گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

گرین مگ

گرین مگ، مجله ای برای ایرانیان

شما برای خرید GPS خودرو باید وجود این قابلیت ها را در نظر داشته باشید

بالای 25 دلار : این دسته دارای کیفیت بیشتری نسبت به دسته بندی اول است چرا که دقت بیشتری دارد و از دامنه بهتری برخوردار است. ردیاب خودرو در دنیای امروزه شاید یکی از ابزارهای مورد نیاز اکثر رانندگان است که از اصلی ترین دلایل آن ، افزایش سرقت اتومبیل توسط افراد سارق می باشد که اصلا هیچ اتومبیلی برای این دسته از افراد فرقی ندارد چرا که آنها می توانند گران قیمت ترین سیستم های امنیتی را با استفاده از ابزارهای غیر مجازشان هک کنند و در نهایت به اتومبیل شما دسترسی کامل پیدا کنند. کمتر از 25 دلار : این دسته از ردیاب ها اکثرا دارای ردیابی زمان واقعی و پخش مسیرهای طی شده هستند. دومین ردیابی که در لیست ما قرار گرفته است ، ردیاب motosafety می باشد که بیشتر برای خانواده هایی است که اتومبیل جدید خریداری کرده اند و اتومبیل آنها اکثرا در اختیار فرزندانشان می باشد. 


است که به شما این قابلیت را خواهد داد تا موقعیت های مختلف اتومبیل را شناسایی کنید. یکی از خصوصیات بارز دستگاه های ردیاب خودرو این است که به راحتی می توانید سنسور دما را به آن وصل کنید و میزان دمای داخل ماشین را چک کنید. یکی از بدترین مسائلی که رانندگان با آن مواجه میشوند این است که ماشین خود را در محلی که پارک کردهاند؛ نبینند. ردیاب خودرو IR180 میتواند با شنود داخل کابین، تمام صداها را باکیفیت بالایی روی حافظه جانبی خود ذخیره کند. قابلیت شنود صوتی، ضد آب و ضد گرد و غبار بودن، داشتن دوربین برای مشاهده داخل خودرو، از عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع ردیاب خودرو است. قیمت ردیاب خودرو spy tec که یک ردیاب هوشمند و کوچک خودرو می باشد ، 39.95 دلار است که به دلیل نوسانات ارز ما قیمت داخلی آنرا ذکر نکرده ایم. • اگر ردیاب مناسب را روی خودروی خود نصب کنید قادر خواهید بود به کمک تلفن هوشمند در هر نقطه ماشین خود را خاموش و غیرفعال کنید. در همین مقاله قصد داریم که به آموزش شیوه ردیابی حالت مکانی ماشین دارای گوشی هوشمند بپردازیم. به تیتر مثال اپلیکیشن MapMe را دانلود و در گوشی ثانویه خود نصب نمایید.


در همین موقعیت تلفن همراه ثانویه شما به تیتر یک دستگاه در آن تعریف میشود، در صورتی که این چنین نشد باید حساس لمس آیتم “Add Device” موبایل خود را به تیتر یک دستگاه جدید برای اپلیکیشن MapMe تعریف و تمجید کنید. این در حالی است که این ردیاب تنها 3 اینچ طول دارد و به همین دلیل یکی از بهترین ردیاب های کوچک برای اتومبیل محسوب می شود که حتی می توانید برای سایر ابزارها و وسایل مختلف خود استفاده کنید. همچنین شما می توانید یک نوع محدودیتی را برای ردیاب تعریف کنید که اگر اتومبیل از آن محدوده خارج شود ، به ایمیل مشخص شده پیغام ارسال خواهد کرد. در ظاهر ردیاب IR141 تفاوت زیادی با یک شارژر فندکی معمولی ندارد، اما درواقع به امکانات پیشرفتهای مانند شنود با کیفیت بالا، ارسال پیامک کمک S.O.S و حتی تماس با شمارههای اضطراری مجهز است. اپلیکیشنها و سرویسهای زیادی نظیر MapME، Hurdlr، EverTrack، TripLog و غیره به این منظور موجود هستند که میتوانید از آن ها استفاده کنید. همانطور که پیش از همین اشاره داشتیم، اپلیکیشنها و سرویسهای متعددی مثل MapME، Hurdlr، EverTrack، TripLog و غیره به این مراد موجود میباشند که میتوانید از آن ها به کارگیری کنید.


خرید ردیاب آهنربایی IR180 ردیاب من به دلیل امکانات پیشرفتهای که دارد، در صدر لیست جدیدترین ردیاب خودرو در ایران قرار میگیرد. اگر به دنبال اخبار جدید و بهروز از پیشرفتهای دنیای ردیابها هستید پیشنهاد میکنیم به بلاگ ایران رهیاب سر بزنید. برخی از ردیابها دارای امکانات دزدگیری هم دارند که باعث میشود که صاحبان خودرو در انتخاب ردیاب مناسب گزینه های بیشتری داشته باشند . همانطور که پیش از همین هم اشاره کردیم همین موبایل می بایست دائما در خودرو شما قرار بگیرد تا ردیابی حالت مکانی را به طور دائم انجام دهد. در گام دوم نوبت به راهاندازی خدمت یا اپلیکیشن ردیابی وضعیت مکانی در گوشی ثانویه میرسد. چک کردن میزان سوخت مصرفی هر ماشین یعنی کنترل رانندگانی که از ماشین شرکت استفاده های شخصی میکنند، با نصب ردیاب نه تنها می توانید به صورت آنلاین موقعیت ماشین را مشاهده کنید بلکه به راحتی می توانید میزان سوخت مصرفی هر ماشین را در سایت و گوشی مشاهده کنید و حتی از سایت پیام جی پی اس میتوانید از سوخت ماشین ها پرینت بگیرید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد