گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

سفارت قبرس


قبرس کشوری است که از سه قسمت تشکیل شده است، یک قسمت در ترکیه، یک قسمت در یونان و قسمت دیگر در خود قبرس. ویزای شینگن او برای بخشی از یونان است. برای دریافت ویزا باید به سفارت قبرس مراجعه کنید. ممکن است دلایل مختلفی برای ورود به قبرس داشته باشید، با این حال، باید به موقع برای دریافت ویزا از سفارت قبرس اقدام کنید.

آشنایی با قبرس

منطقه قبرس در شرق دریای مدیترانه واقع شده است. به عنوان یک مقصد مهم گردشگری، سالانه میلیون ها گردشگر از این کشور بازدید می کنند. اکثریت جمعیت این جزیره یونانی و اقلیتی نیز ترک قبرسی هستند. این کشور در خاک ترکیه، مصر، سوریه و یونان واقع شده است و به دو بخش ترکیه و یونان تقسیم می شود که قبرس شمالی بخشی از ترکیه است.

زمان سفارت قبرس

برای دریافت ویزای هر کشوری باید با سفارت آن کشور هماهنگی لازم را انجام دهید. وقتی وقت داده شد برای تحویل مدارک به سفارت می روید و همان روز مصاحبه و انگشت نگاری می کنید. نحوه تنظیم زمان در هر سفارت بسته به میزان تقاضا در روزهای مختلف نگهداری می شود. اگر 18 سال یا بیشتر دارید، باید شخصاً یا از طریق آژانس مسافرتی برای گرفتن وقت سفارت قبرس برای صدور ویزای خود اقدام کنید. والدین یا آژانس های مسافرتی می توانند با افراد زیر 18 سال تماس بگیرند. هنگام درخواست، ممکن است از شما خواسته شود اسنادی مانند شناسنامه و غیره را ارائه دهید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت قبرس

با توجه به هدف سفر به قبرس، باید مدارک زیر را به سفارت قبرس ارائه دهید:

اگر هدف از سفر به قبرس euromy  شرکت در یک کنفرانس یا کنفرانس است، باید از سفارت قبرس گواهی حضور و دریافت ویزا دریافت کنید و در صورت لزوم برنامه کنفرانس را به زبان انگلیسی توضیح دهید.


در صورتی که هدف از سفر به قبرس انجام فعالیت های تجاری باشد، علاوه بر مدارک لازم جهت اخذ ویزا، لازم است دعوتنامه ای به سفارت قبرس نیز با ذکر هدف، هدف از سفر و آن ارائه شود. مدت زمان. اعلام کرد. محل سکونت

در صورتی که هدف از سفر به قبرس دیدار خانواده و اقوام باشد نیازی به ارائه مدارک رزرو هتل نیست اما باید در هنگام مراجعه به سفارت قبرس این مدارک را ارائه دهید: 1) دعوتنامه 2) کپی پاسپورت. کارت دعوت و شناسنامه. گاهی اوقات این اسناد نیز گرفته می شود: یک فرم تعهد که در آن تعهدات شما پذیرفته می شود یا شما را به ضمانت نامه بانکی دعوت می کند.

در صورتی که هدف از سفر به قبرس مصاحبه در سفارت خارجی باشد، باید مدارک مورد نیاز برای اخذ روادید در سفارت قبرس را به همراه ارائه کتبی تایید کننده زمان سفارت و مدارک اثبات ادعای خود ارائه دهند. . سفر به کشور ثالث اگر برای کسب اطلاعات بیشتر در خارج از کشور هستید، باید یک نسخه ترجمه شده رسمی از مدرک لیسانس خود را به سفارت قبرس ارسال کنید.

ساعات کاری سفارت قبرس

اگر درخواست خود را تکمیل کرده باشید و تمام مدارک را از طریق سفارت قبرس ارسال کرده باشید، پردازش این مدارک 4 روز کاری طول می کشد. برای جلوگیری از هر گونه دردسر در سفارت قبرس، حتما درخواست ویزای خود را ارسال کنید. وقت سفارت قبرس و درخواست ویزا دو ماه قبل از تاریخ سفر شما پذیرفته می شود.

تعیین سفارت قبرس برای دریافت ویزای توریستی

زمانی که فردی برای تفریح ​​و گشت و گذار در قبرس قصد گذراندن وقت خود را دارد باید ویزای توریستی دریافت کند که نیاز به وقت قبلی از سفارت قبرس دارد. درخواست انتصاب دیپلمات های قبرسی که با تور به این کشور می روند ظرف دو ماه قبل از تاریخ سفر آنها پذیرفته می شود. شهروندان ایرانی که قبلا ویزای شینگن دریافت کرده اند برای ورود به قبرس نیازی به اخذ ویزای ملی ندارند و تا زمانی که ویزای شینگن آنها معتبر است می توانند در قبرس اقامت داشته باشند. البته لازم به ذکر است که قبرس برای حفظ حیثیت کشور، به دارندگان ویزا اجازه ورود به حوزه شینگن را نمی دهد. در حال حاضر کسانی که دیپلمات هستند و پاسپورت دارند برای ورود به قبرس نیازی به اخذ ویزا ندارند.

مدارک لازم جهت گرفتن وقت سفارت قبرس جهت اخذ ویزای توریستی

مدارک زیر برای تعیین وقت سفارت قبرس جهت اخذ ویزای توریستی مورد نیاز است:

فرم درخواست ویزا باید توسط متقاضی یا آژانس تکمیل و امضا شود.

پاسپورت متقاضی باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

تعداد دو قطعه عکس 4*6 در زمینه سفید تازه و رنگی و بدون روتوش.

یک بلیط رفت و برگشت به نام متقاضی داشته باشید

رزرو محل اقامت خود را در طول سفر تایید کنید

متقاضیانی که قبل از سال 1945 متولد شده اند باید در طول سفر خود بیمه درمانی داشته باشند.

ارائه گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی یا ترجمه شده به انگلیسی به همراه اصل گواهینامه فارسی (حقوق ماهانه، سمت، گواهی تامین اجتماعی و تاریخ عضویت در آن)

صورت حساب 6 ماه گذشته متقاضی صادر شده در 10 روز گذشته.

از پاسپورت متقاضی که قبلا ویزا گرفته است کپی بگیرید.

شامل کپی صفحات دوم و سوم پاسپورت و ویزاهای قدیمی.

اصل شناسنامه با تمام صفحات کپی شده. اگر شناسنامه جدید دارید، باید یک کپی از شناسنامه ملی فرزندتان ارائه دهید.

اگر ملکی در قبرس دارید، گواهی مالکیت را به همراه قرارداد خرید این ملک ارائه دهید.

برای دریافت ویزای تجاری به سفارت قبرس مراجعه کنید

اگر می خواهید برای مقاصد تجاری یا برای ارائه در یک کنفرانس به قبرس بیایید، باید برای دریافت ویزای تجاری خود از سفارت قبرس وقت بگیرید. شهروندان ایرانی که مایل به تجارت در کشور هستند باید ویزا داشته باشند. مصاحبه و درخواست ویزا حداکثر 60 روز قبل از تاریخ سفر شما پذیرفته می شود.

مدارک مورد نیاز برای تعیین وقت سفارت قبرس برای ویزای تجاری

اگر می خواهید برای مقاصد تجاری به قبرس بروید یا ملاقاتی داشته باشید، باید مدارک زیر را هنگام ملاقات در سفارت قبرس ارائه دهید:

دعوت نامه از یک شرکت قبرسی برای تجارت مورد نیاز است. در دعوتنامه باید مدت اقامت و موضوع و هدف بازدید ذکر شود.

فرم درخواست ویزا باید توسط متقاضی یا آژانس تکمیل و امضا شود.

پاسپورت متقاضی باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد

دو عکس 4*6 جدید و رنگی و بدون روتوش روی زمینه سفید گرفته شده است.

بلیط رفت و برگشت به نام متقاضی می باشد

رزرو هتل را برای اقامت در طول سفر تایید کنید

متقاضیانی که قبل از سال 1945 متولد شده اند باید دارای بیمه درمانی مسافرتی باشند.

ارائه گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی یا ترجمه شده به همراه اصل این گواهی به زبان فارسی (شامل حقوق ماهانه، سمت، کارت تامین اجتماعی و تاریخ استخدام)

موجودی حساب 6 ماه گذشته متقاضی که در 10 روز گذشته چاپ شده است.

از پاسپورت دارنده ویزا کپی کنید.

کپی صفحه دوم و سوم پاسپورت های قدیمی و ویزای قبلی موجود است.

اصل شناسنامه با تمام صفحات کپی شده. اگر شناسنامه جدید دارید، باید کپی شناسنامه فرزندان خود را ارائه دهید.

اگر ملکی در قبرس دارید، اسناد ملک را به همراه قرارداد خرید آن ملک ارائه دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد