گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

آنچه که زامبی ها می توانند در مورد دبی مال به شما آموزش دهند


جالب است بدانید که شما گردشگران بدانید که از سال 1960 میلادی به بعد کم کم این منطقه به مکانی برای اقامت ثروتمندان خارجی بدل شد و ساخت مسجد جمیرا هم در همین دوران به اتمام رسید و محلی برای تجمع عموم مردم تبدیل شد ، به عبارت دیگر ساکنان این ناحیه به مسجد نیاز داشتند و این موضوع اصلی ترین علت ساخت مسجد جمیرا بوده است . این تجار بهخاطر معاملات آزادشان در دبی تمایل داشتند که در منطقهای سکونت داشته باشند که دسترسی آسانی به شهر داشته باشد. برای دسترسی به این ساحل، می توانید از مسیر منتهی به جاده ساحلی جمیرا وارد شوید. بیشک شنیدن این امکانات شما را شگفتزده و برای خرید بلیط هواپیما دبی، تور دبی و اقامت در هتل دبی ترغیب میکند! تجربههای مربوط به دلفینها شامل بلیط رایگان آکواریوم The Lost Chambers و پارک آبی آکواونچر نیز است. ارزان ترین نوع بلیط چرخ و فلک چشم دبی مربوط به کابین مشاهده میشود. چگونه به چرخ و فلک عین دبی برویم؟ از لحظهای که کلاستان آغاز میشود، توسط بیش از ۶۵ هزار موجود دریایی احاطه میشوید و در عین حال قدرت، انعطافپذیری و تعادل خود را بهبود خواهید داد. از برخی از جذاب ترین امکانات پارک آبی جزایر گرمسیری می توان به حمام های بخار با مساحت ۱۰ هزار متر مربعی، ساحل شنی با نخل ها، دریاچه مصنوعی ۲۰۰ متری و همینطور برج سرسره آبی ۲۷ متری آن اشاره کرد.

هیجان تفریحات آبی در دبی کافی است که عبارت دریاچه القدره دبی را در نقشه گوگل تایپ کنید و به راحتی موقعیت مکانی آن را به شما نشان میدهد. چه موقع می توان از دریاچه القدره بازدید کرد؟ زمان بازدید از دریاچه القدرا محدود نیست. بازدید از شهر بازی آی ام جی ورلد برای کودکان کمتر از ۳ سال با قدی کمتر از ۹۰ سانتیمتر کاملاً رایگان است. به علاوه این مرکز خرید دارای چندین سالن سینما، اولین سالن سرپوشیده اسکی در دبی به نام «اسکای دوبای»، مرکز تفریحی «مجیک پلانت» با سالنهای بولینگ و بیلیارد، چندین استخر و انواع و اقسام وسایل بازی و بیش از ۹۰ کافه و رستوران بینالمللی است. در این مرکز انجام میشود. در این کلینیک، برنامههای درمانی و رژیمهای مراقبت از پوست برای جوانسازی و افزایش زیبایی طبیعی انجام میشود. شما میتوانید در این دهکده، برنامههای مختلفی را تجربه کنید که امکان تماشای از نزدیک این پستانداران دریایی و نحوه مراقبت از آنها را ارائه میدهد. در دهکده اطلس، این رویا میتواند به واقعیت تبدیل شود؛ با تجربههای تعاملی مختلف، میتوانید از نزدیک با این پستانداران دریایی شگفتانگیز آشنا شوید و نحوه مراقبت از آنها را ببینید. شاید برای شما هم تصور اینکه این شهر کوچک و بیابانی به این سرعت پیشرفت کرده است؛ کمی دور از ذهن باشد؛ اما با عبور از این بزرگراه به این واقعیت پی خواهید برد. از زمان های بسیار دور عرب ها در منطقه محبوب جمیرا زندگی می کردند و شغل اصلی آن ها ماهیگیری و صید مروارید بوده است . امروز کمی از بناهای مدرن دور می شویم و به بعد تاریخی و مذهبی شهر دبی می پردازیم و به سوی یکی از مهم ترین عبادتگاه های شهر که جزو مناطق گردشگری دبی نیز در میان شما گردشگران در سفر به دبی محسوب می شود ، می رویم . مسجد جمیرا دبی یکی از جذابترین جاذبههای گردشگری و بناهای تاریخی دبی بهحساب میآید که از سبک برجسته و فوقالعاده برخوردار است.

برای رفتن به سمت مسجد جمیرای دبی، وسایل نقلیه عمومی از قبیل اتوبوس، مترو و تاکسی وجود دارد و گردشگران را به این جاذبه تاریخی شهر دبی میرسانند. این مجموعه حدود ۶۰۰۰ مغازه و غذاخوری دارد که همگی اجناس چینی در تنوع بسیار بالا و قیمت مناسب را به فروش میرسانند. پارک های آبی با وجود امکانات و سرگرمی های فوق العاده بالا و هیجان انگیزی که برای بازدیدکنندگان خود فراهم کرده اند، امروزه به جذاب ترین مکان ها برای تفریح و سرگرمی تبدیل شده اند. بروید. ویژگی دیگری که درباره این مسجد وجود دارد این است که سوژه جذابی برای عکاسی می باشد. اگر عاشق شرکت در فعالیتهای خارج از منزل در دبی هستید این واحه مصنوعی گزینهای عالی برای شما است. اگه عاشق خرید لباس های برند هستین، در سفر به دبی نباید مرکز خرید الغریر رو از دست بدین. از مرکز شهر دبی و یا محل اقامتتان تنها کافیست وارد خیابان دوحه formerly Doha شوید. آب نمای دبی که بزرگترین آبنمای موزیکال دنیا محسوب میشود از جذابترین جاهای دیدن دبی است که دیدن آن حسابی شما را سر ذوق میآورد. این خلیج تفریحی در منطقه پالم جمیرا دبی که منطقهای نامآشنا برای گردشگران است، واقع شده است. برای تجربه هیجانانگیز اسکوبا دایوینگ در دبی باید حداقل ۱۰ سال سن داشته باشید و در سلامت جسمی و فیزیکی کامل به سر ببرید. این مرکز ۳ سوئیت منحصربهفرد برای زوجها دارد؛ علاوه بر آن انواع ماساژها، روشهایی برای جوانسازی و بازسازی پوست، سلامت بدن، خدمات مانیکور و پدیکور و… مرکز خرید سیتی سنتر میردف در حدود چهارصد فروشگاه دارد.

این آکواریوم در مرکز خرید دبی مال واقع شده است و قابل ذکر است که در سال 2018 بعنوان یکی از بهترین مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری این کشور شناخته شده است که هم در میان کودکان و هم در میان بزرگسالان طرفداران بسیاری دارا می باشد. مرکز خرید سیتی سنتر دیره یکی از قدیمیترین مراکز خرید در دبی است که در کنار ساحل بندر سعید واقع شده است. آکوآ پارک ایسترالندیا که ۸۱ هزار متر مربع بزرگی دارد، ۲۳ جاذبه فوق العاده مهیج را برای پذیرایی از بازدیدکنندگان خود فراهم کرده است. آکوآ پارک ایسترالندیا کرواسی که در احاطه جنگل های انبوه و ضخیم است، در شهرستان ایستریا، بزرگ ترین شبه جزیره در دریای آدریاتیک قرار گرفته است. این پارک آبی جذاب در جزیره تنریف و در میان جزایر قناری، منطقه خودمختار اسپانیا قرار گرفته است. بسیاری از گردشگران پس از اینکه از اسکی و کوهنوردی در کوه های آلپ خسته می شوند، سراغ منطقه ۴۷ می روند. از آنجاییکه مسجد جمیرا یکی از نمادهای شهر دبی به حساب می آید، پس یکی از نقاطی است که باید حتماً از آن دیدن کرد. همچنین این هتل لاکچری دارای 2 طبقه ی مجزا به همراه 18 آسانسور بوده گردشگران و مسافران می توانند از طعم بی نظیر غذاهای رستوران های این هتل لذت ببرند. بنابراین با دوستان یا خانواده به دریاچههای القدره بروید و از یک روز سرگرم کننده در دیدنیترین جاذبه صحرایی دبی لذت ببرید. امکانات موجود در دریاچه القدره محدود است؛ بنابراین به خاطر داشته باشید که از قبل، هرآنچه لازم دارید را آماده کرده و همراه خود بیاورید. این مکان حدود ۱۰ دقیقه با دریاچه القدره فاصله دارد و با جستجوی “دریاچه عشق دبی” نیز میتوان آن را بر روی نقشه پیدا کرد. این بخش از کویر القدره در ابتدا فقط یک مکان کمپینگ بود، سپس گسترش یافت و انواع مختلفی از فعالیتها را در بر گرفت که به بازدید کنندگان فرصت گشت و گذار در کویر شگفت انگیز را میدهد.

مهدی هاشمی حتی مطالب تندتری را برای انتشار به سایت جمهوریت ارائه میداد که از جمله مطالب می توان به گزارشی که 2 روز قبل از انتخابات توسط وی به ما داده شده، اشاره کنم که در این گزارش فرمانده بسیج متهم به تخریب و تضعیف میر حسین موسوی شده بود، البته ما این گزارش را هرگز منتشر نکردیم. عنوان بزرگترین چرخ و فلک دنیا تا قبل از ساخته شدن چرخ و فلک چشم دبی ، ازآن «های رولر» لاس وگاس بود، اما امسال دبی باز یک «ترین» به فهرست «ترینهایش» اضافه کرد و این لقب را از چنگ لاسوگاس به در آورد.چرخ و فلک عین دبی که یکی از تفریحات دبی است، از سال 2013 در حال ساخت بود. هر روزه عده زیادی از گردشگران داخلی و خارجی و به ویژه ایرانیان، دبی را به عنوان مقصد توریستی خود انتخاب میکنند. عبادتگاه جمیرا نه تنها در دبی صاحب شهرت شده است و زبانزد عام و خاص الخصوص شما مسافران می باشد ، بلکه از پرآوازه ترین مساجد کشور امارات متحده عربی هم محسوب می شود . در تمام قسمتهای مسجد جمیرا میتوانید ویژگیهای مجلل را مشاهده نمایید. شما میتوانید یک قایقسواری بهیادماندنی در نهر دبی را تجربه کنید یا فیلمی جذاب را در سینمای 7 ستاره 18 صفحهای اینجا تماشا کنید. امروز در سرویس سبک زندگی مجله کوروش تصمیم گرفتیم درباره بهترین و بزرگ ترین و جذاب ترین پارک های آبی دنیا بنویسیم. بازدید کنندگان این شانس را خواهند داشت تا شاهد نماز جماعت بوده و درباره رسوم عبادت بیشتر یادبگیرند و همچنین هر سوالی که مایل بودند را بپرسند. اگر حقیقت خاصی را درباره برج العرب می دانید، خوشحال می شویم که اطلاعاتتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. بهصورت کلی، خیر اما برای رزرو بلیط بعضی از کابینها باید تمامی افراد یا یکی از همراهان بالای 21 سال سن داشته باشند.

قیمت بالای اجاره رویال سوئیت به این دلیل است که این سوئیت بسیار لوکس است و فقط اشخاص خیلی مهم آن را اجاره می کنند. در این میان یکی از بزرگ ترین دغدغه های اغلب گردشگران تهیه بلیط این پارک و قیمت آن می باشد. با این حال میتوانید در ساحل جمیرا از نمای بیرونی ساختمان برج العرب دیدن کنید و تصاویر خاطره انگیز از سفر به دبی ثبت نمایید. اجازه بدهید در بخشهای بعدی ویژگیهای معماری مسجد جمیرا در دبی را نام ببریم. این موارد تنها جوایز و افتخارات این هتل در سال ۲۰۲۱ است؛ آتلانتیس پالم دبی در سالهای قبل از ۲۰۲۱، نیز افتخارات و جوایز بسیاری را از آن خود کرده است. آتلانتیس پالم دبی، میان آبهای فیروزهای خلیج فارس و افق باشکوه دبی قرار دارد؛ هتلی که بهنوعی نماد دبی شناخته میشود. بریانی غذایی بسیار معروف در دبی و خلیج فارس است که اصالتی هندی دارد و با ادویهجات هندی هم تهیه می شود. در معماری داخلی این مسجد از رنگهای زیادی برای تزئین استفاده شده که رنگ سفید غالب بر سایر رنگها است. از آنجا نیز می توان با طی مسیر کوتاهی بوسیله تاکسی به مسجد رسید و یا از ایستگاه اتوبوس C10 RTA استفاده کرد. برای رفتن به این پارک می توانید به پارک های دبی و ایستگاه اتوبوس توچال بروید. نکته: مسجد جمیرا در انتهای جاده جمیرا بیچ قرار دارد و نزدیکترین ایستگاه مترو به آن ایستگاه الجافلیه می باشد.

در اینجا نهتنها یکی از استخرهای بینهایت باورنکردنی با چشماندازی به ساحل جمیرا تعبیه شده، یک رودخانه تنبل پیچدرپیچ در سایه باغهای سایه قرار گرفته است. پارک آبی خلیج کارائیب که از سوی انجمن بین المللی پارک های تفریحی برنده جایزه شده، پارک آبی سرپوشیده ای در یونگین در حومه شهر سئول است. معماری این مرکز خرید تلفیقی از نقاشیها و آثار باستانی شش کشور مصر، ایران، چین، هند، تونس، اندلس در شش حیاط مجزا است که همین امر سبب شدهاست مرکز خرید ابن بطوطه نمایی چشمنواز و بسیار زیبا داشته باشد. مرکز خرید برجمان که با نامهای مرکز خرید بورجمان و مرکز خرید بورجومان نیز شناخته میشود، یکی از قدیمیترین مراکز خرید در دبی بهشمار میرود و بهروزترین مدلهای جهان را عرضه میکند. هیچ لذتی بهتر از آرامش و زیبایی بالن سواری بر روی صحرا و مناطق حیرت انگیز دبی وجود ندارد. مجموعه آبی جذاب و هیجان انگیز تفریحی توریستی در کنار مجموعه هتل آن قرار دارد. شهربازی آبی خلیج آتشفشان یک پارک موضوعی بسیار سرگرم کننده و جذاب است که در پارک تفریحی استودیو یونیورسال قرار گرفته است. اگر وارد مسجد جمیرا شوید در صحن اصلی زیر گنبد قرار میگیرید که سقف بسیار بلندی داشته و با چلچراغهای مدرن تزیین شده است. صحن این مسجد در تمام طول روز باز است، به همین دلیل می توان نمای معماری زیبای آن را هر روز از بیرون نظاره کرد. مسجد جمیرا با صحن بسیار بزرگی دارد که گنجایش 1300 نفر را داراست این مسجد به سبک معماری دوره خلافت فاطمیان مصر ساخته شده است و از سنگ ها و مصالح بسیار گرانقیمتی برای ساخت آن بهره برده اند. در ابتدا بنای مسجد از سنگ های قهوه ای مایل به صورتی برای تزیین نما آن استفاده شده و جالب است که روی گنبد و مناره ها هم از اشکال زیبای هندسی تراشیده شده و زیبایی که گیرایی و جذابیت آن را دوچندان کرده است استفاده شده است .

برای ساخت مسجد جمیرا از بهترین صالح مانند سنگهای مرمر و گرانیت استفاده کردهاند. یک استخر بزرگ نیز برای بزرگسالان در این پارک تعبیه شده است. این خانه ترسناک و مرموز از دیگر تفریحات هیجان انگیز در دبی است و در دبی مال قرار دارد و باید از این بازار به آن برسید. این پارک آبی که با مضمون جنگل های گرمسیری ساخته شده، جاذبه های تفریحی بی شماری برای گروه های سنی مختلف از کودکان خردسال تا بزرگسالان دارد. گفته می شود که در سراسر دبی این تنها مسجدی است که تا این اندازه مورد توجه عکاسان در سراسر دنیا قرار گرفته است و به سوژه محبوب آن ها بدل شده است ، البته عکاس ها و گردشگران در این مسجد اجازه عکاسی از داخل این عبادتگاه را ندارند و تنها در صورتی می توانند از درون این ساختمان عکسبرداری کنند که از نمازگزاران و مراجعه کننده ها عکس نگیرند و تنها معماری بنا را مورد توجه عکس خود قرار دهند . سبک معماری فاطمیان به اندازهای برای مناطق عربی جذاب بود که همچنان برای ساخت مسجدها از آنها الهام میگیرند. یکی از بهترین سواحل دبی برای موجسواری ساحل غروب آفتاب است که در نزدیکی هتل ساحلی جمیره و برج العرب قرار دارد. از جمله محصولات این فروشگاه ها می توان به عروسک های قهرمانان مارول، پوشاک، ماگ، کیف و … بلکه امکانات تفریحی و جاذبه های دیدنی بسیاری در دبی مال وجود دارد که می توانید در صورت علاقه از آن ها بازدید کنید. در بازدید از این اسکلهی زیبا دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید که از مناظر تکرار نشدنی آن عکسهای فوقالعادهی میتوان گرفت. امروزه کلکسیون نادری از عکسهای تاریخی، سکه ، تمبر و اسناد تاریخی دبی در آن نگهداری و در معرض دید قرار می گیرند. به همین دلیل است که در دبی نمیتوانید بناهای تاریخی چشمگیری پیدا کنید.

این مکان از سال ۲۰۱۵ به دلیل دنج و آرام بودن و حال و هوای کویری اصیل خود، محبوبیت پیدا کرده است. این منطقه که از دیرباز به دلیل سواحل افسون کننده اش با آن تپه ها و تالاب های سحرآمیز، نخل های سر به فلک کشیده و صخره های سرخ خود زبانزد بوده، آب و هوای فوق العاده دلنشینی دارد که باعث می شود هر گردشگری در آنجا احساس آرامش پیدا کند. در حال حاضر، شهر توسعه خود را با درآمدهای گردشگری تضمین می کند. در گذشته منطقه جمیرا بیشتر محل زندگی صیادان و ماهیگیران بود اما با پیشرفت دبی این منطقه تبدیل به یکی از شلوغ ترین مناطق دبی و همچنین لوکس ترین منطقه دبی گشته است و از ثروتمندان بسیاری پذیرایی می کند. یکی از سواحلی که در سفر به دبی می توانید از وجود آن لذت ببرید ساحل جمیرا است. در تور سافاری شما میتوانید لذت هیجان ماشین سواری را بر شنهای داغ و طلایی بیابانهای دبی تجربه کنید. روشن کردن آتش اردوگاه یا باربیکیو روی شنهای کویر کاملا ممنوع است؛ زیرا میتواند حیات وحش را تهدید کند. پارک آبی چایملونگ همچنین یک بخش بسیار ویژه برای کودکان دارد و از اولین پارک های آبی است که از درمان به وسیله آب ازن دار استفاده می کند. تا بلافاصله بتواند درمان او را شروع کند. اسکای ویو روزانه در ساعت 13،13:30، 16 و 16:30 به جز جمعه ها چای بعد از ظهر را سرو و از ساعت 19 تا 2 نیمه شب انواع نوشیدنی ها و در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 13 تا 17 برنامه های سرگرم کننده را ارائه می دهد. به دلیل اینکه پنجره های رستوران اسکای ویو بسیار وسیع هستند، منظره کاملی از دبی در مقابل چشمان شما قرار خواهد گرفت.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اجاره خودرو در دبی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد