گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

برای رسیدن به موفقیت تحصیلی با کمک استادبانک

وقتی به معلم خصوصی شدن یا شرکت در کلاس های خصوصی فکر می کنید، به چه چیزی فکر می کنید؟ انتظار دارید از طریق تدریس خصوصی چه خدماتی دریافت کنید؟ چه انتظاراتی از یک مربی شخصی دارید و چه فاکتورها و مزایایی باعث می شود به فکر استخدام مربی شخصی باشید؟

آیا به غیر از تصحیح نقاط ضعف و کمک به شما در قبولی در امتحان، انتظارات دیگری از معلم خصوصی دارید؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن کوتاه ترین مسیر را برای پیشرفت تحصیلی طی کنید؟ برای رسیدن به پیشرفت تحصیلی و موفقیت در تمام مدارس مهم، کنکور و امتحانات چه ابزارهایی لازم است؟

پاسخ به همه این سوالات به شما کمک می کند تا راه درست را انتخاب کنید. بستر پرداخت شهریه استادبانک بهتر و جامع تر از هر مرجع دیگری است. برای دریافت پاسخ تمامی این سوالات مهم کافی است 5 دقیقه با ما همراه باشید و موضوعات ارائه شده را تا انتها مطالعه نمایید.

انتخاب معلم خصوصی؛ سریع ترین راه برای یادگیری

گاهی برای رسیدن به موفقیت تحصیلی از روش های گران قیمت استفاده می کنیم. به عنوان مثال، برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر، ما می دانیم که بهترین راه رفتن به مدرسه است. اما برای ما مهم نیست که راه انتخابی برای یادگیری زبان انگلیسی سریع است یا نه. انتخاب اشتباه بسیار پرهزینه خواهد بود زیرا فرآیند یادگیری زمان زیادی می برد و ما باید برای تمام این مدت هزینه کنیم. اما از آنجایی که روش سریع تری به نام معلم خصوصی وجود دارد، نیازی به استفاده از روش هایی با هزینه های بالا و هزینه های طولانی مدت ندارید، با استفاده از مدرس خصوصی می توانید در زمان و هزینه کمتری به نتیجه مطلوب برسید. مثل مدرسه یا نه استفاده از درس خصوصی استادبانک کوتاه ترین و کارآمدترین راه یادگیری است.

برای یادگیری سریعتر و رسیدن به موفقیت تحصیلی، سایت تدریس خصوصی استادبانک برای هر درس و مهارتی که ممکن است با آن مشکل داشته باشید، اساتید قوی و تحصیل کرده جذب کرده است. اگر به روند جذب معلم خصوصی در سایت استادبانک و همچنین تمامی دوره ها و مهارت هایی که از طریق سایت آموزش داده می شود، تعجب کنید.

یک استاد قدرتمند استخدام کنید

پیدا کردن یک مربی شایسته که عضو یک پلتفرم آموزشی شناخته شده نباشد، بسیار دشوار است. استادبانک این بستر را در اختیار شما قرار می دهد که در آن می توانید از بین بیش از 2000 مدرس فعال و قوی در زمینه کلاس های خصوصی معلم شخصی مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای ایجاد این بستر، استادبانک از فیلترهای ویژه ای برای انتخاب معلمان استفاده کرده است. به عنوان مثال تمامی سوابق تدریس هر معلم در مراکز آموزشی مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته و تعداد دانش آموزان موفق نیز بررسی شده است. در این پلتفرم هر استادی تنها می تواند دروس مرتبط با رشته تحصیلی خود را تدریس کند و چندین سال تجربه تدریس این درس با متدولوژی های متفاوت را دارد.

در پروفایل هر مربی، تمامی امتیازات به صورت امتیاز و ستاره نمایش داده می شود. رزومه یا عملکرد هر معلم مشروعیت ارزشیابی را ثابت می کند و شما به راحتی می توانید اطلاعات این معلم را بررسی کنید.

یک معلم خصوصی برای یادگیری پیدا کنید

تشخیص و اعتماد کامل به یک معلم خصوصی دشوار است. اطلاعات حرفه ای و آموزشی معلم همیشه در اختیار شما قرار نمی گیرد. هیچ یک از موسسات و مدارس این همه اطلاعات را در اختیار شما قرار نمی دهند. با این حال، با پلتفرم استادبانک، می توانید تا حدی به طور کامل مربی خود را قبل از جلسه اول درک کنید.

برای ارزیابی کیفیت تدریس هر معلم می توانید از نظرات دانش آموزان کلاس قبلی خود در قسمت نظرسنجی استفاده کنید. برای سنجش سطح تجربه و تحصیلات هر معلم می توانید از اطلاعات موجود در سوابق تحصیلی و تدریس آنها استفاده کنید. با مشاهده نمرات و ستاره های هر استاد، می توانید عملکرد آنها را در جلسات تدریس خصوصی اندازه گیری کنید. در واقع استادبانک تمام اطلاعاتی را که برای یافتن استاد راهنما مناسب نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد و این یک مزیت برای این پلتفرم تدریس خصوصی است.

هزینه کلاس های خصوصی متناسب با بودجه دانشجو می باشد

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان، مهم است که آموزش خصوصی متناسب با توانایی های هر معلم باشد. آیا هزینه تدریس معلم با کیفیت تدریس او متناسب است؟ استادبانک شرایطی را ارائه می دهد که شما فقط برای مهارت های تدریس معلم مناسب هزینه می پردازید. زیرا استادبانک با توجه به صلاحیت و توان تدریس معلمی را جذب می کند و قیمت هر جلسه را بر اساس این مدارک تعیین می کند.

در استادبانک اساتید از یک ستاره تا پنج ستاره و VIP بر اساس عملکرد تدریس رتبه بندی می شوند. بنابراین، اگر کیفیت تدریس معلم برای شما مهم است، مثلاً برنامه هزینه و شهریه کلاس خصوصی، می توانید با مراجعه به رتبه بندی استاد و با توجه به میزان مورد نظر برای هر کلاس، معلم مناسب را انتخاب کنید.

آماده سازی کلیه مهارت های لازم برای فرصت های شغلی و یادگیری

چه موضوعات و مهارت هایی برای آموزش توسط معلم خصوصی نیاز دارید؟ اطمینان حاصل کنید که به راحتی به استادبانک دسترسی دارید. استادبانک دارای معلمان واجد شرایط برای کلیه مقاطع تحصیلی و کلیه دروس از مقطع ابتدایی تا متوسطه و همچنین دروسی مانند فیزیک و امتحانات مقدماتی می باشد. همچنین در استادبانک می توانید برای بسیاری از دوره های دانشگاهی از اساتید خبره بهره ببرید. برای دستیابی به شغلی پردرآمد می توانید به استادبانک مراجعه کرده و از آموزش مهارت های مختلف مانند زبان های برنامه نویسی و نرم افزارهای مختلف بهره مند شوید.

علاوه بر این، وب سایت معلمان زبان فرصت هایی را برای درخواست بورسیه کانادا، بورسیه آمریکا، بورسیه سایر کشورها، کار و کسب نمرات بالا در آزمون های آیلتس و تافل ارائه می دهد. استادبانک دارای اساتید خصوصی است که دروس اصلی مانند نرم افزار، زبان های خارجی، برنامه نویسی و موسیقی را تدریس می کنند.

برای رسیدن به موفقیت تحصیلی با کمک استادبانک

با ورود به پلتفرم آموزشی استادبانک، می توانید درخواست یک کلاس آموزشی خصوصی داشته باشید و از خدماتی مانند دسترسی به مجله آموزشی استادبانک برای مطالعه مقالات علمی و مقالات مشاوره در زمینه های مختلف و همچنین انتخاب آنلاین یا حضوری بهره مند شوید. مربی چهره - کلاس آموزش چهره. علاوه بر این می توانید از اپلیکیشن استادبانک برای مطالعه منابع مطالعاتی و سوالات امتحانی استفاده کنید.

با بستر استادبانک دلیلی برای موفقیت در تحصیل و رسیدن به قله وجود ندارد و با این بستر می توانید بذر امید را در دل خود بکارید. در استادبانک، کلمه «نمی‌توان» دیگر معنی ندارد، بلکه هدف اصلی خواهد بود. برای گرفتن بهترین نتیجه بلافاصله سایت استادبانک را برای آموزش خصوصی چک کنید و یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید همیشه می توانید تیم پشتیبانی استادبانک را برای انتخاب آسان بیابید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد