گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

دبی معروف به عروس خاورمیانه یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته تغییرات عمده زیادی را تجربه کرده است. این تغییرات باعث شده است که دبی سالانه پذیرای میلیون ها بازدیدکننده از سراسر جهان باشد. زمانی که به دبی سفر می کنید، ساختمان های شگفت انگیزی مانند برج خلیفه، ساحلی زیبا و یک صحرای بکر را خواهید دید که در هیچ کجای دنیا نخواهید یافت. توجه به نکات مهم قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید که در ادامه سعی می کنیم به تفصیل به آنها بپردازیم.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

توجه به آب و هوا یکی از مهم ترین نکاتی است که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کنید. این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و بارندگی سالانه بسیار کمی دارد. در نتیجه آب و هوای این شهر معمولاً گرم و خشک است که می تواند باعث آزار کسانی شود که در مناطق خنک و کوهستانی زندگی می کنند و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. در نتیجه هوا در بهار و اواسط تابستان بسیار گرم و غیرقابل تحمل است و میانگین دمای آن در حدود 48 درجه سانتیگراد است.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه، از نوامبر تا پایان بهمن است و دمای هوا در این ماه ها بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد است و می توانید در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

نکته مهم دیگری که قبل از سفر به دبی باید بدانید، دانستن مدت زمان پرواز است. مدت زمان پرواز از تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه است.


بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد، رزرو از نکات مهم قبل از رفتن به دبی است، این شهر مدرن دارای محبوب ترین هتل های جهان است و در زیر بهترین هتل های این شهر را معرفی می کنیم.


هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا در لیست هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های بزرگ با غذاهای بین المللی می باشد. علاوه بر این، هتل جمیرا دارای سرویس رفت و برگشت رایگان به مراکز خرید دبی، مرکز شهر دبی و ... می باشد.

آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل رافلز لوکوری یک هتل 25 ستاره 5 ستاره است، مرکز خرید وافی دبی در کنار هتل واقع شده و تا فرودگاه دبی 15 دقیقه فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکانات: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP می باشد.

مکان: دبی بر دبی وفی مال جاده شیخ رشید



هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب شهر دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق است که هر اتاق دارای چشم اندازی زیبا از شهر است. هتل تاج دارای رستوران های متنوعی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: دبی، مرکز شهر برج خلیفه



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا چشم اندازی بی نظیر به خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه و شامل 9 رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را سرو می کنند.

آدرسی: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره مدرن و منحصر به فرد دبی است که با 225 اتاق در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه با ماشین تا دبی مال و برج خلیفه و تقریبا 30 دقیقه با دبی فاصله دارد. ساحل با ماشین. وجود دارد؛ همچنین امکانات مسافر پسند در این هتل تجربه بهتری از سفر به دبی را برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: دبی، قایق بادبانی و باشگاه گلف



هتل معانا سالم

هتل مینا السلام یکی از هتل های پنج ستاره دبی است. این هتل دارای 292 اتاق با منظره دریا و خلیج است که تضاد هیجان انگیز و منحصربفردی را با آب شهری متروک دبی ایجاد می کند و دارای اتاق های ویژه برای افراد معلول و سالمندان است.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه گیری

در این متن سعی داریم قبل از سفر به دبی تمامی نکات مهم را برای گذراندن یک سفر فراموش نشدنی توضیح دهیم. اگر در طول اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید، می توانید از خدمات شرکت معتبر و معروف اجاره خودرو سعادت رنت استفاده کنید. اگر از خدمات کرایه ماشین دبی استفاده کنید، در زمان و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد