گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

رشته تحصیلی، راه اندازی بلوک موفقیت



نوروز در اردو چیست؟ اهمیت اردوی آموزشی

قبل از اینکه در مورد مزایای کمپ بورسیه نوروزی و اهمیت بورسیه نوروزی برای مدارس شبانه روزی صحبت کنم، می خواهم داستان کوتاهی را برای شما تعریف کنم. روزی از میشائیل شوماخر قهرمان فرمول 1 پرسیده شد که راز موفقیت او چیست؟ شوماخر پاسخ می دهد: در مسابقات، هر بار که به گوشه ای یا مانعی می رسیدم که باعث ترمز دیگران می شد، نفسم را حبس می کردم. این نقل قول شوماخر به شما نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید موفق باشید، زمانی که دیگران دست از تلاش نمی‌کشند، باید بیشتر تلاش کنید. همه ما احتمالا بارها این عبارت را شنیده ایم. با کمی تامل میتوان به معنای این عبارت پی برد. در Adme به بررسی اهمیت اردوی تحصیلی در عید و ماهیت تحصیل در مدارس شبانه روزی در نوروز می پردازیم.


اهمیت اردوی آموزشی عید

همه کنکوری ها (نه فقط دوازده ساله ها) که برای کنکور آماده می شوند می دانند که تعطیلات نوروز بهترین زمان برای مطالعه و جبران درس های از دست رفته است. زیرا در مدرسه شبانه روزی نوروز حداقل دو هفته فرصت دارید فقط مطالعه کنید. برای امتحاناتی که حتی یک دقیقه هم برایشان اهمیت دارد، دو هفته زمان بسیار خوبی است و با برنامه ریزی مناسب می توانید از روزهای عید نهایت استفاده را ببرید. با خودت بگو خوشحالی، در تعطیلات عید یا مهمون داریم یا میریم مسافرت و مهمونی. چه کسانی می توانند در تعطیلات نوروز درس بخوانند؟ چگونه می توانیم در میان این همه هیاهو و رفت و آمد روی مطالعه و آمادگی برای کنکور سراسری تمرکز کنیم؟ سوال بسیار خوبی است. البته زمانی که مشغول عید نوروز، مسافرت، دعوت به مهمانی و دعوت از مهمان هستید، تنها چیزی که نمی توانید روی آن تمرکز کنید مطالعه و امتحان است. برای کنکور سراسری است. اما یک پیشنهاد خیلی خوب دارم: شرکت در مدرسه هیئت تحصیلی عید.


تمرین نوروزی چیست؟

حتما اسم خانه مطالعه تعطیلات را شنیده اید. چند سال از قبولی مشاوران تحصیلی، برنامه ریزان کنکور و همه دست اندرکاران کنکور می گذرد. اردوی نوروزی را برای یادگیری و مطالعه در عید راه اندازی کرده اند تا فرصت طلایی تعطیلات نوروزی را از دست ندهند. مدرسه شبانه روزی نوروز مکانی جالب و چالش برانگیز است. این اردوی نوروزی از این جهت جالب است که با هدف مشترک موفقیت و کسب رتبه اول در کنکور تجربیات خوب زیادی کسب می کنید و با افراد جدید زیادی آشنا می شوید. یک حس رقابت شدید بین همه نامزدهای واقعی رقابت وجود دارد. اما در اردوی آموزشی عید تعداد زیادی داوطلب کنکور را در کنار خود می بینید و این حس رقابت را در شما ایجاد می کند. چون دانش آموزانی را می بینید که مثل شما تعطیلات نوروز و عید را خوش گذرانده اند و در عید برای درس خواندن سختی می کشند. وقتی این حس رقابتی وجود دارد و می بینید که افراد زیادی هستند که می توانند با موفقیت در آزمون شما را شکست دهند، شما سعی می کنید کسی باشید که بقیه آزمون را شکست دهید. بهترین های تعطیلات را بیاورید. با تاثیر بوت کمپ نوروزی اینجا آشنا شوید.

مشخص است که هر ساله تعداد زیادی از متقاضیان در آزمون حاضر می شوند و رقابت بین آنها شدید است. اما اکثر دانش آموزان فقط این را می دانند و بسیاری از کسانی که در این ماراتن اول تلاشی برای پیشرفت نکردند و موفقیت اردوی آموزشی نوروزی را نمی دانند. اما وقتی می بینید که نزدیک ترین هدف با شماست، این رقابت باعث می شود در پانسی ناروجی بیشتر کار کنید. مصداق بارز این ضرب المثل این است: شنیدن کی دیده؟ هر چقدر هم می گویند، ببین چند صد هزار نفر برای کنکور ثبت نام کرده اند، همه تلاش می کنند، اما کی گوش می دهد؟ برخی از شما در حال مطالعه در اطراف، هدف، کنکور و غیره هستید. می توانی افرادی را ببینی که نیستند و وقتی آنها را ببینی به خودت می گویی که چه کسی می خواند و همه آنها رقابت دارند و این حرف ها سخت است. همه اش دروغ است. اما در فضایی مثل مدرسه شبانه روزی آموزشی نوروزی می بینید که آنها هم مثل شما تمام وقت و انرژی خود را صرف مطالعه و امتحان می کنند که این باعث افزایش میل آنها به مطالعه و رسیدن به اهدافتان می شود. اگر برای مطالعه نیاز به انگیزه دارید این مقاله تهیه شده توسط موسسه آموزشی بارچا را مطالعه کنید.


مزایای اردوی مطالعاتی نوروزی

رفتن به اردوی نوروزی تجربه بسیار خوب و در عین حال سختی است. تا زمانی که در کمپ نوروزی هستید، از تمام اتفاقات و اتفاقات بیرون از مهمانسرای عید اطلاعی ندارید و هیچ گزارشی از محرک هایی که بتواند آگاهانه یا ناخودآگاه شما را گیج کند، وجود ندارد. یکی از مزیت های آموزشگاه شبانه روزی نوروزی این است که هیچ گزارشی از گشت و گذار در سایت های مجازی مختلف و ساعت ها گپ زدن به بهانه تبریک عید وجود ندارد. بدون اینترنت، لپ تاپ، تلفن و غیره بدون سر و صدای افراد دیگر. زیرا همه کسانی که اردوی نوروزی را برای کنکور برگزار می کنند تمام تلاش خود را می کنند تا در میان این همه هیاهو و شلوغی عید و سال نو، آرام ترین محیط دنیا باشد. البته در اینجا باید گفت که یکی دیگر از مزیت های دوره آموزش شخصی نوروزی بارسا این است که در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود و در ایام عید می توانید در محیط دانشگاهی تمرین کنید. اما حالا با شرایط موجود و شرایطی که کرونا ایجاد کرده، اردوی نوروزی بارسا فرصتی جدید و خوب برای یادگیری و استفاده از فرصت طلایی تعطیلات عید برای گذراندن این مدت در آن فراهم کرده است. بهترین راه. شاید تعجب کنید که چگونه این امکان وجود دارد؟ مزیت های مدرسه شبانه روزی اینترنتی برسا یکی از ابعاد جدید این موسسه است که شرایط خوبی را برای موفقیت دانش آموزان فراهم می کند.



تاثیر شورای آموزش ایدز

می توان گفت مطالعه چند روز متوالی در تعطیلات نوروزی که همه در حال استراحت و خوشگذرانی هستند بسیار خسته کننده و خسته کننده است. اما اگر اول فکر کنید به این نتیجه خواهید رسید که بسیاری از افرادی مثل شما که در مشاغل مهم و مهم موفق و مشهور هستند در تعطیلات عید مشغول استراحت در خانه و خوردن آجیل و شیرینی و شکلات نیستند. چرا؟ چون کارهای مهم تری برای انجام دادن دارند. کارشناسان و مشاوران آموزشی که ایده نوروزی تحصیل در مدرسه شبانه روزی را از دل و کاغذ گرفته و اجرا کردند، به همه چیز فکر کردند. حتی غذای بچه های شبانه روزی هم هزار تا فکر شده است و کارشناسان و هر جناح نوروزی در برنامه و به قول معروف حتی در کتاب ها هستند. به عنوان مثال، در کمپ نوروزی در برسا، سه وعده غذایی که برای دانش آموزان ارائه می شود – صبحانه، ناهار و شام – شامل وعده های غذایی باکیفیت و مغذی است تا کودکان را با انرژی و ایمن برای مطالعه در طول روز حفظ کند. .

ادامه مقاله: https://pourdastmalchi.net/services/conclusion/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد