گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

بسیاری از افراد فکر می‌کنند تا برای داشتن یک چهره زیبا باید صورت خود را آرایش کنند

غلیظ بودن آرایش در خانم‌ها علاوه بر این که ممکن است به زیبایی آن‌ها کمک ‌نکند، بلکه حتی امکان دارد کرم‌های پودر باعث بسته‌شدن منافذ پوست بشوند و ادامه‌دادن به این روند به صورت اغراق شده و بدون مراجعه به آرایشگاه خوب باعث چروک‌شدن پوست بشود. پس باید با خود بیندیشیم چه روشی استفاده کنیم تا به زیبایی ما اضافه شود؟

تا جای ممکن، با کمتر استفاده‌ کردن از کرم‌ پودرهای نامناسب، به طور همزمان باید مشکلات پوستی را که با آن‌ها درگیر هستیم را نیز برطرف نماییم، تا زیبا به نظر برسیم. مشکلات پوستی که هر کدام مانع از زیبا بودن شما می‌شود را باید برطرف کنید.

برخی از مشکلات پوست

جوش‌های مزاحم

بسیاری از افراد جوش می‌زنند. بخاطر جوش، جای آن و لک‌هایی که ممکن است در اثر آن در صورت شما به وجود بیاید، حتما باید به پزشک حاذق مراجعه کنید و  اولین گام در جهت زیبایی خود بردارید.


حس کنید زیبا هستید

آری شما جزء بهترین و زیباترین افراد روی زمین هستید. تفکرات شما روی شما تاثیر می‌گذارند. حتما به طور روزانه و مستمر با خود به این مسئله بیندیشید که زیبا هستید. همین تفکر شما را مجبور می‌کند تا در جهت زیبایی بیشتر خود گام بردارید.


به پوست خود برسید

همیشه افراد زیادی بهانه‌های مختلف می آورند که فرصت نداریم یا فرصتمان محدود است اما باید تمام این حرف ها را کنار بگذارید و برای داشتن پوست زیبا تلاش کنید. حتما روزانه از بخور استفاده کنید، هم چنین استفاده از ماسک صورت می تواند به پوست شما آب رسانی کند و از چروک شدن پوستتان جلوگیری می شود.

برای این که پوستتان تقویت شود و مواد مورد نیاز خود را تامین کند باید تغذیه‌ی شما بررسی شود؛ استفاده از میوه، سبزی، کاهو برای پوست مفید می‌باشد. هم‌چنین باید از خوردن مواد غذایی سرخ شده و فست‌فودها اجتناب کنید. روند هضم غذاهای سرخ شده و یا فست‌فودها به کندی صورت می‌گیرد و به همین دلیل، برای بدن بسیار خطرناک می‌باشد. استفاده از این نوع غذاها، حتی باعث لک‌های قهوه‌ای نیز می‌شود؛ پس باید در روند تغذیه‌ی خود تجدید نظر کنید.

خواب کافی داشته باشید

زمان استراحت خود را تنظیم کنید. این عامل مهمی در زیبایی است. با دیر خوابیدن هورمون‌های لازم ترشح نمی‌شوند و لطمه‌ی زیادی به پوست و حتی بدن خود وارد می‌کنید. روند پیری پوست با دیر خوابیدن سریع‌تر اتفاق می‌افتد. همچنین می توانید صفحه https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/ را در مورد آموزش پاکسازی پوست ببینید.

ابروان طبیعی خود را داشته باشید

ابروهای شما با زاویه‌ی صورت شما هم‌خوانی دارد، پس به رشد ابروهایتان کمک کنید و با استفاده از یک آرایشگر ماهر آن‌ها را فرم دهید. با استفاده از روغن‌های طبیعی، می‌توانید ابروهای پرپشتی داشته باشید. روغن زیتون، بادام شیرین و روغن نارگیل به پرپشت شدن موهای ابرو کمک می‌کند.

لبخند بزنید

تمام چهره‌ها با لبخند زیبا می‌شوند و لبخند بر جذابیت افراد می‌افزاید. لبخند بزنید و با لبخند خود به اطرافیان محبت کنید. به قول چارلی چاپلین:《 زیباترین دختر، شادترین دختر است.》


ی از لوازم‌های آرایش، جهت زیباترشدن شما ساخته شده‌اند: به طور مثال ریمل بدون رنگ، برق لب و کرم‌های ساده می‌تواند به زیباترشدن شما کمک کنند، بدون آن که چهره‌ی شما را از حالت طبیعی خود خارج کند.

برای داشتن لب‌های زیبا، می‌توانید به آرامی روی آن مسواک بکشید. استفاده از عسل بر روی لب قبل از خوابیدن نیز می‌تواند به داشتن لب‌های جذاب کمک کند.

یکی از مسایلی که در زیبایی هر فرد نقش اساسی دارد، موهای اوست: حتما برای تقویت موهای خود از روغن زیتون، کرچک، نارگیل، بادام تلخ و غیره استفاده کنید. هر شب قبل از خوابیدن، موهای سر را، به وسیله‌ی روغن‌های طبیعی ماساژ دهید. هم‌چنین برای این که به زیبایی موهای خود اضافه کنید، می‌توانید از یک آرایشگر خبره کمک بگیرید.

برای لبهایتان به جای رژ لب، از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید.

به جای کرم پودر همیشه از یک ضد آفتاب بهره ببرید.

حتما از یک صابون و یک شوینده‌ی مناسب پوست صورت استفاده کنید.

لایه بردار با spf بالا به صاف و سالم بودن پوست شما کمک می‌کند.

یک سری اشتباهاتی نیز در آرایش وجود دارد که، باعث می‌شود چهره‌ زیبایی خود را از دست بدهد؛ سعی کنید به این نکات نیز توجه کنید.

اشتباهات رایج با استفاده از کرم پودر دائم

هر چقدر پوست کمتر آرایش داشته باشد، زیباتر به نظر می رسد. استفاده زیاد و بی حساب از کرم پودر دائم یا همان تکنیک مزووایت در روی پست، ممکن است شما را پیرتر نشان ‌دهد. استفاده از کرم پودر دائم می‌بایست به هدف زیباتر و جوانتر شدن شما استفاده گردد. حتما از کرم مرطوب‌کننده و یک لایه‌ی نازک از کرم پودر، در صورت بهره ببرید تا جذاب به نظر برسید. این کار تنها با مراجعه به بهترین آرایشگاه امکان پذیر است. بهتر است زیبایی خود را به دست یک آرایشگر ماهر بسپاریدمات کردن دور چشم، برنزه کردن پوست،خط چشم ضخیم، استفاده زیاد از مداد ابرو و غیره، باعث می‌شوند شما زیبا به نظر نرسید.

به جای این که از وسایل آرایشی که از برندهای ناآشنا هستند، استفاده کنید، سعی کنید به وسایل آرایشی کم اما مرغوب و با کیفیت بسنده کنید تا پوستی صاف و سالم داشته باشید.

اطلاعات بیشتر:

https://fatemehhabashi.com/will-heavy-makeup-make-us-more-beautiful/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد