گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

بررسی موزه دبی به معنای واقعی


Doodle portraits girls and guys, avatars, hand drawn icons collection, black and white Doodle portraits girls and guys, avatars, hand drawn icons collection, black and white برج خلیفه دبی stock illustrations بالیوود پارک ( Bollywood Parks)، این پارک به صنعت سینمای هند میپردازد و تمام دکوراسیون و وسایل آن برای علاقهمندان به سینمای هند طراحی شده است. دمای هوای آن بین 1- تا 5- درجه سانتی گراد می باشد و دارای 85 متر ارتفاع و 80 متر عرض آن است ، در این پیست اسکی ۵ دور با ارتفاع و شیب های متنوع تعبیه شده است که طولانیترین دور آن 400 متر با سقوطی بیش از 60 متر را داراست . آنها می توانند به پایین شیب منتقل شوند و تله کابین چهارگانه و یدککش ها سریعاً میهمانان را برای دور بعدی به بالا منتقل می کنند. 1. در هر طبقه از هتل برج العرب، 60 میز پذیرش برای میهمانان در نظر گرفته شده است. 5. همه ی میهمانان هتل برج العرب دبی یک آی پاد طلا با عیار 24 برای مدت زمان اقامتشان در دبی هدیه می گیرند. ساحل خصوصی سامرسالت، یکی دیگر از بهترین سواحل خصوصی دبی در شهر دبی است. لازم به ذکر است که چنین نامی برای چرخ و فلک های دیگر دنیا نیز به کار گرفت می شود و برای مثال به چرخ و فلک لندن عنوان چشم لندن را داده اند. در ادامه به معرفی ساحل لامر دبی و بعلاوه ذکر امکانات و تفریحات این ساحل زیبا می پردازیم و نحوه دسترسی به این ساحل زیبا را توضیح خواهیم داد. این هتل دارای 205 اتاق بوده و تعداد طبقات آن 60 طبقه می باشد و همانگونه که ذکر شد، ارتفاع آن حدود 321 متر (320.96 متر معادل 1053 فوت) می باشد.

در این ساحل هرگونه امکاناتی برای تفریح و استراحت گردشگران فراهم شده است. مجموعه آسمان دبی یک مجموعه سرپوشیدهاست که در آن میتوانید انواع ورزشها و تفریحات دبی در برف و سرما را تجربه کنید. با بازگشایی مراکز خرید غولپیکر، سیتی سنتر دیره همچنان برندهای مقرونبهصرفهای از لوازم الکترونیکی، ابریشم، لباس و محصولات دستساز محلی را به فروش میرساند و یکی از ارزانترین مراکز خرید دبی به شمار میآید. از خصوصیات عالی این مرکز خرید که می توان به آن اشاره نمود، سالنی مجزا مخصوص به رو نمایی از جدید ترین محصولات مد و فشن است. جهت تجربه ی حسی بی نظیر و بی همتا، از تمامی محصولات لوکس و منحصر به فرد مرکز آبگرم هتل برج العرب جمیرا دبی بهره ببرید. استارت ساخت این هتل در سال ۱۹۹۴ میلادی شروع شد و در سال ۱۹۹۹ به اتمام رسید و امروزه این برج ، جزو یکی از لاکچری ترین و گران ترین هتل ها در سراسر دنیا برای گردشگران و بازدید کنندگان محسوب می شود که دارای امکاناتی بسیار لوکس و درجه یک می باشد . ساحل نیکی بیچ دبی یک مکان لاکچری و مدرن است که در بین افراد مشهور و افراد VIP محبوبیت زیادی دارد. در طبقه اول و در یک فضای بازی، به کودکان این امکان داده می شود تا تخیل خود را گسترش دهند. علاوه بر این موارد می توان به کافه های بسیار زیاد و متنوع ساحلی نیز اشاره نمود که فضای دل انگیزی را ایجاد نموده و منوی متنوعی دارند. وجود 2 استخر، 32 کابین لوکس، مرکز آبگرم مجهز، رستوران و کافه در تراس ها، برج العرب جمیرا را تبدیل به یک هتل کاملا مجلل کرده اند.

در این ساحل می توانید ساعاتی را به تماشای فیلم چند بعدی در سینمای روکسی بگذرانید. در مجاورت این ساحل، یکی از بزرگترین چرخ و فلک­ های دنیا هم قرار گرفته است. در این ساحل، هرچند وقت یکبار، جشنواره ­هایی نیز برگزار می­شوند که البته باید از زمان دقیق آن­ها اطلاع داشته باشید. بد نیست بدانید که این ساحل، درست در مجاورت منطقه معروف پرش از ارتفاع دبی (Skydive Dubai Drop Zone) قرار دارد، بناراین این فرصت را خواهید داشت که ماجراجویانی که از بلندای آسمان خراش­ها به زمین پرش می­کنند را تماشا کنید. پالم جمیرا به­ خاطر داشتن برخی از بهترین سواحل خصوصی دبی بسیار معروف شده است. در استراحتگاه ساحلی جمیرا النسیم گردشگران می­توانند در یکی از سواحل خصوصی دبی که چشم­انداز هتل برج العرب را هم دارد، استراحت کنند. سنت و مذهب فرهنگ اصلی مردم دبی را تشکیل میدهد اما با پیشرفت گردشگری محدودیتهای سنتی برداشته شده و مسافران این مقصد در انتخاب پوشش آزاد هستند. موزه آینده دبی در 22 فوریه 2022 مطابق با سوم اسفند ماه 1400 افتتاح شد، این ساختمان بسیار مدرن در بزرگراه شیخ زائد و در کنار برج های امارات قرار دارد و هزینه ساخت آن حدود 136 میلیون دلار برآور شده است. همچنین میتوان از خوردن غذا در انواع رستورانهای ساحل لذت برد.

بی شک کودکان به اندازه شما از این پارک لذت خواهند برد. در این پارک میتوانید قایقهای لگویی واقعی بسازید و آن را در موجهای واقعی آزمایش کنید. اما واقعیت این است که چندتا از آن ها از بقیه معروف تر و محبوب تر شده اند و دلیلش هم این است که این مراکز خرید در دبی یک سری ویژگی های خاص دارند. یکی از معروف ترین مرکز خریدهای دبی ، امارات مال است. اما دبی مال این آکواریوم پهناور و زیبا را در خود جای داده و امروز به یکی از مهمترین مراکز تفریحی دبی تبدیل شده است. هزینه یک شب اقامت در هتل چقدر است؟ ساحل لامر دبی همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب باز می باشد و آماده خدمت رسانی به مهمانان تور دبی یا مسافران شخصی است. این مجموعه از بخش های مختلفی تشکیل شده است که از مهمترین آنها برای استفاده مسافران تور دبی می توان به سالن اصلی مسطح با مساحت 2000 متر، سالن پرو سینیوم آرچ، سالن کنسرت های آگوستیک، اتاق تمرین هنرمندان، یک رستوران در فضای باز در پشت مجموعه و روبروی برج خلیفه و یک سالن کنفرانس با ظرفیت 1000 صندلی اشاره کرد. در حال برنامهریزی برای بازگشایی آن است که اکنون تأیید شد که در اکتبر ۲۰۲۳ خواهد بود. القدره راهی عالی برای پشت سر گذاشتن زندگی شلوغ و پر رفت و آمد شهری است. میتوانید روز عالی خود را با غذاهای لذیذ از بهترین رستوران های مرکز شهر به پایان برسانید. این رستورانها به شما فرصتی عالی برای تجربه غذاهای محلی و شناخت فرهنگ غذایی دبی میدهند. برخی از افراد بر این باورند که زرق و برق بیش از حد باعث شلوغی فضا و رنگ های مختلف ایجاد سردرگمی می کند و حس آرامش را به انسان نمی دهد ولی برخی هم از این همه شکوه و جلال لذت برده و خاطره فراموش نشدنی را برای خود و همراهشان رقم می زنند.

هتل برج العرب دبی که یکی از آسمان خراش های مهم شهر دبی محسوب می شود هتلی شگفت انگیز است، این برج زیبا بر روی جزیره ای مصنوعی و ساخته دست انسان ایجاد شده و امروزه گردشگران فراوانی از سراسر جهان ، این هتل ۷ ستاره را جهت اقامت خود در امارات انتخاب می کنند، این مکان دومین هتل هفت ستاره جهان می باشد و در سال ۱۹۹۹ میلادی پس از ۵ سال زحمت بی وقفه به بهره برداری رسید، در ادامه معرفی جاذبه های گردشگری خارجی و در این مقاله با یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی آشنا خواهید شد ، با این تودی همراه باشید. از مهمترین رستوران های ساحل لامر دبی می توان به رستوران روتی رولرز اشاره نمود که با منوی خود شما را شگفت زده خواهد نمود. بنابر این مسجد و سایر اماکن مذهبی dubai را هم نمی توان کنار گذاشت. به گزارش مجله بوشهری ها، یکی دیگر از پیشنهادات ما برای گذراندن ایام داغ تابستان یا سایر فصل های سال، ساحل لامر دبی در کشور امارات می باشد. کشیدن سیگار در مکانهای عمومی ممنوع است و اتاقهایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. این ساحل در منطقه­ ای قرار گرفته است که رستوران­های زیادی در آن قرار دارند و همچنین شما می­توانید با کمی پیاده ­روی در ساحل ماسهای، خود را به ساحل اصلی دریا برسانید. سبک معماری برج العرب دبی که توسط کمپانی مشهور برج سازی اتکینز نیویورک امریکا با سرپستی معماری مشور دنیای مهندسی یعنی تام رایت به سبک معماری شرقی و غربی ساخته شده، به طوری که بخش هایی از این هتل به سبک معمای غربی و بخش هایی دیگر به شکل شرقی و اسلامی طراحی و پیاده سازی شده است. پی سازه تا عمق ۴۰ متری به مدت ۳ سال زمان گرفت و تعداد ۳ هزار کارگر از کشورهای انگلستان، امریکا و امارات در این زمان با یکدیگر همکاری می کردند، برای ساخت هتل در این جزیره مصنوعی بیش از ۷۰ هزار متر مکعب بتن و بالغ بر ۹ تن فولاد استفاده گردیده است.

اختلاف ارتفاع این سازه از برج ایفل پاریس به میزان ۷۲ متر بیشتر می باشد و همچنین از بلندترین ساختمان امریکا یعنی امپایر استینز ۶۰ متر کمتر است، ستون بندی این مکان تا عمق ۴۰ متری آب های خلیج فارس پیشروی داشته و کاملا در برابر زلزله و سونامی مقاوم هستند. موزه آل شیندقا در کنار خانه شیخ سعید بن آل مکتوم قرار دارد. موزه دبی، در قلعه آل فهیدی قرار دارد که آن را در سالیان بسیار دور برای دفاع از دبی ساختهاند. در کنار خرید نیز میتوانید از رستورانهای بینالمللی و غذاهای متنوع از جمله برگر، غذاهای عربی، هاتداگ، پیتزا، سالاد و بستنی لذت ببرید. از نکات برجسته این مسجد این است که شامل کتابخانهای است که مجموعهای از حدود 14000 کتاب با موضوعات و زبانهای متنوع از جمله عربی، انگلیسی، اردو و فارسی را ارائه میدهد. در پایان منطقه رودخانه ای آبشاری را می بینید و لمس می کنید که قوانین گرانش را زیر سوال برده و برخلاف جاذبه زمین این آبشار به سمت بالا یعنی رو به آسمان حرکت می کند. میانگین قیمت اتاق های هتل العرب دبی به ازای هر شب حداقل ۶ هزار درهم اماراتی است و همچنین کمترین هزینه برای میل غذا در یک وعده غذایی بین هزار تا ۱۰ هزار درهم اماراتی برای مسافران تمام می شود. ، هرچیزی که به فکر شما می رسد و یا بهتر است بگویم هرچیزی که به فکر شما هم نمی رسد در برج العرب برای مهمانان ویژه و ثروتمند خود تعبیه کرده است. دبی هم­چنین در زمان برگزاری جشنواره ­های خرید، مقصد مناسبی برای افرادیست که قصد خریدی مقرون به ­صرفه را دارند.

همت و تفکر پیشینیان ما که توانستند در طبیعت ناسازگار فلات ایران، از زمین به عنوان یک موهبت بهره گرفته و معماری را براساس (نور، باد، آب و خاک) با پیشرفته ترین تکنولوژی زمانه خود ایجاد کنند و فضایی را پدید آورند که متناظر با انسان خاکی-آسمانی است، مورد توجه جدی جریانات نوین معماری معاصر جهان (همانند معماری پایدار) قرار گرفته است و این گروه از معماران، به الگوبرداری و معاصرسازی معماری ایرانی در کشورهای خود پرداختهاند. در روزهای داغ و آفتابی دبی می توانید به این پارک مجذوب کننده و هیجان انگیز رفته و سوار تیوپ هایی شوید که با سرعت بسیار زیادی شما را از آبشارهای مصنوعی به پایین انداخته و در جریان رودخانه هایی که در یک فضای کوچکتر از طبیعت طراحی شده اند به دست آب می سپارند. تماشای دریاچه القدره و طبیعت آن، یکی از بهترین کارهایی که باید در القدره دبی انجام دهید محسوب میشود. آبنمای دبی که یکی از بزرگترین و مرتفعترین فوارههای جهان میباشد در نزدیکی برج خلیفه ساخته شده است. رستوران المهرا: علاوه بر رستوران المنتها، رستوران مجلل دیگری در این هتل وجود دارد که جزو ۱۰ رستوران برتر جهان است. مساحت اتاق های هتل العرب در مدل های مختلف بین ۱۷۰ تا ۸۰۰ متر مربع می باشد که در واقع بزرگ تری از خانه های مسکونی خیلی از مردم دنیا است، این اقامتگاه دارای ۷ طبقه در زیر آب به صورت ۸۰ درصد شیشه ای می باشد. این هتل را اگر از دور دست نظاره کنید دقیقا شبیه به بادبان یک کشتی بزرگ است و این در نوع خود بی نظیر است، این محل که بر روی یک جزیره مصنوعی ساخته شده است توسط یک پل بی نظیر به ساحل مشهور جمیرا در خیابان جمیرا متصل می شود و شما می توانید با ماشین شخصی تا درب هتل مراجعه کنید، در هر طبقه ورقه هایی از طلای ۲۴ عیار وجود دارد که صرفا برای تزئین و زیباسازی محیط راهروهای هتل می باشد، این مکان دارای تعداد ۱۸ آسانسور شیشه ای با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

رنگهای جذاب با ابهای تمیز چیدمانی که به سبک معاصر است توجه بیشتر مسافران تور دبی را جذب خود کرده است.برای بازدیدکنندگان در ساحل لامر تفریحات متنوعی نیز وجود دارد و یکی از بهترین انتخا ها برای تفریحات خانوادگی می باشد. رستوران صدف یا المهارا که در ارتفاع دویست متری از سطح زمین قرار دارد یکی از برترین رستوران های جهان محسوب می شود،این رستوران مشهور در این محل که عنوان دهمین رستوران برتر دنیا را یدک می کشد دارای یک آکواریوم بزرگ شیشه ای با گنجایش دو میلیون لیتر آب است که منظره ای زیبا در هنگام میل غذا به گردشگران القا می کند. نام این رستوران «المهرا» به معنی صدف است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که برخی از مسئولان خاندان سلطنتی امارات هم گاهی برای صرف ناهار به این ساحل میآیند، پس قطعا ساحل کوو یکی از بهترین سواحل خصوصی در شهر دبی است که می­توانید به آن سری بزنید و از محیط دلنشین آن لذت ببرید. قیمت هر سوئیت، از ۱۰۰۰ دلار(هر شب) تا ۱۵ هزار دلار متغیر است و سوئیت سلطنتی گرانترین آن است، که شبی ۲۸ هزار دلار می باشد. در داخل این رستوران آکواریومی عظیم به گنجایش ۹۹۰ هزار لیتر آب قرار داده شده است! در این هتل رستوران های زیادی وجود دارد. تمام شیشه های اتاق های این هتل ضد اشعه بوده اجازه نمی دهد تا نور خورشید چشم مسافران را اذیت کند. در حالیکه شیشه شفاف جلو، مقدار زیادی نور و روشنایی ایجاد میکند. روزها را در استخرهای خصوصی بیانتهای خود سپری کنید و شبها زیر نور شمع بر فراز تپههای شنی غذا بخورید. همان طور که گفتیم، مجموعه تفریحی دلفین بی دبی در پالم جمیرا واقع شده است.

همانطور که گفتیم، تعدادی از بهترین رستوران­های شهر هم در همین ساحل قرار گرفته اند، بنابراین برای صرف ناهار، به مکان دیگری به جز همین ساحل فکر نکنید. قطعا بازدید از این آکواریوم غنی در سفر دبی تجربه خارق العادهای را برایتان رقم خواهد زد. سواحل دبی بسیار زیاد و متنوع است اما یکی از جدیدترین و گسترده ترین سواحل این شهر، ساحل لامر دبی نام دارد. ساحل لامر دبی به عنوان یکی از جدیدترین سواحل کشور امارات، شرایط مطلوبی را برای مسافران تور دبی مهیا کرده و با امکانات مناسبی از شما پذیرایی می نماید. مساحت کشور دبی کمتر از شش درصد از خاک امارات است ؛ این شهر بعد از ابوظبی ، دومین شهر بزرگ این کشور است و با بیشترین جمعیت ، پایتخت تجاری دبی به شمار میرود . اگر به دنبال این هستید که در یک جای نسبتاً خلوت به تفریح در دبی بپردازید این ساحل گزینه ایدهآلی خواهد بود. گوردوارا که با هدف ارائه مکانی برای بیش از 50000 سیک برای عبادت در دبی تاسیس شده است، مظهر صلح، امید و آرامش است. همه امکاناتی که شرایط رفاهی را برای شما و بازی کردن برای کودک فراهم کند در اینجا مشاهده می گردد. ساحل کوو، سواحل خصوصی دبیاست که یک ساحل باریک استخر مانند است که طرفداران زیادی در بین گردشگران دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد