گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟


احتمالاً تا به حال اصطلاح «گزارش آگهی» را نشنیده اید، اما با این نوع تبلیغات آشنا هستید. گزارش تبلیغات به معنای ارائه اطلاعات مفید و مؤثر برای تشویق مخاطبان به استفاده از محصولات یا خدمات ما است. این روش تبلیغات حتی در خارج از اینترنت نیز وجود دارد و تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد. به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها از این روش در دنیای آنلاین استفاده می کنند.

رپورتاژ آگهی چیست؟

کلمه داستان تبلیغاتی ترکیبی از دو کلمه تبلیغاتی و سرمقاله و مطابق با کلمه advertorial است و به صورت مقاله یا گزارش خبری در قالب آگهی ارائه شده به عموم مردم می باشد. در این نوع تبلیغات ظاهری شبیه تبلیغات ندارد و خواننده در نگاه اول متوجه نبودن آن نمی شود و آن را محتوای مصرفی می داند.

رپورتاژ در واقع نوعی تبلیغات است که سعی دارد مزایای یک محصول یا خدمات را در ذهن مخاطب تقویت کند. گزارش دهی فرآیند ایجاد یک گزارش کاملاً بی طرفانه توسط یک شرکت برای ارائه پیام برند یا ارائه محصول و انتشار آن در یک رسانه (که ممکن است یک مجله، برنامه تلویزیونی یا وب سایت باشد) است. در نهایت مدیر تبلیغات این رسانه بابت انتشار این گزارش مبلغی را از شرکت دریافت می کند.

اخبار فقط در دنیای اینترنت در دسترس نیست. در مجلات و روزنامه های چاپی، پوشش تبلیغاتی معمولاً به شکل یک مقاله یا داستان خنثی است که اغلب «محتوای حمایت شده» یا «محتوای حمایت شده» نامیده می شود. در تلویزیون، این نوع تبلیغات به صورت تبلیغاتی برای معرفی محصولات به مخاطب نشان داده می شود. به عنوان مثال وقتی تولیدکننده ای در وسط صحبت خود از محصولی نام می برد، این نوع تبلیغات مورد توجه قرار می گیرد. این ایده در رادیو و تلویزیون ما فراوان است.
خرید رپورتاژ آگهی در سایت destination iran
گزارش های مطبوعاتی

در گذشته مجلات، روزنامه ها و رسانه های خبری به صورت غیرمستقیم با اختصاص محتوای مرتبط با محصولات یا خدمات، تبلیغ می کردند. به عنوان مثال، هنگامی که یک خودروساز محصول جدیدی را روانه بازار می کند، یک روزنامه معتبر مقاله ای در مورد محصول جدید می نویسد که اطلاعات خبری مهمی در مورد آن خودرو جدید ارائه می دهد. به این ترتیب مردم از عرضه این خودرو مطلع می شوند و در صورت تشریح ویژگی های این خودرو در مقاله، ممکن است افراد زیادی علاقه مند به خرید این خودرو باشند.

شاید جالب باشد بدانید که شرکت هایی که کالا تولید می کنند یا خدمات ارائه می دهند، اغلب به روزنامه ها یا رسانه های خبری سفارش می دهند تا مقاله ای در مورد شرکت یا سازنده محصول خود بنویسند. به این نوع محتواها و مقالات منتشر شده در مورد شرکت ها یا تولیدکنندگان محصول و ارائه دهندگان خدمات، "گزارش های تبلیغاتی" گفته می شود.

اگرچه امروزه گزارش های مختلفی به درخواست مردم تهیه و منتشر می شود اما این روش تاثیر مثبتی برای جذب مشتری دارد. این تبلیغات باعث می شود که برند شما در معرض دید عموم قرار گیرد و باعث شود مشتری به طور ناخودآگاه به برند شما اعتماد کند. بنابراین، آنها بیشتر از همیشه در تعاملات آینده مشتری با محصولات، خدمات یا برند شما انتخاب می شوند.

انواع گزارش های تبلیغاتی

تبلیغات از دیرباز یک روش مهم بازاریابی و تبلیغات بوده است. شاید هدف از خواندن این مقاله درک جهت گزارش گیری و قرار دادن تبلیغات متنی در وب سایت شما باشد. با این حال، جالب است بدانید که این مشکل تنها به محتوای متنی محدود نمی شود، بلکه دنیای وسیع تری را در بر می گیرد. انواع گزارش های تصویری، صوتی و تصویری موجود است.

برای انتخاب نوع رپورتاژ آگهی ابتدا باید نوع رسانه ای که می خواهید رپورتاژ آگهی خود را در آن منتشر کنید را مشخص کنید. به عنوان مثال، شما باید تصمیم بگیرید که آیا در رسانه هایی مانند تلویزیون و رادیو تبلیغ کنید یا از مجلات و وب سایت های خبری استفاده کنید.

مزایای رپورتاژ آگهی

هزینه معقول: در مقایسه با انواع دیگر تبلیغات، گزارش های تبلیغاتی گران هستند.

احتمال زیاد خوانده شدن شانس خواندن گزارش بسیار زیاد است زیرا با محتوای مفهومی و جذاب منتشر می شود.

برند و هویت: گزارش ها به شما کمک می کنند برند و هویت خود را بهبود ببخشید.

دسترسی به مخاطبان زیادی: اگر گزارش خود را در سایت های پربازدید منتشر کنید، افراد زیادی به آن دسترسی خواهند داشت و محتوای شما بیشتر دیده می شود.

پتانسیل موقعیت یابی گوگل گزارش دهی می تواند در نتایج جستجوی گوگل رتبه بندی کند و در نمایان شدن محتوای شما تفاوت ایجاد کند.

تاثیر بر سئو: گزارش ها تاثیر مثبتی بر بهبود سئو و رتبه بندی وب سایت شما دارند.

کدام سایت ها باید از رپورتاژ آگهی استفاده کنند؟

هنگامی که آماده یادگیری نحوه ایجاد یک گزارش تبلیغاتی خوب هستید، ما می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه می توانید از این ابزار تبلیغاتی نهایت استفاده را ببرید. آیا می توانید یک گزارش تبلیغاتی برای کسب و کار خود داشته باشید؟ آیا محدودیتی برای این روش وجود دارد؟

پاسخ ساده: نه! هیچ محدودیت خاصی برای تبلیغات گزارش وجود ندارد و می توان از آنها به عنوان یک تجارت یا به عنوان یک فرد برای تبلیغ محصولات و خدمات شما استفاده کرد. شما می توانید با بررسی و انتخاب سایت های معتبر مرتبط با بخش کسب و کار خود، گزارش آگهی خود را منتشر کنید.

یکی از مزیت های بزرگ رپورتاژ آگهی این است که می توانید با هزینه نسبتاً کم تبلیغات دائمی در سایت های با رتبه بالا داشته باشید. این به شما امکان می دهد به طور مداوم از مزایای بک لینک های واقعی و تبلیغات در سایت های واقعی بهره مند شوید. به عبارت دیگر، شما می توانید به طور مداوم در مکان های پر بازدید و معتبر با قیمتی مقرون به صرفه تبلیغ کنید، در حالی که سایر تبلیغات هزینه بسیار بیشتری دارند.

بنابراین، اگر به دنبال روشی مقرون به صرفه و موثر برای تبلیغات و افزایش دید آنلاین کسب و کار خود هستید، تبلیغات طبقه بندی شده گزینه خوبی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد