گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

5 دلیل برای اینکه مبل نخرید


شاید در مورد مزایای خرید مبل زیاد شنیده باشید. اما کمتر فروشنده ای در مورد مشکلات صندلی با شما صحبت می کند. این بار به جای تشویق شما به خرید این نوع مبل، می خواهیم در مورد معایب مبل ال صحبت کنیم تا در نهایت تصمیم بهتری در مورد دکوراسیون اتاق نشیمن خود و تمامی مزایا و معایب این مبل بگیرید. مبلمان .

اولین دلیل برای نخریدن مبل: مجموعه کوچکی از چیدمان ها

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید هر از چند گاهی در دکوراسیون منزل خود تغییراتی ایجاد کنید و موقعیت مبلمان را تغییر دهید ممکن است با مبل ال ای مشکل داشته باشید.چون انعطاف پذیری این نوع مبلمان بسیار کم است. و امکان سازماندهی آن به روشهای مختلف وجود ندارد.


به طور کلی طراحی مبلمان ال به گونه ای است که به بهترین وجه در گوشه و کنار خانه قرار می گیرد و نمی توان آن را در جایی قرار داد. اگر دیوارهای کج یا نقاط منحنی در خانه شما وجود دارد، نمی توانید به راحتی از مبل ال استفاده کنید.

در واقع اگر فضای بزرگی دارید و می خواهید با کمک مبل L یک قسمت را از قسمت های دیگر جدا کنید، می توانید از این قطعه در وسط فضا نیز استفاده کنید. به عنوان مثال، یک مبل ال شیک جلوی تلویزیون قرار دهید و یک میز ناهار خوری را پشت آن با فضای کامل قرار دهید.

یکی دیگر از دلایل عدم خرید مبل L: دسترسی کمتر برای تمیز کردن

گفتیم که مبل ال معمولا در کنار دیوار و گوشه اتاق قرار می گیرد و فاصله چندانی با دیوار نخواهد داشت. در نتیجه دسترسی کمتری به پشت مبل برای تمیز کردن آن وجود خواهد داشت. به علاوه ارتفاع نشیمن این مبل ها معمولا کم است و فاصله کمی با کف دارند و به همین دلیل به راحتی تمیز نمی شوند.

اگر تصمیم دارید مبل L شکل در خانه داشته باشید، سعی کنید مبل های سبک تری انتخاب کنید که حداقل بتوانید در حین نظافت خانه کمی جابجا شوید و تمام فضاهای زیر و پشت آن ها را تمیز کنید.

دلیل سوم اینکه مبل ال را نمیخرم: برای مکان های رسمی مناسب نیست

یکی دیگر از مشکلات مبل غیر رسمی بودن آن است. این مبل ها برای یک تلویزیون آرامش بخش و اوقات فراغت خانوادگی زنده می شوند. اما برای مهمانی های رسمی و رعایت آداب و رسوم خاص خود چندان مناسب نیستند. اگر خانه شما کوچک است و تنها برای یک مبل جا دارید، باید بین مبلمان کلاسیک و رسمی با مبل راحتی یکی را انتخاب کنید. اگر مهمانی های رسمی زیادی دارید، می توانید مبل رسمی تری را در نظر بگیرید.

مبل رسمی نیست

دلیل چهارم برای نخریدن مبلمان L: نامناسب برای مکالمه

مبل ال به گونه ای طراحی شده است که افراد به یکدیگر نگاه نمی کنند. این کار را برای مصاحبه کننده دشوار می کند. برای رفع این مشکل می توانید از چندین مبل تک نفره در کنار مبل ال خود استفاده کنید. در آخر الدیوان برای افرادی که جلوی تلویزیون هستند مناسب تر است تا گفتگوهای جدی که نیاز به گفتگوی حضوری دارند و این یکی از مشکلات دیوان است.

صحبت کردن با مدل ال سخت است

مبل حتی برای تماشای تلویزیون نیز یک مشکل بزرگ است. وقتی این مبل را جلوی تلویزیون قرار می دهید یک قسمت آن کاملا رو به تلویزیون است و قسمت دیگر به گونه ای است که وقتی روی آن می نشینید با تلویزیون زاویه 90 درجه پیدا می کنید. افرادی که روی این قسمت از مبل می نشینند دید خوبی به تلویزیون نخواهند داشت.

دلیل پنجم برای نخریدن مبل ال شکل: خالی گذاشتن فضاهای بزرگ

در خانه های کوچک و جمع و جور که فضای زیادی ندارند، فشردگی مبل می تواند کارساز باشد، اما در فضاهای بزرگتر مشکل ساز می شود.

اگر می خواهید مبلمان را در یک اتاق نسبتا بزرگ قرار دهید، معمولا از یک میز عسلی بین مبل ها یا مجسمه های تزئینی و آباژورهای ایستاده برای پرکردن اتاق استفاده می کنید. از آنجایی که روی مبلمان ال بین صندلی ها فضای خالی وجود ندارد، امکان این نوع چیدمان از بین می رود و همچنان فضای خالی زیادی باقی خواهد ماند. در نتیجه این مبلمان برای نشیمن های خیلی بزرگ مناسب نیست.

آیا خرید مبل مزیتی دارد؟

حالا که در مورد مشکلات مبل صحبت کردیم، درست خواهد بود که در مورد مزایای این مبلمان صحبت کنیم. مبلمان ال معمولا ارزان تر از مبل های رسمی هستند. مبلمان ال را می توانید در رنگ ها و پارچه های مختلف پیدا کنید و این تنوع به شما اجازه می دهد که از مبلمان ال در دکوراسیون های مختلف استفاده کنید.

اگر عاشق لم دادن جلوی تلویزیون هستید، El Furniture را دوست خواهید داشت. در یک روز خنک پاییزی، کافی است پنجره را کمی باز بگذارید و زیر یک پتوی نرم روی مبل خزیده و فیلم مورد علاقه خود را از تلویزیون تماشا کنید. راحتی و صمیمیت این مبلمان تقریباً در هیچ مبل دیگری یافت نمی شود.

نکاتی برای انتخاب مبل

با وجود تمام مشکلات مبل ال شکل، شاید این مبل برای خانه شما مناسب باشد. پس بهتر است در هنگام خرید این نوع مبل، نکاتی را بدانید. به این ترتیب می توانید از این مبل در بهترین مکان استفاده کنید.

به دکوراسیون بالا بروید

اگر واقعاً می خواهید از مبل ال در خانه خود استفاده کنید، بهتر است مبل باکیفیت را ترجیح ندهید. زیرا این سبک با مبل های کلاسیک عمیق و بزرگ که معمولا دسته و تاج های استادانه ای دارند سازگار است. از طرفی دکوراسیون مدرن برای مبل بسیار مناسب است. شما می توانید جلوه مبل خود را با دکوراسیون مدرن و شیک جلوه دهید.

اندازه و ابعاد مبل مورد نیاز خود را بدانید

اگر کاناپه ای متناسب با اندازه اتاق نشیمن خود انتخاب کنید، مشکلی با مبل نخواهید داشت. مبل شما نباید آنقدر بزرگ باشد که به دیوار وصل شود. علاوه بر این، از آنجایی که امکان جداسازی قسمت های مختلف مبل وجود ندارد، بهتر است از مبل کوچک در یک اتاق بزرگ استفاده نکنید تا فضای زیادی باز نشود.

به کیفیت ساخت توجه کنید

این نکته هنگام خرید هر نوع مبل و نه فقط مبلمان الی اهمیت دارد. مبل علاوه بر ظاهر زیبا باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. برای لذت بردن طولانی مدت از یک مبل زیبا به کیفیت پارچه، چوب، نرمی و راحتی مبل توجه کنید.
اطلاعات بیشتر:  https://farazandefurniture.com/انواع-مبل-ال/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد