گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

دسته هوشمند


بدون شک مهمترین بخش یک خانه امنیت است. استفاده از دستگیره درب هوشمند یا قفل دیجیتال علاوه بر اینکه می تواند درب منزل خود را به راحتی باز و بسته کند، می تواند به شما امکان نظارت بر حرکات افراد را در زمان عدم حضور نیز بدهد. برخی از مدل ها فقط به شما امکان می دهند از تلفن خود برای باز و بسته کردن درها استفاده کنید. آنها همچنین به شما این امکان را می دهند که به دوستان، اعضای خانواده، پرستاران کودک یا کارکنان تعمیر و نگهداری دسترسی ویژه بدهید. نسل جدید دستگیره های هوشمند دارای Face ID هستند و می توانید در را با صورت خود باز کنید. سایر مدل های پیشرفته نیز با مویرگ کف دست یا مویرگ انگشتی باز می شوند. برخی از این قفل های هوشمند می توانند هم تراز شوند و از دستگاه ها و خدمات خانه هوشمند پشتیبانی کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما همه چیزهایی را که قبل از انتخاب قفل دیجیتال باید بدانید را در زیر گردآوری کرده ایم. با دیلاک همراه باشید.

قفل درب خانه هوشمند چیست؟

یکی از اولین مواردی که باید در نظر بگیرید این است که هزینه تبدیل قفل سنتی درب به قفل هوشمند چقدر است. با این حال، هزینه قفل دیجیتالی درب ورودی بسیار بالاتر از قفل های موجود در فروشگاه ها است. قیمت قفل جلو برقی از 7 میلیون تن شروع می شود، اما اگر می خواهید قفل هوشمندی داشته باشید که با قفل هوشمند با قابلیت هایی مانند باز شدن مویرگ انگشتی در هر جایی قابل کنترل باشد، از پشت در با صورت یا دستگیره کنترل کنید. ، قفل بسته نشده، رمز عبور اشتباه وارد شده، باتری کم است، 15 برای از بین بردن بیش از 100.000.000 تن و غیره و دریافت کمک اضطراری.

بسیاری از قفل های هوشمند به یک برنامه موبایل متصل می شوند که به شما امکان می دهد با یک ضربه ساده روی تلفن همراه خود قفل را باز کنید. برخی از این برنامه ها دارای نسخه وب برنامه هستند و همچنین دسترسی به وب را فراهم می کنند تا بتوانید همه چیز را از رایانه خود کنترل کنید. اپلیکیشن ها به شما این امکان را می دهند که کاربران دائمی و موقت اضافه کنید، یک رمز عبور یک بار مصرف تعیین کنید و یک رمز عبور طولانی مدت با قابلیت تعیین روز و ساعت تعریف کنید.

قفل هوشمند شما همچنین اطلاعات ترافیک را ثبت می‌کند و می‌توانید ببینید چه کسی و چه زمانی وارد خانه شده یا از خانه خارج شده است.

اگر قفل بلوتوث دارد، برای کنترل آن باید 8-10 متر فاصله داشته باشید. با این حال، قفل‌هایی که می‌توانند مستقیماً یا از طریق یک دروازه به Wi-Fi متصل شوند، به شما امکان می‌دهند تقریباً از هر کجا متصل شوید و از آن استفاده کنید.

جدیدترین قفل های دیجیتال شامل هشدارهای صوتی، اینترکام، قفل تمام اتوماتیک، حالت عبور یا بدون ترافیک، چشم هوشمند و غیره است. امکاناتی مانند

عملکرد قفل تمام اتوماتیک این اطمینان را می دهد که درب به طور خودکار پشت سر شما بسته می شود وقتی که از محل خارج می شوید. فقط در را ببند

سایر ویژگی هایی که دستگیره درب هوشمند را از قفل های معمولی متمایز می کند شامل صفحه نمایش لمسی بدون دکمه است که به شما امکان می دهد با وارد کردن کد درب را قفل کنید. قابلیت بازکردن قفل های هوشمند با اثر انگشت و حساسیت بالای دستگیره ها در تشخیص اثر انگشت، نیاز به کلید را از بین می برد و امنیت را افزایش می دهد.

نحوه راه اندازی Smart Lock

نصب هیچ یک از قفل های هوشمند دشوار نیست، اما نصب برخی از قفل ها راحت تر از بقیه است. امکان نصب و استفاده برای مستاجران نیز وجود دارد. البته به یاد داشته باشید که نصب دستگیره درب هوشمند HTN Prime فقط توسط تکنسین های مجرب و دارای گواهینامه شرکت انجام می شود.

ابتدا ابزار نصب مانند پیچ ​​گوشتی (می توانید از پیچ گوشتی دستی یا برقی استفاده کنید اما از دریل استفاده نکنید)، متر، مداد و تراز را آماده کنید.

بررسی کنید که آیا درب شما به سمت راست یا چپ باز می شود و مطمئن شوید که قفل با ضخامت درب مطابقت دارد.

قفل قدیمی خود را از در باز کنید. اگر دسته دارای چفت است، پیچ ها را باز کرده و بیرون بیاورید.

شابلون نصب درب را قرار داده و با استفاده از شابلون نصب، در محل مناسب درب را سوراخ کرده و سپس در محل مشخص شده سوراخ ایجاد کنید. قفل جعبه را در سوراخ قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که قفل به خوبی در سوراخ های ایجاد شده قرار می گیرد و پیچ ها را با پیچ گوشتی تنظیم کنید و مطمئن شوید که قفل محکم وصل شده است. سیلندر قفل را وارد کنید و از پیچ تنظیم سیلندر برای محکم کردن آن در جای خود استفاده کنید. گیره های اتصال را به دستگیره بچسبانید، براکت را داخل سوراخ قرار دهید و بچرخانید تا با موقعیت مناسب مطابق با جهت باز شدن درب هم سطح شود. پانل بیرونی را نصب کنید، سپس پانل داخلی را با یک پیچ گوشتی در جای خود محکم کنید. سپس باتری ها را وارد کنید. در نهایت میز را در جای خود قرار دهید.

خبر خوب این است که برخی از قفل های هوشمند با سوراخ های از پیش سوراخ شده کار می کنند. لازم نیست هر چند وقت یکبار نگران سوراخ کردن سوراخ های جدید باشید.

نوعی قفل دیجیتال

قفل دیجیتال با نام های زیر در بازار نیز شناخته می شود.

قفل هوشمند

دسته هوشمند

قفل الکترونیکی

قفل دیجیتالی درب جلو

قلم دیجیتال

قفل هوشمند درب

رمز عبور قفل شده است

قفل دروازه هوشمند

قفل هوشمند درب

دسته htn

دسته هوشمند htn

قفل هوشمند ضد سرقت درب

از زمان های بسیار قدیم تا به امروز، امنیت یکی از دغدغه های اصلی بشر بوده است. راه های زیادی برای ایجاد این امنیت وجود دارد، یکی از جدیدترین فناوری ها برای ایجاد امنیت و آرامش برای ساکنان ساختمان استفاده از قفل هوشمند و دستگیره دیجیتال در درب ساختمان است.

آریا یراق صنعت یکی از تولیدکنندگان قفل دیجیتال می باشد. این گروه با سابقه ای طولانی در زمینه طراحی، ساخت و عرضه بیش از صدها مدل دستگیره در و کابینت و رزومه بسیار غنی، شاید یکی از بزرگترین شرکت های عرضه کننده قفل و تجهیزات دیجیتال در ایران باشد. محصولات HTN Prime از مواد باکیفیت ساخته شده اند و دارای حداقل سه سال گارانتی می باشند.

این علامت ثبت که دارای استانداردهای بین المللی مانند CE، FCC، ISO 9001، ISO 14000 می باشد، در میان سایر علائم واردات و صادرات قفل داده، معنای منحصر به فردی دارد. گذر از سطوح و وزن های مختلف بر روی بدنه، ماشین آلات، تست های نمک و تست های ویژه بردهای الکترونیکی باعث شده تا محصولات HTN Prime فوق العاده خوب و بادوام و قدرتمند برای استفاده طولانی مدت توسط مشتریان باشد.

قیمت قفل دیجیتال درب آپارتمان و منزل

بدیهی است که یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در خرید حسگر اثر انگشت قیمت آن است. علاوه بر این، برای خرید بهتر و مقرون به صرفه، لازم است ارزیابی دقیقی از عملکرد و مزایای هر محصول نسبت به قیمت آن داشته باشید.

به عنوان مثال، اگر بخواهیم هزینه دستگیره درب دیجیتال ضد سرقت را به درستی ارزیابی کنیم، ابتدا باید قیمت قفل درب اثر انگشتی مانند قفل رمز عبور، قفل دیجیتال با تشخیص چهره یا قفل کارتی را با هم مقایسه کنیم. شاید قیمت قفل اثر انگشتی در ابتدا کمی گران باشد اما در اینجا البته ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن این تفاوت قیمت را توجیه می کند.

علاوه بر این، با مقایسه قیمت قفل دیجیتالی ضد سرقت درب با خسارات و هزینه های جبران ناپذیری که برای سرقت و سرقت از محل کار یا منزل خود باید بپردازیم، در یک نگاه مشخص می شود که هزینه دستگیره درب اثر انگشتی چقدر است. خانه یا محل کار ما هزینه بسیار کمی می دهیم.

هزینه یک قفل درب چوبی خوب معمولا به نوع قفل، ویژگی ها و ویژگی های آن، مصالح ساختمانی و از همه مهمتر به مدت گارانتی و خدمات پس از فروش بستگی دارد. خرید قفل دیجیتال برای درب چوبی توصیه می شود و کیفیت ساخت، راندمان بالا، دوام و عمر مفید را نیز در نظر گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد