گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

خرید لوازم یدکی تویوتا از وینرو


تویوتا یکی از محبوب ترین برندهای خودرو در جهان است. تویوتا به دلیل کیفیت بالا، قابلیت اطمینان و عملکرد خودروهای خود شناخته شده است. در ادامه به لوازم جانبی تویوتا، کیت های فیس لیفت تویوتا و کنترل از راه دور تویوتا خواهیم پرداخت.


قطعات تویوتا

خرابی قطعات یدکی تویوتا، از جمله سایش یا فرسودگی قطعات و موادی هستند که نیاز به تعویض دارند. برای خرید لوازم یدکی تویوتا باید به چند نکته توجه کنید. لوازم جانبی تویوتا باید با مدل و سال ماشین شما مطابقت داشته باشد. در بسیاری از موارد که نمی توانید قطعه مورد نظر خود را پیدا کنید، نمایندگی های قطعات تویوتا قطعه مشابهی را به شما عرضه می کنند. اما باید توجه داشته باشید که قطعات یدکی اشتباه تویوتا می تواند به خودرو شما آسیب برساند.

کیفیت تجهیزات و استانداردهای تویوتا باید مناسب باشد. قطعات با کیفیت، عمر خودروی شما را به خطر می اندازد. توجه داشته باشید که لوازم جانبی تویوتا خود را باید از نمایندگی مجاز تهیه کنید. لوازم جانبی تویوتا شامل چراغ ها، سپرها، قطعات بدنه مانند آینه می باشد. در ادامه به انواع لوازم جانبی تویوتا می پردازیم.


قطعات بدنه تویوتا

قطعات یدکی تویوتا مربوط به بدنه این خودرو عبارتند از:

آینه های سمت چپ و راست

سپر جلو و سپر عقب

مونتاژ سپر جلو و قطعات زیر سپر

مجموعه سپر عقب و قطعات زیر سپر

کاپوت و گلگیرهای جلو

قفل و شکاف هود

و...

لوازم یدکی تویوتا چراغ پروژکتور


قطعات جایگزین تویوتا برای چراغ های جلو این خودرو عبارتند از:

چراغ های جلو چپ و راست

چراغ خطر چپ و راست

مهشکن

پروژکتور

چابرنگ

راهنمای آینه ها

لن...

لوازم یدکی تویوتا، سیستم برق


قطعات مربوط به سیستم برق تویوتا عبارتند از:

ABS و سیستم ترمز ضد لغزش

کیسه هوا تویوتا

سیستم ضد سرقت تویوتا

سیستم کنترل نور خودکار

پارکینگ ماشین

سیستم سوخت

کلیه چراغ ها و کولرها و بخاری ها

شیشه و آینه

آب و دستمال مرطوب


کیت اصلاح خودرو تویوتا هایلوکس

کیت لیفت صورت تویوتا هایلوکس برای بهبود ظاهر خودرو است. تمامی تغییراتی که در شکل و بدنه خودرو برای طراحی و بهبود ایجاد می شود، لیفت صورت یا بدنه لیفت نامیده می شود. اصلاح ظاهر خودرو را به روشی جدید تغییر می دهد. در واقع ترمیم گاهی شامل انجام تغییراتی مانند تعویض چرخ، تعویض موتور، قطعات مختلف و غیره در کیت بالابر جلو خودرو تویوتا هایلوکس می شود.


تویوتا هایلوکس در حال تغییر است

کیت فیس لیفت تویوتا هایلوکس معمولاً نمای بیرونی خودرو را تغییر می دهد. به‌روزرسانی‌ها براساس مدل متفاوت است، اما به‌روزرسانی‌های بصری عمدتاً شامل سپرهای اصلاح‌شده، چراغ‌های جلو، چراغ‌های خطر و شیشه جلوی بازطراحی‌شده است.


قیمت تویوتا هایلوکس فیس لیفت در پنجره

گاهی با فیس لیفت خودرو تویوتا هایلوکس، انواع رینگ ها و رینگ های جدید اضافه شده و رنگ های جدیدی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

تغییرات داخلی کیت بالابر جلو تویوتا هایلوکس

تغییرات خودرو با کیت های فیس لیفت خودرو تویوتا هایلوکس از تغییرات جزئی تا تغییرات بسیار عمده متغیر است. گاهی اوقات حتی برخی از گزینه های جدید تودوزی یا دریچه های هوا یا طرح های بلندگو وجود دارد.

تغییرات عمده در کیت فیس لیفت تویوتا هایلوکس ممکن است شامل داشبورد بازطراحی شده و ظاهری متفاوت در پنل اطلاعات باشد. مواردی مانند نورپردازی داخلی را می توان اضافه یا بهبود بخشید، اما ابزارها در دسته های مختلف روی داشبورد قرار می گیرند.


اپلیکیشن فیس لیفت تویوتا لندکروزر

تغییرات و ارتقاء خودرو کیت فیس لیفت تویوتا لندکروزر است. در بازار ایران با توجه به ممنوعیت واردات خودرو، استفاده از کیت فیس لیفت خودرو تویوتا لندکروز گزینه مناسبی برای ارتقا و ارتقای خودروی شماست. کیت فیس لیفت خودرو تویوتا لندکروزر، خودروی شما را جذاب و جدید می کند و با ظاهری جدید، زمان خرید خودروی جدید را به تعویق می اندازد.


Winda Land Cruiser w Winro

دلیل دیگری برای استفاده از فیس لیفت تویوتا لندکروزر وجود دارد. ممکن است تولیدکنندگان از زمانی که خودرو برای اولین بار به بازار معرفی شد، دیدگاه خود را در مورد یک گروه خودرویی خاص (خانواده) تغییر داده باشند.

یعنی با کیت فیس لیفت تویوتا لندکروزر می توانید تغییراتی را که خودروساز برای ارتقای خودرو لازم می داند، دریافت کنید.


ریموت کنترل تویوتا

خرابی ریموت کنترل خودرو تویوتا می تواند برای صاحب خودرو مشکل ایجاد کند. اگر متوجه شدید که مشکل ریموت کنترل تویوتا شما باتری نیست، باید ریموت کنترل تویوتا خود را تعمیر کنید. سازندگان خودروهای ریموت تویوتا این خودرو را بسیار دقیق و ایمن ساخته اند.

با توجه به طراحی عالی و دقیق و ایمن خودروهای تویوتا، ریموت کنترل تویوتا نیز برای تامین امنیت راننده و سرنشینان ساخته شده است. بنابراین تعمیر ریموت کنترل تویوتا موضوع بسیار حساسی است. باید مکانی را انتخاب کنید که قابل اعتماد و حرفه ای باشد و به ریموت کنترل تویوتا آسیبی وارد نشود.


ریموت کنترل ضد سرقت تویوتا

حفاظت ضد سرقت سیستم ریموت کنترل تویوتا با کد منحصر به فرد و ویژه ثبت شده است. کد کنترل از راه دور تویوتا نقش مهمی در امنیت و جلوگیری از سرقت خودرو شما دارد. یک تراشه در ریموت کنترل ماشین تویوتا تعبیه شده است و یک کلید فرمان با کد شناسایی به ریموت ماشین تویوتا می فرستد تا در را باز کند.

تاییدیه ریموت تویوتا قبل از راه اندازی خودرو دریافت می شود. کل فرآیند در چند ثانیه انجام می شود. این نوع ریموت تویوتا مدل ضد سرقت می باشد.


هزینه ساخت ریموت کنترل تویوتا

قیمت ریموت کنترل خودرو تویوتا با تغییر بسیاری از عوامل متفاوت است. ریموت کنترل خودرو تویوتا عمدتا به نوع و مدل، سال ساخت خودرو و نوع سیستم کنترل از راه دور خودرو تویوتا بستگی دارد. یعنی قیمت ریموت کنترل ماشین تویوتا بسته به تنظیمات و پیکربندی آن می تواند بسیار متفاوت باشد.
مشاهده رفرنس: https://www.rokna.net/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-171/887248-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%DB%8C%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%B1%D9%88

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد