گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

Fogger و کاربردهای آن fb2


میستر نوعی آبپاش است که برای آبیاری در گلخانه های معمولی و جاهای دیگر استفاده می شود. علاوه بر این، این دستگاه های آبیاری بر کاهش دما و رطوبت محیط تمرکز کرده و قابلیت آبیاری با مقادیر بسیار کم آب در فشارهای مختلف را دارند. همچنین این سیستم با کاهش 40 درجه ای دما بدون افزایش رطوبت هوای محیط را متعادل می کند.

از دیگر کاربردهای این دستگاه می توان به استفاده از برخی فضاهای بیرونی در طول تابستان مانند پاسیو، رستوران یا کافه اشاره کرد. در این صورت می توانید شرایطی را فراهم کنید تا ضمن لذت بردن از فضای باز، گرما را تا حدی کنترل کرده و تحمل کنید. برای بررسی دقیق تر این دستگاه و انواع آن مانند Orbit Fogger با ما همراه باشید.

عملیات نبولایزر

همانطور که گفته شد، دستگاه مه پاش از آب برای خنک کردن محیط و رهاسازی قطرات آب شفاف استفاده می کند. از این دستگاه در فضای باز و زیر نور آفتاب نیز استفاده می کنند. شاید برای شما سوالی در مورد نحوه عملکرد این دستگاه وجود داشته باشد؟ موتور الکتریکی این سیستم به یک پمپ فشار قوی متصل است که آب را فشرده می کند.

پس از فشرده سازی، آب از طریق لوله به سمت نازل حرکت می کند، سپس پس از ورود به نازل به شکل بسیار خوبی با فشار 70 بار خارج می شود. این ذرات کوچک در حدود 5 تا 10 میکرون باعث خنک شدن هوای اطراف، خروج کمتر و کمتر ذرات آب از نازل ها، کاهش دما و خنک شدن سریعتر می شوند.

انواع سیستم خنک کننده مه

همانطور که گفته شد این سیستم ها برای خنک سازی محیط استفاده می شوند و با توجه به میزان فشار عبور آب از نازل ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند. این نوع به شما امکان می دهد از سیستم رطوبت ساز در هر محیطی استفاده کنید. این سیستم ها عبارتند از:

سیستم دود خانه

آبپاش خانگی که به عنوان سیستم کم فشار نیز شناخته می شود، به دلیل عملکرد مناسب می تواند بهترین عملکرد را حتی در هنگام استفاده از آب کم فشار ارائه دهد. فشار مورد نیاز این دستگاه از 40 تا 60 psi می باشد. نصب آن آسان و مقرون به صرفه است و به شما اجازه می دهد تا به سرعت محیط را خنک کنید و رطوبت موجود در آن را کنترل کنید. در این سیستم به دلیل خروج قطرات آب کل محیط خیس می شود. به لطف رطوبت بالایی که این دستگاه دارد هم برای آبیاری خانگی و هم برای آبیاری گلخانه های کوچک قابل استفاده است.

نبولایزر فشار متوسط ​​یا نیمه صنعتی

اگر می خواهید محل خود را سریع خنک کنید، بهتر است از این نوع استفاده کنید. فشار آب مورد نیاز برای این دستگاه بین 160 تا 250 PSI است که در واقع یک فشار متوسط ​​است. میزان سرمایش و حفظ رطوبت این دستگاه متوسط ​​است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به استفاده از منبع تغذیه در هنگام راه اندازی، نصب آسان و عملکرد سریع اشاره کرد.

مه پاش فشار قوی یا صنعتی

این مدل بخارساز نسبت به انواع دیگر قدرت بیشتری دارد و در بسیاری از جاها یافت می شود. این دستگاه پمپ قوی تری دارد و به همین دلیل ذرات بخار ریزتری تولید می کند که به سرعت در محیط پخش می شوند و سرعت خنک کنندگی بالایی برای محیط دارند. این دستگاه می تواند محیط را تا 35 درجه فارنهایت خنک کند و هیچ رطوبتی از خود به جای نمی گذارد. https://tibablog.ir/fogger-and-its-uses/

مزایای دستگاه های مه پاش

امروزه با پیشرفت علم و فناوری از این دستگاه برای کنترل گرما و رطوبت محیط استفاده می شود. مه پاش هایی مانند Orbit به دلیل مزایایی که دارند در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند که مهمترین مزیت آن کارایی در مصرف حامل های انرژی است. اگر از خانه نمونه بخرید، مطمئن خواهید بود که نه تنها برق زیادی مصرف نمی شود. بلکه می توانید محیط بیرون مانند جلوی رستوران یا کافه خود را در گرما خنک کنید و با حداقل امکانات از آن فضا نهایت استفاده را ببرید. برخی دیگر از مزایای Orbit Mist عبارتند از:

از شر حشرات مضر و بوهای نامطبوع موجود در محیط خلاص شوید

تمیز کردن هوا

اقتصادی باشد

رطوبت محیط را افزایش دهید

انعطاف پذیری بالا

درخت

این دستگاه در خدمت تنظیم رطوبت و خنک کننده هوا است که در فصل تابستان در محیط هایی با گرمای شدید استفاده می شود و با ایجاد رطوبت و حذف شدت گرما باعث افزایش کیفیت محیط می شود. این دستگاه در بسیاری از مکان ها مانند اتاق های دربسته، مرغداری ها، اتاق های قارچ، گلخانه ها و در نهایت در محیط خانه استفاده می شود. در این مقاله تجاری ایران پمپ سعی کرده ایم این گجت خوش دست و انواع آن را معرفی کنیم تا در مواقع ضروری بتوانید از این گجت خوش دست استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد