گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

مرحله ساخت ویلای چوبی


قطر دیوارها و بسته بندی

چوبین ویلا قادر به ساخت خانه هایی در اندازه های مختلف و از قطر دیوار دو سانتی متر تا بیست و چهار سانتی متر خواهد بود و در صورت تمایل می توانیم مشاوره خود را برای ساخت سازه های مورد نظر با نقشه مربوطه و با قطرهای مختلف مربوطه نیاز شما. با توجه به وضعیت نصب و دمای محیط آن را به طور کامل طراحی و ارائه خواهیم کرد. بسته بندی ما به صورت پالت و کدگذاری می باشد.

نمای بیرونی ساختمان

ترجیحا از نوع سرامیکی با طرح چوبی یا لمینت باشد.

نوع چوب و کیفیت محصول

نوعی چوب وارداتی از روسیه با کیفیت بالا کاملا قفل دار با شیارهای ایجاد شده برای اتصال بهتر و جلوگیری از ورود و خروج هوا و بهینه سازی مصرف انرژی در هنگام بازسازی  دکوراسیون ویلا نصب می باشد و در برابر زلزله بسیار مقاوم است. نسبت بالا.


در و پنجره

در و پنجره های چوبی معمولا از چوب یا پنجره های دوجداره UPVC ساخته می شوند.

طراحی سقف

معمولاً داخلی چوبی دارد و پوشش بیرونی آن شامل زونا یا آندوویلا یا دکرا است که بیشتر در سازه های چوبی استفاده می شود.

رنگ دیوارها

از بهترین رنگ های اروپایی برای چوب در رنگ های متنوع تشکیل شده است که پس از اجرا ظاهر چوب را حفظ کرده و در برابر نور خورشید، رطوبت، آفات و حشرات کاملاً مقاوم بوده و تا حدودی مقاوم در برابر آتش است.

امکانات

امکان نصب بخاری، پکیج، بخاری گازی، کولرهای خنک کننده و اسپلیت هات وجود دارد.

آشپزخانه و حمام

آشپزخانه بسته به سلیقه خریدار ام دی اف یا تمام چوب با بهداشت داخلی و شیر آب می باشد.

پایه

ساخت زیربنا با توجه به محل نصب متفاوت است به طوری که برای زمین مسطح حداقل 50 سانتی متر لازم است و در صورت نیاز به ارتفاع بیشتر مهندسان شرکت به خریدار اطلاع داده و نقشه ای برای قرار دادن لوازم تهیه می کنند. لوله ها و تجهیزات

مراحل را تنظیم کنید

ساخت فونداسیون بتن آرمه و پیش بینی اتصالات مناسب. قسمت اول دیوار با بست های مخصوص به زمین متصل می شود و پس از نصب آخرین قسمت آن را غلاف می کنند و مجدداً با تسمه های چوبی می بندند تا در برابر طوفان استحکام بیشتری پیدا کند. پس از اتمام پوشش، کار تکمیلی بر روی تاسیسات و برق ساختمان انجام می شود.

زمان نصب

مدت زمان نصب بدنه برای واحدهای یک طبقه 5 روز و برای واحدهای دوبلکس 10 روز کاری و برای اتمام و تحویل کار در شرایط عادی و آب و هوای مساعد و با آماده بودن زیرساخت 30 روز می باشد.

زمان سفارش و واردات

زمان سفارش، سفارش و سفر به محل کار در شرایط عادی حدودا 30 روز کاری محاسبه می شود.

چگونه بفروشیم

در زمان عقد قرارداد تقریباً 40 درصد از کل قیمت خرید نقدی و 40 درصد قبل از حمل و ورود به محوطه پروژه و قبل از نصب استفاده از دید مشتری و 10 درصد در طول پروژه پرداخت شده است. . برآورده شد. 50% قبل و بعد از اتمام کار بیشتر و صورتجلسات اضافی دریافت و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

اصلا دوره

در صورتی که اشیاء فوق توسط ویلاهای چوبی چیدمان شده و با رنگهای مناسب پوشانده شوند در مقابل آتش سوزی، سیل، صاعقه، زلزله، طوفان و گردباد به مدت یک سال به صورت رایگان و با فاکتورهای فنی تا 15 سال بیمه می شوند. سال ها. .

مزایای خانه چوبی

زندگی در خانه چوبی بسیار خوشایند و دلپذیر است به همین دلیل بیشتر افراد علاقه مند به زندگی در چنین خانه ای هستند. در مقایسه با مصالحی که در صنعت ساختمان سازی امروزی استفاده می شود، به نظر می رسد چوب ماده ای بی مصرف، کم دوام و تزئینی تر از هر چیز دیگری است. اما اگر به سال های گذشته نگاه کنید، خواهید دید که بسیاری از سازه های مهم مانند پل ها و سقف ساختمان های آن زمان از این ماده ساخته شده اند. در حال حاضر، ساختمان های چوبی هنوز در کشورهایی با منابع چوبی فراوان استفاده می شود.

سرعت ساخت و بازگشت سریع سرمایه

عایق و کاهش قابل توجهی در مصرف انرژی

عمر مفید سازه چوبی خانه

عمر طولانی ساختار خانه چوبی

استفاده از کار حرفه ای

توسعه مدیریت تولید و کارخانه

کاهش ضایعات مصالح ساختمانی

استفاده از کار آکادمیک

زیبایی و سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف

کاهش اثرات منفی الکترومغناطیس بر افراد

آلودگی محیط زیست را کاهش می دهد

کاهش ضایعات مصالح ساختمانی

دلایل ساختن با چوب

چوب کاربردهای متنوع و کاربرد تقریبا نامحدودی دارد که علاوه بر این و بر خلاف تصور عموم، طول عمر بالایی دارد، انعطاف پذیر است و به راحتی پرداخت می شود و استفاده می شود. این ماده سبک بوده و مقاومت بالایی دارد. ساختمان‌های چوبی، برج‌ها و پل‌ها در سرتاسر جهان بیانگر این واقعیت هستند. امروزه خانه های مسکونی با قدمت بیش از 700 سال که هنوز مورد استفاده قرار می گیرند، عمر طولانی چوب را به عنوان مصالح ساختمانی نشان می دهند. علاوه بر این، مردم خانه های چوبی را انتخاب می کنند زیرا دارای معماری خلاقانه و انعطاف پذیر، مقرون به صرفه، سالم برای زندگی و در عین حال زیبا هستند، خانه های چوبی بیشترین کارایی را در بین قاعده حفاظت حرارتی دارند.

عایق صوتی خوب

برخلاف سازه‌های بتنی معمولی، در ساخت‌وسازهای چوبی مدرن از لایه‌های مرکب در دیوار بیرونی ساختمان برای حفاظت صدا استفاده می‌شود. در سازه های چوبی مدرن، ساختار عناصر ساختمان به جای اندازه و حجم آن، آرامش را به ارمغان می آورد. اجزای خارجی این سازه ها با توجه به مواد اولیه و ساختار لایه ای آن ها به گونه ای طراحی شده اند که باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

عایق صدا

حفاظت در مقابل آتش

در ساختمان های چوبی عناصر کف با توجه به شرایط مقاومت در برابر آتش و استانداردهای مصالح ساختمانی (قابل اشتعال یا غیر قابل احتراق) ترکیب می شوند. دیوارهای باربر با دو لایه مواد پلاستیکی یا محصولات چوبی در اتاق های ما بین دو لایه عایق استفاده می شود که می تواند نسوز باشد و شرایط لازم را برای مقاومت بالا فراهم کند. سازه های چوبی مدرن از نظر ایمنی در برابر آتش بهترین هستند.

مقاوم در برابر آتش

مقاومت چوب در برابر آب

اگرچه بسیاری از انواع چوب در معرض آب و رطوبت هستند که باعث متورم شدن آنها می شود، اما برخی از انواع چوب بسیار مقاوم در برابر آب هستند. چهار گونه مختلف چوب برای میزان جذب مورد بررسی قرار گرفتند: سرو سرخ غربی، صنوبر داگلاس، شوکران غربی و صنوبر سیتکا. چوب تا رطوبت 6 تا 10 درصد خشک می شود و در بیرون ذخیره می شود. پس از یک سال، سرو قرمز غربی بین 9 تا 11 درصد و دیگری بین 14 تا 21 درصد رطوبت دارد. افزایش اندکی در جذب رطوبت سرو قرمز غربی وجود دارد.

چوب در برابر آب مقاوم است.

خانه های چوبی ایمن، سبک، محکم و بادوام هستند

یکی از دلایل متعددی که چرا چوب با وجود پیشرفت های مهندسی همچنان مورد استفاده قرار می گیرد، استحکام، وزن و ایمنی آن است. چوب را می توان به راحتی خم کرد، چیزی که آجر ندارد. بنابراین اگر فونداسیون به آرامی حرکت کند، خانه چوبی می تواند به جای شکستن و فروریختن حرکت کند. یک تغییر کوچک در فونداسیون یک خانه آجری می تواند باعث ترک خوردن سیمان شود (که ظاهر خوبی نخواهد داشت).

اقتصاد و صرفه جویی در انرژی

ساخت ویلا چوبی  مدرن چشم انداز جدیدی را برای ساخت و سازهای صرفه جویی در انرژی باز می کنند و از آنجایی که این ماده یک عایق حرارتی است، می تواند انرژی زیادی را ذخیره کند. خانه هایی که 30 یا 40 سال پیش ساخته شده اند، سالانه 300 کیلووات انرژی حرارتی در هر متر مربع مصرف می کنند. یک خانه معمولی با عایق بندی خوب سالانه 60 تا 80 کیلووات انرژی حرارتی در هر متر مربع مصرف می کند. برای خانه های غیرفعال با ساختار چوبی مدرن، این مقدار کمتر از 15 کیلو وات انرژی حرارتی در هر متر مربع است. خانه های غیرفعال خانه های کم انرژی هستند که الزامات و دستورالعمل های سختگیرانه استانداردها را برآورده می کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد