گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

طرز تهیه کوکوسبزی


1 عدد

2 تا 3 عدد گردو (اختیاری).

اندازه (اختیاری) 2 قاشق غذاخوری

3 عدد تخم مرغ

زردچوبه، فلفل سیاه، نمک، روغن در صورت نیاز

طرز تهیه کاکائو گیاهی

فاز اول

برای تهیه کوکو مجلسی ابتدا میوه خرما را که شامل جعفری، گشنیز، تره و شوید تمیز کنید. سپس در ظرفی می ریزیم و خوب می شوییم و در آبکش می گذاریم. سپس روی پارچه ای که از قبل سفت کرده ایم می ریزیم تا آب آن را بگیرد.

مرحله دوم

سپس سبزی ها را داخل خردکن بریزید و بعد از خرد کردن از دستگاه خارج کنید. سپس سبزیجات را در ظرفی بریزید و کنار بگذارید. پیاز را پوست گرفته و بشویید و روی تخته آشپزخانه به قطعات کوچک خرد کنید و به سبزیجات اضافه کنید.

درجه سوم

سپس آجیل ها را با چاقو خرد می کنیم تا در حین خوردن کوکو را با دندان حس کنید و (می توانید آسیاب کنید و به سلیقه خود ریز و پودر کنید) به مواد قبلی در ظرف اضافه می کنیم. بریزید، بشویید و بگذارید خشک شود.

Tor tin shirtless S بلند شو

نوبت انتگرال کوکو است. تخم مرغ ها را یکی یکی در ظرفی می شکنیم تا از سلامت آن ها مطمئن شویم سپس در ظرف حاوی مواد کاکائویی ریخته و با دست یا همزن برقی همه مواد را مخلوط می کنیم.

گام پنجم

سپس زرشک خشک را با زردچوبه و فلفل سیاه و کمی نمک به مخلوط کوکو اضافه می کنیم و مواد را خوب هم می زنیم تا یکدست شود.

مرحله ششم

بلافاصله تابه مورد نظر را روی آتش می گذاریم و به مقدار لازم روغن مایع برای سرخ کردن می ریزیم و حرارت را کم می کنیم و روغن را کم کم گرم می کنیم سپس تمام پودر کاکائو را یکدفعه اضافه می کنیم. سطح را با قاشق بپوشانید و بشقاب را بپوشانید.

گام هفتم

بعد از 5 دقیقه کوکو سبزی را چک می کنیم، وقتی یک طرف آن سرخ شد، آن را با کفگیر برمی گردانیم تا طرف دیگر هم سرخ شود. در همین حین گوجه ها را بشویید و با خیارشور روی تخته آشپزخانه برش دهید.

مرحله هشتم

نارگیل سبزی سرخ شده را در بشقاب مورد نظر می گذاریم و روی آن را با خیار سرخ شده و گوجه فرنگی یا سس گوجه فرنگی تزئین می کنیم و با نان سنگی یا نان باگت میل می کنیم.

ادامه نوشته: https://bepazeem.com/recipes/طرز-تهیه-کوکو-سبزی/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد