واکسینه شده فکر می‌کنند از قرنطینه معاف خواهند شد، باز هم باید یک برنامه قرنطینه برای خود داشته باشند. در صورتی که مقامات مرزی متوجه شوند که این افراد شرایط لازم را ندارند، باید به قرنطینه بروند. افراد واکسینه نشده یا کسانی که در حال واکسیناسیون هستند همچنان نیاز به طی دوره 14 روزه قرنطینه هستند.
اعلام شرایط جدید به دنبال کاهش محدودیت‌های پیشین برای کانادایی‌ها بوده است. از تاریخ 5 جولای، شهروندان و ساکنان دائم کانادا که کاملاً واکسینه شده‌اند، نیازی به قرنطینه 14 روزه ندارند. هیچ خبر مشابهی در خصوص ایالات متحده وجود ندارد. کاخ سفید تاکنون در مقابل این اقدام کانادا، دستورالعمل جدیدی را معرفی نکرده است.
Brian Higgins در این خصوص گفته است: "ما در حال ادامه فشار بر دولت واشنگتن هستیم تا برنامه‌های خود را برای ایجاد برنامه‌ای برای باز کردن مرزها کاملاً روشن کند. رییس جمهور یک توضیح به مردم ایالات متحده و کانادا در خصوص متقابل بودن چنین موردی بدهکار است."
 
نماینده کنگره آمریکا می‌گوید که بایدن را ترغیب می‌کند تا از کانادا پیروی کند و مرزها را بازگشایی کند. Brian Higgins نماینده دموکرات کنگره می‌گوید از اینکه ایالات متحده اقدام کانادا در بازگشایی مرزها را دنبال نکرده ناامید است. هیگینز به Power & Politics گفته است از کاخ سفید می‌خواهد که اجازه دهد تا کانادایی‌هایی که کاملاً واکسینه شدند بتوانند به ایالات متحده سفر کنند.
علی رغم اینکه اعلامیه‌ی مشابهی از طرف کاخ سفید منتشر نشده است، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا می‌گوید گفتگوها با دولت ایالات متحده در خصوص مسائل مرزی همچنان مثبت است. او در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی گفته است: "ما به همکاری با آن‌ها ادامه خواهیم داد، اما این موضوع را درک می‌کنیم و به آن احترام می‌گذاریم که هر کشور حق دارد تا در خصوص مرزهای خود تصمیم خود را بگیرد."
Perrin Beatty رییس اتاق بازرگانی کانادا گفته است که از دیدن کاهش محدودیت‌های مرزی خوشحال است اما گفته است که همچنان در خصوص پیشرفت این روند سردرگمی‌هایی وجود دارد. او در بیانه‌ای اظهار داشت: "ما نگران هستیم که اقدامات پر هزیه و دست و پا گیری که برای مسافران کاملاً واکسینه شده باقی مانده است، موجب دلسردی مسافران برای مراجعات کوتاه مدت مانند بسیاری از سفرهای کاری شود."
 
"با اجرای این اقدامات ما باید به برخی از مسائل مهم مربوط به کانادایی‌ها بپردازیم. از جمله مدیریت کارآمد نقاط ورودی برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرزها، تغییراتی که دولت ایالات متحده برای سفر کانادایی‌ها به آن کشور ایجاد کرده است و نحوه اجرای قوانین برای افراد خردسالی که واکسن نزده‌اند. مهم‌تر از همه اپلیکیشن ArriveCan عملاً یک جایگزین ضعیف برای یک سیستم امن دیجیتال مسایل بهداشتی است."
Shannon Stubbs که یک منتقد محافظه کار در زمینه ایمنی عمومی است نیز نگرانی‌های بیتی را تکرار کرده است. استابز در بیانیه‌ای رسانه‌ای گفت: "بیش از یک ماه است محافظه کاران، گروه‌های تجاری و کانادایی‌ها از ترودو لیبرال خواسته‌اند تا معیارهایی برای بازگشایی امن مرزها مشخص کند. هنوز مشخص نیست که این معیارها چه هستند و چرا نمی‌توان آن‌ها از قبل با جاممعه تجاری به اشتراک گذاشت."
Taylor Bachrach منتقد حمل و نقل حزب دموکراتیک ملی گفته است این حزب دولت را برای ارایه جزییات بیشتر تحت فشار قرار خواهد داد. او گفته است: "بسیاری از بخش‌های اقتصاد ما، به ویژه بخش توریسم، از فقدان برنامه مشخص لیبرال‌ها رنج می‌برند. مردم به راهنمایی‌ها و پیش بینی‌های مشخص نیاز دارند تا بتوانند برنامه ریزی، ااستخدام مجدد کارکنان و آماده سازی کسب و کار خود را برای بازگشایی کامل انجام دهند."

فرودگاه‌های بیشتری قادر به پذیرش پروازهای بین‌المللی خواهند بود

علاوه بر تغییرات قانونی که اجازه می‌دهد آمریکایی‌های واکسینه شده بدون مشکل به کانادا وارد شوند، تغییرات دیگری نیز از 9 آگست به اجرا در خواهند آمد.
دولت کانادا مرز خود را به روی مسافران خارجی بسته بود و اقدامات سختگیرانه‌ای را برای کارگران غیر ضروری از مارچ 2020 اعمال کرد. بعدها قانونی وضع شد که در نتیجه آن مسافران هوایی باید در یک هتل منتظر نتیجه آزمایش خود بمانند.
دولت در اعلامیه جدید خود گفته است که اقامت سه روزه در هتل‌های مورد تایید دولت را از 9 آگست لغو خواهد کرد.
به عنوان بخشی از اقدامات اولیه پیشگیری از شیوع کووید 19، دولت پروازهای بین‌المللی ورودی را به چهار فرودگاه در کل کشور محدود کرد. از 9 آگست، پروازهای بین‌المللی حامل مسافر بار دیگر مجاز به فرود در فرودگاه‌های زیر می‌باشند: فرودگاه بین‌المللی Halifax Stanfield، فرودگاه بین‌المللی Québec City Jean Lesage، فرودگاه بین‌المللی Ottawa Macdonald–Cartier، فرودگاه بین‌المللی Winnipeg James Armstrong Richardson و فرودگاه بین‌المللی ادمونتون.
یک مقام مسئول حمل و نقل کانادا گفته است که این اداره با دیگر فردوگاه‌ها در حال کار است تا پروازهای بین‌المللی را از سر بگیرند. حمل و نقل کانادا همچنین اعلام کرده است که NOTAM را تمدید کرده است. بر اساس این اطلاعیه، کلیه پروازهای تجاری و خصوص از مبداء هند به کانادا تا تاریخ 21 آگست محدود خواهد بود.

لیست لوازم تحریر برای دبیرستان دوره اول که باید از پینسیل بخرید

اگر ساکن اروپا هستید، Camaloon گزینه خوبی برای دریافت لوازم التحریر شخصی و محصولات تبلیغاتی است. برای ثبت یک نشان تجاری معتبر در زمینه لوازم تحریر، مجموعه ای از اقدامات بصورت شخصی یا توسط موسسه حقوقی آگاه ثبت برای شما صورت می گیرد که نتیجه و خروجی آن منجر به داشتن یک برند معتبر می باشد. یک کتاب که به نظرتان مناسب است و کودکان جذب آن می شود را انتخاب کنید و یک یا دو فصل آن را با کمک فرزند خود با هم بخوانید تا وی این اطمینان را حاصل کند که اگر مشکلی در خواندن باشد یک نفر هست به او کمک کند. کارشناسان نیز گاهی به سمت لوازم دیجیتال رای می دهند و گاهی به سمت لوازم تحریر سنتی؛ اما هیچکس نمی تواند علاقه به کتاب های ورزش و یادداشت، مجموعه های نوشتاری مثل مدادها و خودکارهای فانتزی با رنگ های فوق العاد و برگه های یادداشت چسبان، مداد رنگی و دفترهای دیزنی، ماژیک های سه بعدی در رنگ های مختلف، هیالایترها، جامدادی ها و عروسک های کوچک آویز کیف و هزاران لوازم تحریر دیگر را انکار کند. امروز در کشور ما فروشگاه لوازم التحریر تنها مختص خرید کتاب درسی نیست، در این فروشگاهها علاوه بر کتاب؛ لوازم التحریر عمده پینسیل، لوازم طراحی، نقاشی، ابزارهای معماری و نوشت ابزارهای ایرانی و خارجی هم عرضه میشود.

امروزه این برند بین مهندسان، هنرمندان و گرافیست ها بسیار دیده میشود. کسانی که این روز را بنا کردند قصد داشتند تا مطمئن شوند که هنر نوشتن با وجود تعدداد زیادی از رقیبانی که دارد از بین نرود پس سهم خودتان را انجام دهید تا این هدف محقق شود. معمولا طراحی لوگو و رنگبندی آن را با توجه به نام و صنف مورد نظر انجام میدهند. که در ادامه به آن ها می پردازیم. از آنجاکه ما هزینه هایی مثل بسته بندی را در محاسبات وارد نکرده ایم، این هزینه از حدود ۱۷ هزار تومان شروع می شود. سعی کنید از فروشگاه هایی خرید کنید که از پرداخت های اینترنتی و پرداخت درب منزل استفاده می کنند. لوازم التحریر دسته بندی های بسیار مختلفی دارد که شامل لوازم خوشنویسی، لوازم نوشتاری، لوازم طراحی، لوازم آموزشی و … لیست لوازم التحریر دبیرستان دوره دوم باید بر مبنای رشتههای انتخابی دانشآموزان تفکیک شود، لذا دانش آموزان هر رشته باید لوازم مدنظر خود را تهیه کنند که قطعا پرداختن به آن از حوصله این مقاله خارج است و بهتر است خرید لوازم التحریر در طول سال تحصیلی با کمک معلمان و مشاوران مربوطه صورت گیرد. با داشتن یک نشان تجاری شما علاوه بر فعالیت بر روی برند خود، می توانید در صورت نیاز آن را به فروش گذاشته و با بالاترین قیمت پیشنهادی، آن را معامله کنید.

برخی از لوازم التحریر که می توانید در MOO پیدا کنید عبارتند از: دفترچه یادداشت، نوت استیک، سربرگ، مجله، کارت دعوت و برچسب. MOO همچنین لوازم بازاریابی، کارت ویزیت، کارت پستال و ظروف نوشیدنی می فروشد. همچنین می توانید دستمال های سفارشی را برای مناسبت های مختلف سفارش دهید. همچنین دارای انواع کارت های دعوت، تشکر و اعلان می باشد. بر اساس تعرفه های رسمی و اعلام شده، به منظور پرداخت هزینه ثبت برند لوازم تحریر، مبلغی آن در سال 1400 حدود 2 میلیون و 400 هزار تومان می باشد که در آن هزینه های واریزی لحاظ شده است. در قسمت آپلود مدارک و نشان تجاری خود نیز باید بر اساس فرمت مورد نظر، آن را ارسال کنید. اما باید در نظر داشته باشید که ثبت برند تجاری بر اساس تعداد طبقه ها، کالا و خدماتیست که ارائه می شود. شما میتوانید نکات مورد نظر خود را به این لیست اضافه کرده و آنها را در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید. یوکیو هوری، مدیر کمپانی “پنتل” ماژیک رنگی و ماژیک تخته وایتبرد را ابداع و به نام خود ثبت کرد. بهترین و ساده ترین روش، استفاده از خدمات ثبت برند آگاه ثبت می باشد که شما در سریع ترین زمان و با خیالی راحت به نتیجه دلخواه خود دست پیدا می کنید.

برای مشاغل، StationeryXpress محصولات مختلفی با لوگوی برجسته ایجاد می کند. لیست لوازم تحریر برای دبیرستان دوره اول که شامل سه کلاس هفتم تا نهم است را به شما ارائه میدهیم. این صنف در تمامی اقشار جامعه، خواهان خود را دارد و فروش آن تنها مختص مقطعی از سال نیست. انتخاب خودکار از شرکتهای معتبر میتواند تضمینی بر دوام آن باشد. مهمترین جزء از لوازم تحریر که به نوشتن مربوط است و افراد با آن بیشتر سر و کار دارند، خودکار است. اگر بچههای مقاطع ابتدایی نیز دروس فوق برنامه مانند انگلیسی و عربی دارند، میتوانید چنین لیستی را برایشان تهیه کنید. Deluxe تقریباً هر محصول قابل تنظیمی که فکرش را بکنید دارد. Deluxe در محصولات و لوازم تبلیغاتی سفارشی برای مشاغل تخصص دارد. در این مسیر با استفاده از تخصص بالای کارشناسان و تجربه آنها، کلیه مراحل اداری و قانونی شما بصورت راهبردی صورت گرفته و با تهیه مدارک مورد نیاز می توانید برند خود را ثبت کنید. مشاهده می شود. البته چون تعداد این المان ها زیاد است، می توانید بر اساس نیاز خود اقدام به خرید نمایید. از همین رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله مدارک ثبت برند آگاه ثبت مراجعه نمایید.