گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

آیا می خواهید آکواریوم دبی خود را افزایش دهید؟ ابتدا باید این را بخوانید


قسمت جنوبی برج را به گونه ای ساخته اند که مساحت زیادی داشته باشد، در نتیجه این بخش گرمای زیادی را دریافت می کند و باعث می شود که در فصل تابستان حرارت کاهش یابد. این پارک دارای تعداد زیادی سرسره آبی صاف و مارپیچ با ارتفاع و شیب های فرق دارد که هریک برای سلیقه ای خاص طراحی شده اند. مجتمع تجاری الغریر نیز می تواند مقصد خوبی برای خرید سوغاتی از دبی باشد چرا که بیشتر محصولات و کالاها را عرضه می نماید و قیمت های مناسبی هم دارد. به گزارش دیار سلمان، فروشگاه های رنگارنگ که محصولات مختلفی را به فروش می رسانند چشم هر بیننده ای را خیره می نماید. این قسمت به صورت روباز طراحی شده که علاوه بر فروشگاه های پوشاک، دارای رستوران و کافه است. علاوه بر شما، کودکان هم میتوانند با محیطی که مخصوص آنها طراحی شده، خود را به چالش بکشند و روی مهارتهایشان تمرکز کنند. اگر سابقه استفاده از خطوط سبز رنگ و قرمز رنگ مترو دبی را داشتید و با موضوعی مواجه شدید، مراتب را از طریق بخش نظرات در انتهای این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت به اشتراک بگذارید تا از تجارب شما، هموطنان دبی گرد نیز استفاده کنند. برای اطلاع از بهترین و جذابترین راهنما درباره مقصدهای گردشگری ایران و سایر نقاط جهان، هرروز با مجله گردشگری سفرمارکت همراه باشید. بهترین راه برای رسیدن به بازار مرشد دبی، میدان جمال عبدالناطر است که اگر به سمت غرب این میدان حرکت کنیم به خیابان سخبه می رسیم. خوشبختانه در این نقطه از شهر هتل های با کیفیت زیادی وجود دارند که تنوع قیمتی آنها باعث شده برای انتخاب یکی از آنها دچار مشکل نشوید. این قطعات وزنی تقریبا به اندازه 2 تن دارند که باعث می شوند ارتعاشات را در دکل کاهش دهد. در این سالن سرپوشیده برفی هر روزه حدود ۳۰ تن برف مصنوعی از آسمان مصنوعی این سالن روی زمین میبارد تا دختران و پسران بتوانند آزادانه در کنار هم اسکی کنند.

File:مرکز خرید دبی مال، بزرگترین مرکز خرید جهان The Dubai Mall 34.jpg - Wikimedia Commons نگران نباشد، در دهکده دبی، کارناوال و جشنوارههای زیادی از کشورهای مختلف برگزار میشود، که شور و شوق خاص خودشان را دارند.عروسک گردانی خیابانی: هنگام قدم زدن در سالن و خیابانهای شهرک، افراد زیادی را میبینید که لباس های عروسکی بزرگی به تن کردهاند و قصد شادی شما را دارند. این بازار مجموعه ای از فروشگاه های مختلف با اجناس متفاوت است. این مرکز خرید در بخش پایینی دبی واقع شده که داری انواع فروشگاه ها و سوپرمارکت ها و رستوران های ارزان قیمت بوده و ایرانیان زیادی برای خرید به آن مراجعه می کنند. همین طور برای تهیه ارزانترین بلیط هواپیما دبی می توانید به پنل رزرواسیون یابکس مراجعه کنید. در طول روزهای هفته، پارکینگ فقط 4 ساعت رایگان است اما اگر بلیط اسکی را نشان دهید، قابل تأیید است. باید توجه داشته باشید که قیمت عمده فروشی با قیمت جزئی فروشی در دبی بسیار متفاوت است. با فلایتیو همراه باشید. سوئیت مورد نظر 335 متر است و 4 بزرگسال به همراه دو کودک می توانند از آن استفاده کنند. در این بخش 3 بزرگسال و 2 کودک می توانند اقامت کنند. به دلیل محبوبیت منطقه دیره، به خصوص بازار مرشد، گردشگران فراوانی گرایش به اقامت و رزرو هتل در این منطقه را دارند. این سوئیت ها شامل 3 اتاق خواب می شوند و ابعادی به اندازه 670 متر دارند و در آن ها می توانید از سالن نشیمن، تخت خواب های کینگ، میز غذاخوری و منظره رو به دریا استفاده کنید. این سوئیت ها ابعادی به اندازه 670 متر دارند و سه اتاق خواب هم در آن ها در نظر گرفته شده است. دو لایه بافت در نمای برج وجود دارد که برای محافظت برج از گرمای هوا شصت سانتی متر از یکدیگر فاصله دارند. این برج ارتفاعی به اندازه 321 متر دارد و با اینکه آن را به عنوان یک هتل می شناسند، اما 39 درصد فضای آن به صورت مسکونی نیست.

جالب است که بدانید این اتاق ها را صورت پیش ساخته به سازه متصل کرده اند. آماده شوید که از نمایش پدیده رژه پنگوئن ها شگفت زده شوید و از برخوردهای جالب و تجربیات هیجان انگیز با پنگوئن اسکی دبی لذت ببرید. اگر بهدنبال خلق خاطرهای فراموشنشدنی و تجربهای تکرارنشدنی و سرشار از هیجان و لذت هستید، برنامه «شنای سلطنتی» در دلفین بی دبی را از دست ندهید. آشنایی فروشندگان به زبان فارسی باعث شده که بتوانید خرید بی دردسر و راحتی داشته باشید. این هتل مجهز به تمام امکانات رفاهی (از جمله استخر، زمین تنیس و گلف و..) است و می توانید اوقات بی نظیری برای شما بسازد. با تهیه این بلیط در تاریخ و ساعت مشخص شده، می توانید وارد موزه شوید و از تمام قسمت ها بازدید کنید. تجهیزاتی مانند اسکی و کاپشن همراه با بلیط ارائه میشود و میتوانید تجهیزات را از فروشگاههای اطراف زمین اسکی خریداری کنید. این هتل که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مسافرین ارائه می نماید یکی از اصلی ترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید. زعفران نگین و سرگل صادراتی؛ بهترین انواع زعفران صادراتی میباشند. این ساحل طولانی و پوشیده از ماسههای سفید، در جنوب ساحل جمیرا قرار دارد و نهتنها مکان مناسبی برای حمام آفتاب است بلکه یکی از جاهای دیدنی دبی و ازجمله جاذبههای گردشگری برای کسانی است که علاقهمند کایتسواری، چتربازی و انواع ورزشهای آبی هستند.

این سوئیت ابعادی به اندازه 170 متر مربع دارد. خدمات این بخش شامل ترانسفر فرودگاهی رایگان، حمام های بزرگ با جکوزی، اسپا، اتاق های غذاخوری، دسترسی به پارک آبی وایلد وادی، تراس، ساحل خصوصی و دسترسی به کلاب ساحل سامرسالت می شوند. از دیگر امکانات اقامت در برج العرب دبی می توان به استفاده از کلاب ساحل سامرسالت، پارک آبی وایلد وادی، اسپا، حمام، تراس، چک این و چک اوت از داخل اتاق، جکوزی، تلویزیون با کنترل از راه دور، باشگاه کودکان سندباد، اینترنت رایگان، موسیقی و … اقامت در این سوئیت باعث می شود تا نمایی 180 درجه ای از دریا داشته باشید. در این مطلب قصد داریم تا درباره این سازه زیبا صحبت کنیم، پس با مجله گردشگری یابکس همراه باشید. در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره برج العرب دبی صحبت خواهیم کرد. برای ساخت این برج طراح با مشکلات زیادی روبه رو بوده است که در ادامه شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد. برای ورود به زمین اسکی، افراد زیر بیست و یک سال باید فرم سلب مسئولیت را به همراه داشته باشند که توسط قیم خود امضا شده است. با اینکه این هتل در ابتدا به عنوان بلندترین هتل دبی بود، اما سازه هایی با ارتفاع بلندتر در سال های بعد در این شهر ساخته شدند. برج العرب دبی که به عنوان یک هتل 7 ستاره شناخته می شود، دارای رستوران های متنوع، یک تراس بزرگ و سواحل زیبا است.

امروزه، امارات یکی از بزرگترین بازارهای طلا در جهان است و تقریباً ۲۵٪ از تجارت جهانی آن را تشکیل میدهد. در دهکده جهانی دبی شما عزیزان می توانید در مساحتی در حدود ۱ میلیون متر مکعب به دیدن دیدنی های کشورهای مختلف بپردازید مثلا می توانید برج ایفل را از نزدیک ببینید یا در غرفه چین به دیدن شهر ممنوعه بپردازید و یا از معابد تایلند و دیگر کشورهایی که در دهکده جهانی دبی غرفه دارند دیدن کنید و عکس های یادگاری بگیرید. برگزاری جشنهای مختلف در منازل و مکانهای مختلف به همراه اعضای خانواده، فامیل و دوستان و چراغانی این مکانها، از دیگر سنتهای شیعیان پس از یک ماه روزهداری است. پارک آبی آکواونچر دبی که در آنتلانتیس پالم جمیرا، در جزیره معروف دبی ساخته شده، یکی از مکانهای عالی برای خنک شدن بعد از چند روز خرید و گشت و گذار است. وجود سالن مد که پوشاک های مختلف از برندهای برتر را نمایش می دهد به یکی از مکانهای جالب مرکاتو تبدیل شده است. در این بخش یاد میگیرید که چگونه تعادل خود را در طول مسیر حفظ کنید، چگونه از پیچوخمهای مسیر عبور کنید و چگونه سرعت خود را در شرایط مختلف کنترل کنید. این سرگرمی ساده به نظر میرسد؛ اما وقتی در یک کالسکه دونفره معلق قرار میگیرید و وارد هتل ترانسیلوانیا میشوید، با شگفتیهای حیرتآوری موجه میشوید که قدری شما را میترسانند.

هتل ۱ستاره رهاب با توجه به امکانات ضعیف و ساده اما با قیمت مناسب و مقرون به صرفه، اغلب جهت سفرهای کاری و ضروری مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از ایرانیان به دلیل تنوع و ارزانی کالاها و همچنین به دلیل اینکه بیشتر مغازه های این بازار متعلق به ایرانیان ساکن دبی می باشد، ترجیح می دهند اغلب خرید ها و سوغاتی های خود را از این بازار انتخاب کنند. به شما پیشنهاد میکنیم که قبل از بازدید به وبسایت آکواریوم دبی سر بزنید و با مراجعه به بخش پیشنهادها از آخرین تخفیفها مطلع شوید.آکواریوم دبی برای بازدید گروههای ۲۵ نفره یا بیشتر نیز تخفیفهای خوبی در نظر میگیرد. بهمنظور پرداخت جریمه مترو دبی بایستی به سایت آر تی آ مراجعه کرده و شماره جریمه و کارت نول را وارد کنید تا بتوانید جریمه را پرداخت نمایید. به طور کلی پس از پرداخت هزینهها، شما میتوانید ۳ تا ۴ ساعت از زمان سفر خودتان به شهر دبی را با انجام ورزشهای مفرح و جذاب در پیست اسکی دبی سپری نمایید. بانک DNA از بخشهای جذاب این طبقه است. در طبقه هفتم نیز به برگزاری جلسات، کنفرانسها یا تصویربرداری حرفهای اختصاص دارد. رستوران های فست فود مثل برگر کینگز و غذای فرنگی نیز در این بازار وجود دارد. البته با وجود دمای بالای شهر دبی استفاده از این تیرها می توانست مشکلاتی ایجاد کند، با این حال آن ها موفق شدند تا با استفاده از مهارهای متحرک این مشکل را حل نمایند. البته واگنهای کلاس طلایی هم در مترو دبی وجود دارد که برای استفاده از این اماکن باید نول کارت طلایی تهیه کنید.

این چرخ فلک ظرفیت 1400 مسافر را دارد که در 48 اتاقک جای داده می شوند. اما این موضوع جای نگرانی ندارد چرا که باید گفت که کسب درآمدهای بالای در این شهر بسیار راحت است و با داشتن مهارت در شغلی به راحتی میتوانید در این شهر به درآمد بالایی برسید. این بخش که سرزمین کودکان نام دارد، همه اسباب بازی های سرگرم کننده کودکان را در خود جای داده است. هوموس گوآکاموله، اوزی پفکی مرغ، بطاطا حره و کروسان کنافه تنها گوشهای از منوی متنوع رستوران هستند.رستوران جیا: «جیا» (Gia) که در طبقه همکف قرار دارد، محلی ایدئال برای چشیدن طعم غذاهای لذیذ ایتالیایی با چشمانداز فواره دبی است. همین طور برای راحتی مهمانان یک منوی بالش شامل 17 نوع بالش مختلف در نظر گرفته شده است که مهمانان بالشی که برای آن ها مناسب تر است را انتخاب کنند. این پارک شگفت انگیز داخل یک پاساژ ساخته شده است و منطقه ای به مساحت ۲۲،۵۰۰ فوت مربع است، که شامل یک پارک برفی عالی، پنج سراشیبی با ارتفاع و اندازه های مختلف و یک منطقه اسکی واقعا بزرگ است. این بازار در منطقه کرامه شهر دبی واقع گردیده است. باغ معجزه واقعاً یک معجزه است. در هر گوشه از باغ معجزه، خانهها، حیوانات، اشیاء، وسایل نقلیه و مسیرهایی را مشاهده میکنید که همگی از جنس گل هستند. در باغ گل و دهکده جهانی دبی، مجسمهی بانوی شناور وجود دارد که در حالت درازی روی هوا قرار دارد. این پارک آبی در دبی از امنیت بسیار بالایی دارد و بدون هیچ نگرانی شما میتوانید از تفریح در این پارک آبی لذت ببرید.بازی های آبی این مجموعه برای زنان باردار و کودکان نیز مناسب است. تله کابین این پارک مسافت هیجانانگیز ۲.۳ کیلومتر را ظرف سی دقیقه طی میکند و شما در این مدت از فاصله سی متری زمین فرصت دارید تا به اندازه کافی از مناظر پیشرو لذت ببرید و عکس و سلفیهای جذاب بگیرید.

در کیدزانیا ۷۰ شغل مختلف در نظر گرفته شده است که کودکان می توانند شغل مورد علاقه خود را انتخاب کنند و از لحظات خوش و به یادماندنی این فضای لوکس و زیبا نهایت لذت را ببرند. مجموعه الماس زعفران یکی از فروشنده های زعفران در دبی است که شما می توانید به روش های مختلف با این مجموعه همکاری داشته باشید. در این قسمت به کمک روش های مختلف درمانی مانند مدیتیشن و احساس درمانی به شما کمک می شود بین روح و جسم خود ارتباط بهتری برقرار کنید و در یک کلمه حالتان بهتر شود. استفاده از تاکسی های اینترنتی نیز روش دیگری است که شما را به بازار مرشد می رساند. این برج که نماد شهر دبی است، بیشتر به خاطر معماری بینظیری که دارد در جهان به شهرت رسیده است. یکی از مزایای بازار مرشد دبی این است که اجناس متنوع و ارزانی دارد که تقریباً دست خالی برگشتن از آنجا را غیرممکن می سازد. در آنجا همچنین پارک برفی (Snow Park)، با انواع سرگرمیها منتظر شما است. از آنجا که اخذ مجوزها بسیار هزینهبر است، افراد از طریق شرکت ها و نهادهایی که مجوز ها را دارند اقدام به صادرات زعفران مینمایند. اخذ مجوزها و داشتن کارت بازرگانی از ملزومات صادرات زعفران است. با اینکه نور آفتاب از این بخش عبور می کند، اما با این حال گرمای زیادی نمی تواند وارد بخش داخلی اتاق ها بشود و همین طور به دلیل اینکه مقدار زیادی از انرژی به طرف بیرون بازتاب می شود در نتیجه سایه ایجاد شده باعث خنک نگه داشتن برج می شود. ولی اگر شما نمی خواهید که از ماشین برای رفتن به موزه آینده در دبی استفاده کنید شما می توانید با استفاده از مترو به این بنای زیبا بروید. کسی نیست که این موزه را ببیند و نپرسد که شعر روی موزه آینده دبی چیست.

مالک برج العرب دبی چه کسی است؟ یکی دیگر از هیجان انگیزترین بخش های آکواریوم دبی، لمس و غذا دادن به سفره ماهی ها است. در این فروشگاههای آنلاین انواع گوناگونی از کالا با قیمتها و کیفیتهای متفاوت عرضه میشوند و شما میتوانید به راحتی و بدون نیاز به حضور واقعی کالای دلخواه را انتخاب و سفارش دهید. در این بازار انواع کیف و کفش ، پوشاک ، صنایع دستی و اسباب بازی با قیمتهای ارزان و مناسبی به مسافران و گردشگران تور دبی عرضه میشود .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. این بازار که از مراکز خرید دبی میباشد با قیمت های خوب و ارزان و مناسب مسافران تور دبی و ایرانیان زیادی را جذب خود کرده . در این هتل بخش های لاکچری زیادی دیده می شود. در سال ۱۹۴۹ میلادی یک تاجر کویتی به نام مرشد العصیمی در این محل بازار کوچکی را دایر نمود و به همین دلیل نام مرشد را بر روی این بازار گذاشتند که به عربی سوق مرشد نامیده می شود. در واقع شهر دبی در بزرگترین شهر امارات متحده عربی به حساب میآید، تور دبی در این میان جایگاه بسیار زیادی دارد و هر سال گردشگران زیادی نه تنها از کشور خوبمان ایران بلکه از سایر نقاط مثل کشورهای اروپایی و آمریکایی به این کشور زیبا از سفر می کنند. در سایر محله های دبی هم مراکز خرید خاص خودشان را پیدا می کنید. همچنین برای اینکه بتوان از احتمال وقوع سیل هم پیشگیری کرد، چندین بلوک بتنی روی سنگ ها قرار گرفتند که درون آن ها سوراخ هایی ایجاد شده بود و همانند یک اسفنج عمل می کنند. طراحان برج تلاش کردند تا لایه ای از سنگ های بزرگ در این مکان ایجاد کنند. اگر بخواهیم دقیق تر توضیح دهیم باید بگوییم که دمای هوای شهر دبی می تواند تا 50 درجه هم برسد، در حالی که دمای داخل این سازه 23 درجه است و در این حالت یک اختلاف دما ایجاد می شود و در نتیجه اختلاف فشار به وجود می آید.

در حالی که در بازارهای عمده فروشی زعفران در دبی قیمت ها بسیار ارزان تر است. قیمت هر کارت ۴ درهم و ۲ کارت، ۶ درهم است. • برای افراد غیر بومی دبی 200 درهم هنگام ورود، 160 درهم از طریق رزرو آنلاین. Moscow Max ممکن است به مزاج بسیاری از افراد خوش نیاید. در واقع این سوئیت ها برای افراد مشهور یا مهم استفاده می شوند. برای بازدید از این موزه می توانید هر روزه از ساعت 10 صبح تا 6 عصر به بازدید از این موزه بپردازید. ساعت کار این مرکز خرید در روزهای هفته از 10 صبح تا 10 شب و در آخر هفته ها تا 12 شب می باشد. اگر بخواهیم نگاهی به روزهای هفته بیاندازیم، باید گفت که شنبه و یکشنبه به عنوان شلوغ ترین روزهای بازار به حساب می آید و اگر از قصد دارید تا در زمان های خلوت به سراغ این بازار بروید، می توانید روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه را برای بازدید از این بازار انتخاب کنید. هنگام بازید از باغوحش زیر آب دبی از سه منطقه زیست محیطی عبور میکنید. مجتمع تجاری فستیوال سیتی دبی یا شهر جشنواره، نام منطقه تفریحی، تجاری و مسکونی در دبی است. این فضا خیلی به سبک زندگی جمیرا مرتبط است. این برج مشهور در فاصله 15 کیلومتری ساحل منطقه جمیرا ایجاد شده است. چشم انداز این سوئیت منظره پالم جمیرا و مارینای دبی است. سوئیت هایی که در این بخش هستند، ابعادی به اندازه 170 متر مربع دارند و قرارگیری آن ها در بخش بالایی برج هم باعث شده تا چشم انداز بسیار زیبایی از دریا داشته باشند. رنگ این قطعه سفید رنگ هر یک ربع در طول شب عوض می شود و همین موضوع باعث می شود تا چشم اندازی زیبا برای کسانی که از بیرون برج را می بینند، ایجاد شود.

این پوشش، به برج ظاهری بادبانی میبخشد و در طول شب رنگ آن به صورت دورهای تغییر میکند تا جلوهای منحصربهفرد ایجاد شود. یکی دیگر از نکاتی که باید بدانید این است که ساعت ۱۲ ظهر و ۷ شب به عنوان شلوغ ترین زمان های بازار مرشد به حساب می آید. این تاکسیها از ساعت هفت تا ۲۲ فعال هستند.مترو: شما میتوانید از طریق ایستگاه متروی داماک (Damac Metro Station) با ۹ دقیقه پیادهروی یا ایستگاه مترو «دبی مارینا مال» (Dubai Marina Mall) با ۱۲ دقیقه پیادهروی خود را به چرخ و فلک دبی برسانید. مدتزمان اجرای هر نمایش ۶ حدود دقیقه است. • مدت زمان برای این تفریح 25 دقیقه است. اگر از آن دسته افرادی هستید که غیر از غذای ایرانی نمی توانید چیز دیگری میل کنید، توصیه می کنیم در مدت گشت وگذار در بازار مرشد سری به رستوران ایرانی درویش بزنید؛ رستورانی که بهترین غذاهای ایرانی را با کیفیت بسیار بالایی سِرو می نماید. وایلد وادی Wild Wadi Waterpark Dubai از بهترین پارک های آبی دبی است که فضای روباز دارد. این سوئیت از جمله لاکچری ترین سوئیت های این برج به شمار می رود و ابعادی به اندازه 780 متر دارد. این مرکز به شما فرصت عکاسی می دهد و وقتی به بیرون آن نزدیک می شوید شبیه یک گورستان مصری مجسمه غول پیکر می بینید داخل آن پر از واحدهای تجاری و مغازه هایی است که به سبک خاورمیانه چیده شدهاند. در واقع، دبی که اکنون از آن بازدید می کنید و می بینید، آن چیزی نیست که همیشه بوده است، شما این فرصت را خواهید داشت که به گذشته سفر کنید و زندگی دبی را در دوران اولیه آن تجربه کنید. برای آنها که میخواهند تجربه شگفتانگیز شنا کردن با دلفینها را تجربه کنند این قسمت یکی از جذابترین بخشهای این مجموعه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد