گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

بهترین قالب آموزشی وردپرس


بهترین قالب آموزشی وردپرس چیست؟ یک قالب حرفه ای برای وب سایت آموزشی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ اگر قصد راه اندازی یک وب سایت آموزشی را دارید، در این مقاله با ما همراه باشید، ویژگی های بهترین قالب آموزشی را بررسی کرده و بهترین قالب آموزشی وردپرس را به شما معرفی کنیم. همچنین در پایان مقاله به شما آموزش می دهیم که کدام قالب را با امکانات مورد نظر خود می خواهید. برای طراحی استفاده کنید.

جنبه های کیفیت آموزش حرفه ای

بهترین قالب آموزشی وردپرس قالبی است که تمامی نیازهای یک وب سایت آموزشی را برآورده کرده و نیازهای مدیران و اساتید را برآورده کند و علاوه بر آن کاربران و کارآموزان به راحتی و بدون مشکل از آن استفاده کنند. در ادامه به برخی از ویژگی های مورد نیاز برای یافتن قالب مناسب برای مناطق مختلف می پردازیم.

1- بهینه سازی سرعت کد و قالب

هر چقدر هم که یک قالب خوب و جامع باشد، اگر سرعت بارگذاری پایین باشد، هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. کاربران بیش از 3 ثانیه منتظر نمی مانند تا یک صفحه بارگذاری شود و اگر صفحه در این مدت بارگذاری نشد، صفحه شما را می بندند و به سراغ رقبای شما می روند. به علاوه در سال های اخیر این موضوع از نظر موتورهای جستجو اهمیت پیدا کرده است و سایت هایی که سرعت ندارند رتبه خوبی در نتایج کسب نمی کنند. بنابراین سرعت باید در اولویت باشد و نباید از آن غافل شد.

2- ظاهر و پاسخگویی قالب

همانطور که می دانید در هر وب سایتی به خصوص وب سایت آموزشی لازم است که کاربر را به وب سایت جذب کنیم تا او بخواهد از آموزش های ما استفاده کند. حال اگر این سایت گرافیک و چیدمان مناسبی نداشته باشد و کاربران نتوانند به راحتی با آن تعامل داشته باشند، هر چقدر هم تلاش کنیم به نتیجه دلخواه برای جذب کاربر نخواهیم رسید.

همچنین اکثر افراد هنگام خرید یک قالب فقط به نسخه دسکتاپ نگاه می کنند و نسخه موبایل را فراموش می کنند. به خاطر داشته باشید که تقریبا 70 درصد از کاربران از طریق تلفن همراه به وب سایت شما دسترسی دارند. بنابراین عدم پاسخگویی به استاتوس از دست دادن تعداد زیادی از کاربران است...!

همانطور که در بالا ذکر شد، قبل از خرید یک قالب، قالب را به طور کامل بر روی نسخه های موبایل و دسکتاپ اجرا کنید و محتوا، دسترسی، گرافیک و غیره را بررسی کنید. آن را بررسی کنید. توجه داشته باشید که اگر به دنبال دستیابی به اهداف زیادی هستید، این قالب برای شما مناسب نیست.

3- داشتن امکانات کافی برای آموزش

برخی از قالب ها (مثلا Woodmart) بسیار پر امکانات هستند، اما برای سایت های آموزشی مناسب نیستند. زیرا بسیاری از امکانات این قالب ها عملاً هیچ کاربردی برای یک وب سایت آموزشی ندارند و فقط یک بار اضافی بر روی وب سایت هستند و قالب را سنگین می کنند.

این قالب برای یک سایت آموزشی مناسب است که فقط برای این منظور طراحی شده است و همه چیز برای گرفتن بهترین نتیجه عالی است.

4- نیازی به لوازم جانبی زیاد نیست

پلاگین ها به ما کمک می کنند تا ویژگی های مرتبط را به راحتی در سایت خود ایجاد کنیم. امروزه افزونه ها به گونه ای شده اند که تقریبا برای هر نیازی یک افزونه وجود دارد و می توانید با یک افزونه آن را در سایت خود اجرا کنید. اما باید در نظر داشته باشید که هر پلاگین باعث ایجاد بار در سایت و هاست می شود و پس از مدتی خواهید دید که سایت شما بسیار سنگین و کند است.

همانطور که در بالا ذکر شد، بهترین قالب آموزشی وردپرس، تمی است که تمام جنبه های یک سایت آموزشی را پوشش دهد. در این حالت برای پیاده سازی هر ویژگی نیازی به نصب پلاگین ندارید.

5- پنل تنظیمات حرفه ای

یکی از ویژگی های مهم برای مدیران سایت، کنترل کامل بر روی قالب ها است. هر وب سایت ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و بسیاری از عناصر پیش فرض قالب باید کنترل شوند تا به وب سایت ایده آل دست پیدا کنید. یک تم حرفه ای معمولا به مدیر سایت اجازه می دهد تا تمام عناصر را کنترل کند.

6- سازگار با صفحه ساز Elementor

حتما با صفحه سازهای ویژوال کامپوزر و المنتور آشنایی دارید، در گذشته اکثر وب سایت ها روی ویژوال کامپوزر کار می کردند و سازگاری با این صفحه ساز یکی از مزیت های قالب محسوب می شد، اما امروزه صفحه ساز المنتور از ویژوال کامپوزر پیشی گرفته است و به دلیل بهتر. عملکرد و ویژگی های به روز شده اولین انتخاب قالب های صفحه آرایی.

بنابراین سازگاری کامل یک قالب با سایت ساز المنتور یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که یک قالب آموزشی خوب وردپرس باید داشته باشد.

معرفی بهترین قالب های آموزشی وردپرس

خوب حالا که ابعاد مختلف یک قالب وب سایت مدرسه مناسب را دیدیم، وقت آن رسیده است که چند قالب در این زمینه ارائه دهیم تا در هنگام مرور آنها بتوانید ویژگی های ذکر شده و همچنین نیازهای وب سایت خود را بررسی کنید.

بهترین تم علمی وردپرس و تم جنگل

قالب Forest بزرگترین منبع خرید قالب و افزونه های وردپرس در جهان است و شاید برایتان جالب باشد که بدانید پرفروش ترین پوسته آموزشی وردپرس از قالب Forest پوسته Eduma است.

اما اگر به دنبال بهترین قالب آموزشی وردپرس هستید، این قالب را پیشنهاد نمی کنیم! زیرا قالب ادوما به دلیل امکانات زیاد کمی سنگین است اما برعکس وجود این امکانات برای سایت و به خصوص سئوی سایت شما مضر خواهد بود! البته اگر با دیدن این قالب احساس کردید که به تمام امکانات این قالب نیاز دارید می توانید از آن استفاده کنید اما طبق تجربه من فکر می کنم 90 درصد وب سایت های آموزشی در ایران این قالب را دارند. ضروری. به خصوص در ابتدا اگر می خواهید یک وب سایت آموزشی راه اندازی کنید، این بهترین است. الگویی را انتخاب کنید که ساده، واضح و بسیار مطلوب باشد.

بهترین قالب های آموزشی وردپرس در ایران

از دیدگاه کاربران ایرانی بهترین قالب آموزشی وردپرس بدون شک قالب دستیار است که در بین بیش از 6000 قالب آموزشی فروخته شده در جکت، پرفروش ترین قالب است. این قالب کاملاً مطابق با سبک و سلیقه ایرانیان طراحی شده است و تقریباً تمامی نیازهای یک وب سایت آموزشی را پوشش می دهد. علاوه بر این از نظر سئو و بهینه سازی کد ارتباط بسیار خوبی دارد، پنل مدیریت با وجود امکانات عالی بسیار ساده، سبک، کاربر پسند و از نظر طراحی ساده است، از طرفی این قالب کاملا باز است. منبع و برای کسانی که می خواهند این قالب را کدنویسی کنند ویرایش و سفارشی سازی آسان است. تمامی این ویژگی ها این قالب را به پرطرفدارترین قالب آموزشی در ایران و اولین انتخاب برای اجرای آموزش تبدیل کرده است. سایت اینترنتی.

بهترین قالب استادیار وردپرس از دیدگاه تیم Websoft 3

بر اساس ویژگی هایی که در بالا به آن اشاره کردیم، قالب دستیار از نظر ما بهترین انتخاب است. علاوه بر این، قالب امپراتور دارای الزامات فنی و کدنویسی مشابه با قالب دستیار معلم است و تفاوت اصلی در شکل و ظاهر آن است، بنابراین گزینه اول Teacher Assistant و گزینه دوم Teacher Assistant است. قالب های منتخب Emperor Websoft 3 جزو قالب های آماده وردپرس هستند اما ... (ادامه در زیر)

فراتر از قالب...! پیشنهاد ویژه

هر چقدر هم که قالب های آماده خوب باشند، هرگز نمی توانند سلیقه و نیاز شما را برآورده کنند! بنابراین، اگر توانایی کدنویسی و طراحی قالب های وردپرس را دارید، می توانید قالب دلخواه خود را طراحی کنید یا قالب های موجود را ویرایش کنید و آن ها را بر اساس نیاز خود سفارشی کنید. در پروژه هایمان گاهی از قالب های آماده مانند استادیار استفاده می کنیم اما پس از ویرایشی که روی کد قالب اعمال می کنیم، قالب شبیه استادیار نیست و قالب خاصی به نظر می رسد.

بنابراین با یادگیری کد نویسی و طراحی قالب وردپرس می توانید قالبی با شکل و تصویر و ویژگی های مورد نظر خود طراحی کنید، حتی اگر از قالب های آماده استفاده می کنید، می توانید قالب ها را ویرایش و شخصی سازی کنید. در ادامه به معرفی یک منبع مناسب برای آموزش طراحی قالب وردپرس نیز می پردازیم...

آشنایی با آموزش طراحی قالب وردپرس

در آموزش تخصصی طراحی قالب وردپرس Zhalet.com  به صورت کاملا کاربردی و پروژه محور می آموزیم که چگونه از ابتدا یک قالب آموزشی حرفه ای طراحی کنیم. قالبی که ما در نهایت طراحی می کنیم در سطح قالب های تجاری وردپرس مشابه قالب Master Assistant و در برخی موارد حتی فراتر از امکانات قالب Master Assistant می باشد. بدون شک پس از حضور در این دوره می توانید بهترین قالب آموزشی وردپرس را با توجه به نظر خود طراحی کنید و از استفاده از آن لذت ببرید.

تاکنون بیش از 800 نفر این دوره را گذرانده اند و نحوه طراحی قالب های سفارشی وردپرس را یاد گرفته اند. رضایت 100 درصدی دانشجویان این دوره بهترین کیفیت آن را نشان می دهد، بنابراین توصیه می کنم بر روی تصویر زیر کلیک کرده و نظرات شرکت کنندگان این دوره را مشاهده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد